Zpět na článek

Diskuze: Iwata věří, že prodeje Wii překonají prodeje PS2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

vortex.safa
vortex.safa
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U nás to číslo asi nepřekonají, protože Wii se strašně špatně shání. Jediný řešení je Online shop. :/

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vortex.safa No shání se hůř to je fakt,ale stejně většina lidí tyhle věci bere přes net...na SECTORU na slovensku je WII nejhůře prodávaná konzole a u nás je to to samo..a dostatek jich je..

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jinak...stujte si za svým...Nintendo je světový,Xbox360 ...klidně...ale pravda,je jen jedna přátelé..:)jménem P S 3!!

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tady si nekdo tezce veri konzole psone a ps2 sou jedine ktere kdy zatim prekonali hranici 100milionu a nintendo z gamecubem se nedostalo snad ani pres 25milionu jedine ceho by se meli drzet je handheld ten ji de zatim na jednicku

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Widlacek:- Skoro nerozeznáš kvalitu BD filmů a