Zpět na článek

Diskuze: Sony stahuje ofenzivní reklamu na Killzone 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

busines
busines
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes je to tady samej znalec zahranicni politiky.

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Si pis.

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gore cos to rekl? Prej ze USA nejsou takovy extremisti.... :-D Jo oni Iracani nekomu vnucujou svoje nabozenstvi? To mas trochu pomychany ne? Vis kdo se kam zacal srat? Asi ne co? Vis kdo cpe nejvic svoje nazory ostatnim? A smutny je to ze absolutni vetsina jim to zere... Ano vsude se sere to tvoje ne tak extremisticky USA.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
15. 3. 2009 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne si myslim, ze prvotni argument pana Mirzy byl opodstatneny. Kdo vi, co za hruzy ty deti videly. Plynova maska muze velmi napadne pripomenout Helghanskou masku, destrukce, strileni a smrt. Nemusi to davat smysl ani byt UPLNE a NAPROSTO stejne jako v Iraku, lidske podvedomi pracuje jinak a detska psychika je neco, s cim bych byl opatrny. Bilboard na valku u skoly tedy nebyl stastny napad (i kdyz se odtud jinak rekrutuje vetsina hracu).

Co se stalo nasledne je ovsem pitomost. Vzdy se najde spousta blbecku, co se chteji prizivit a svezt se na popularni vlne. Duchodce vidi v televizi, ze zase nejaky ty internety ohrozuji mladez, ve spravedlivem rozhorceni se zvedne z pohovky a roztresenou rukou pise nazlobeny emotivni dopis na radnici, ze uz to nebude tolerovat a hodla rozjet agresivni letakovou kampan.
A ty uz bych poslal do haje, protoze v USA nemaji TV Prima, ktera by to pozdeji ve srdceryvnem rozhovoru s milym starikem panem Vaclavem rozmazla na urovni mezinarodniho spiknuti (protoze Sony je zahranicni spolecnost, chapeme?), podporeny nazorem experta na socialni interakci ze Starych Modran (ktery publikuje samizdaty uz preci 38 let, tak o tom musi neco vedet)... A dalsi duchodce to vidi, rozklepe sve vsechny brady ve spravedlivem rozhorceni, zveda se z pohovky... and here we go again...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle me uz neni treba moc v poradku davat billboardy vedle skoly na hru, ktera ma byt urcena v podstate az dospelym lidem 18+. Zalezi samozrejme jaka to byla skola, jestli zakladni, tak je to na zamysleni i bez te iracke souvislosti, natoz s ni.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 v tom pripade by mely zmizet reklamy i na cigara a chlast.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore U zakladnich skol rozhodne (i kdyz to snad ani nejsou, ted nevim).

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 u vsech asi ne,ale u nas na stredni bylo treba vzdycky videt z okna na pumpu,kde byl billboard snad jenom na camelky.

makaisson76
makaisson76
Level 1 Level 1
15. 3. 2009 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 A proč ne ? Pokud bysme měli jít do důsledků, tak k té hře se nesmí dostat člověk mladší 18 let. A je na prodejci, jestli tu hru prodá mlaďákovi, nebo ne. Pokud vím, PS3 ještě nebyla prolomena a dlouho nebude, takže nehrozí, že by si ji děcko stáhlo bez vědomí rodičů. Tudíž je to na rodičích, aby si ohlídali své potomky.
Reklama za nic nemůže. Taky nežeru a nechlastám ty americký sračky (coca cola, hamburger a pod.) A cpou mi to 200x denně na tv v reklamě a na bilboardech.
Mirza je zasranej teplouš a ty fakani v tý škole jsou stejně malí teroristi.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
15. 3. 2009 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@makaisson76 Reklama muze za hodne. Lidi ovlivnuje, kdyby to tak nebylo, firmam by se nevyplatilo davat tak velke penize za reklamu.

makaisson76
makaisson76
Level 1 Level 1
15. 3. 2009 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Jo, jaký rodiče, takový parchanti. Problém je jinde. Prodají 10 letému klackovi porno DVD ? Ne. Ale hru s ratingem 18+ ano. Znova povídám, že reklama za nic nemůže. Je to jen a pouze v rodičích.

busines
busines
Level 1 Level 1
15. 3. 2009 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 A reklama ovlivnuje jak rodice tak deti,kteri to diky ni chteji.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ma pravo na názor a Sony to prezije:)

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaxxi, neplýtvej zbytečně časem. Je vcelku zřejmé, že o regionu má znalosti průměrného čtenáře Blesku a tak je každá stisknutá klávesa zbytečným výdejem energie.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Blesk je náhodou super. Hlavně rubrika dívka dne.

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Pravda pravdouci.

JohnyQuest
JohnyQuest
Level 1 Level 1
15. 3. 2009 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

s tímhle souhlasím,představa že povedu moje děcko do školy a ono se bude z hrůzou dívat na billboard a bude mu připomínat hrůzy které viděl u sebe doma,o něco takového bych nestál.

Gore:netušil jsem že si tak omezený,neříkám že se mi taky bůhví jak líbí jejich náboženství(chování k ženám jako by to byly kusy hadru se mi taky nelíbí a hnusí se mi to)ale oni žijou tím náboženstvím x století,tak jako u nás jsou křesťané,a tak je nazývat vopičákama a že by měli šoupat nohama,starej se o sebe,oni se o tebe taky nestarají,a tobě by se taky nelíbilo kdyby vedle školy tvojeho děcka byly reklamy na chlast,cigára a před školou bordel,princip je stejný...

makaisson76
makaisson76
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnyQuest Tvoje děcko vidělo ty hrůzy u sebe doma ? To jsi mu je ale musel pustit ty ne ? Začni u sebe a pak kritizuj "tatínku".

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnyQuest budu se starat o sebe az se oni nebudou srat do zbytku sveta.at si maj klidne svoje nabozenstvi,ale at ho nenuti ostatnim a neodnaseji to lide kterym je to ukradene.

DexterhCZ1
DexterhCZ1
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore no, vem si usa a celou západní společnost, dyť je to vlastně oboustranný, akorát nám tady nepobíháj arabové se samopalama a neválčej taj o suroviny...

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DexterhCZ1 tak jasne,usa si za to muzou taky,ale prece jen to nejsou takovy extremisti.

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DexterhCZ1 gore, prosimte, uz se tady neponizuj tim, jak nevis o tehle problematice naprosto nic, dik

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DexterhCZ1 a ty se tady prestan ponizovat tim jak ti to vsechno prijde normlani.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnyQuest jeste jenom dodam.to jestli decko zacne kourit nebo chlastat.neovlivnuje nejaka reklama ale okoli ve kterem se pohybuje a rodice samotny.
pokud svemu diteti nedokazes vysvetlit ze nemusi delat hned to co ostatni tak se pak nemuzes divit.

DexterhCZ1
DexterhCZ1
Level 1 Level 1
16. 3. 2009 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore přehnaně zjednodušený...

busines
busines
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je spravny,aby ty bilbordy byly stazeny aspon kolem skol.Pravda je,ze deti jsou nachylny na takovy veci.Nedivim se Panu Mirzovi.Killzone 2 je opravdu psychicky narocny - depresivni.Cela hra i kampan kolem ni byla tak koncipovana.
Nemam sice rad nabozenstvy jako takovy,ale nejsem clovek,co kvuli tomu bude urazet druhy.
Na druhou stranu me snastvali lidi,co se potom najednou vynorili.Myslim,ze jsou mnohem dulezitejsi veci,na ktery by si meli stezovat.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Co to má společného s náboženstvím?

busines
busines
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 To byla narazka na gora.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Gorův příspěvek jsem nečetl. To byla reakce na něj, co?

busines
busines
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Vyjadril sem svuj nazor a zaroven narazel na jeho.

makaisson76
makaisson76
Level 1 Level 1
15. 3. 2009 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Mirza je debil. Chtěl bejt slavnej a tak teď je.
Killzone je mazec a tuhle hru miluju. A nejsem sám.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
13. 3. 2009 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

meli jim dat ps3jku zadarmo ;) iracanum, byla by to dobra reklama :P

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Bundle s Killzone :-)

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

temhle vopicakum bych nevyhovoval vubec v nicem.at si zustane v ty prdeli jmenem irak a nestrka se do civilizovaneho sveta.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaromír Möwald ano myslim.tihle lidi by meli drzet hubu a soupat nohama.staci ze z nich maj vsichni nasrano uz ted,navic si budou jeste poroucet co je urazi a co ne.

me treba taky urazej jejich debilni zakony a nabozenstvi.

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore super, jeste ze tvou hloupost muzou videt i ostatni...

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore jaxx:zatimco tvoje hloupost je videt jeste vic.jak se muzes zastavat nekoho kdo vyznava nazor ze jeden muz ma cenu dvou zen?
viz. priklad kdy jeden z tech opicaku chrstnul kyselinu zensky do obliceje a oslepil ji nadobro(nemluve o tom ze ji znetvoril do konce zivota),soud ty zensky dovolil tomu chlapovy vypichnout jedno oko ale za dalsi by musela zaplatit nekrestansky penize protoze jak uz jsem zminoval jeden muz ma cenu dvou zen.

takze se te ptam,prijde ti to normalni??! ted nechci poslouchat ty tvoje keci okolo ktery uz si jednou vedl,ale na rovinu chci vedet jestli se ti to zda normalni!

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Je to neuráží. Ten učitel jen nechtěl, aby ta reklama dětem připomínala válku a zničená města, ze kterých museli utéct.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore To bylo v Saudské Arábii, ne? Co s tím má tohle společného?

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Jenže tady jde o válku a ne parodii na nějakého bichlaře. Tohle není poprvé, kdy si někdo stěžuje na reklamu válečné hry. Říká ti něco pecka Cannon Fodder? Válka ještě nebyla nikdy zábavnější? Tak na téhle hlášce váleční veteráni vysoudili taky pěkné prachy.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
14. 3. 2009 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore ale cim ta valka zacala?problem je v jejich debilni vire,ktera neuznava kompromisy a vsedni veci civilizovaneho sveta.jen diky jejich vire tam zijou 100 let za opicema a maj uplne vymyte mozky.

busines
busines
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me zase vadi bilbordy nasich politiku.Pripomina mi to totiz,jak se nam smeji do obliceje. (Tenhle prispevek nepatri k detem,ale k tem ostatnim,co se najednou ozvali.)

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
13. 3. 2009 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines no to ti nepripomina, oni se nam smeji :D
dokud nebudes politik, k poradnym kradezim se nedostanes :P

major_Kalash
major_Kalash
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s Mirzou

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jezisi co se to obcas vyskytne za debila je az neskutecny.

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss hele zrovna reakce na tohle bych mirnil, protoze on ma celkem logicky argumenty proc to chtit pryc z dosahu deti

gygant
gygant
Level 0 Level 0
13. 3. 2009 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaromír Möwald To jo, to je fakt; ty žhnoucí oči, no typičtí Íráčáni.

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaromír Möwald No nevim. Tak je to jenom hra.To ze to nekomu pripomina jejich valku s irakem je jeho problem. To ze toho maj PLNY televizni noviny nikomu nevadi . Ale bilbord na VALECNOU SCI-FI HRU uz jo. To jako ze by meli zavrit napr muzea druhe svetove valky protoze kdyz tam jede trida na exkurzi tak jim to pripomina druho svetovou . Iracanum sviti oci cervene apod ? Co jim na tom pripomina jejich valku s irakem??? Ne tohle opradvdu nema logiku. Takze opravdu nevim proc se mirnit. A ted nejde jenom o toho Mirza...

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss srovnani s novinami je zcestny, to uz je pak na regulaci rodicu jestli pred tim svoje deti uchrani, ale kdyz mas primo pred vstupem do skoly obrovskej billboard Killzone 2, tak je nemozny se tomu vyhnout

myslim ze si nikdo neumime predstavit, cim si musi takovy deti, ktery emigrujou z valecny zony v Iraku, Afghanistanu, Izraele projit a co to v nich zanecha, potom ti i sebemensi blbost (treba nejakej horici barak) vyvolaji vzpominky, myslim ze je dobre, ze se proti tomu nekdo ozval

navic on nebyl pro to ty plakaty komplet zakazat, jenom je dat pryc z "rizikovejch" oblasti

a mimochodem, na plakatu Killzone 2 nejsou jenom cerveny oci, ale i nejaka znicena krajina, neskodilo by predtim najit to, co vlastne obhajuju, aniz bych vedel jak to vypada

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss Jak sem rekl nejde jenom o pana Mirzu a jeho zaky. Pac u nej se to da nejak pochopit OK beru to doma asi nikdo z nich nema TV neuci se dejepis kdyz vidi vojaka ci policistu zakrivaji si oci ok chapu. Ale uz mi nejde do hlavy ten zbytek. Ta Kanada apod... A ikdyz do toho nevidim pochybuju ze by to nejakemu zakovi vadilo. Ale jak rikam, nevidim do toho. Ale myslim si ze tohleto je vzdy dilo jednoho aktivniho jedince. PS.: Nezacala valku v Iraku USA do kterej se nastehovali? Nezacala USA absolutni vetsinu valek za posledni dobu? To si vybrali zem ktera jim valku urcite nicim jinym nepripomina. Teda az na ten billboard.(Ikdyz mozna nemeli na vyber. Ale ucel a smysl textu to splnuje).

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss tady ale vubec nejde o zadny uceni dejepisu, zakryvani oci u policistu a podobne, predstav si, ze ti rozbombarduji barak, sousedku od vedle znasilni a pred ocima ti zastreli babicku s dedou, a tobe je osm, neni to nejaka hloupa strilecka, je to realita, se kterou budes navzdy zit, a tuhle "peknou" vzpominku ti muze vyvolat i jedno blby kouknuti na docela hezky vypadajici plakat Killzone 2, jeste neco na tom nechapes?

PS: Kanada neni USA, zpatky k atlasu!

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss Ja to chapu. Jen se snazim konstatovat ze at chtej jak chtej tak se tomu nevihnou vzdycky jim to bude neco pripominat ... Jinak s tou Kanadou sem to asi spatne formuloval. Takze: (Ta Kanada apod... A este k panu Mirzovi ikdyz do toho nevidim ....... ) Ted je to snad srozumitelnejsi.

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss ano, pravdepodobne se tomu nevyhnou, ale kdyz to muzou ovlivnit, tak proc to neudelat...

a myslim ze s tou formulaci ses do toho sam zamotal a kazdopadne by ses mel vratit k atlasu :)

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
13. 3. 2009 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss Ja sem odjakziva na Seznamu takze se nemam kam vracet. :-D

Reklama
Reklama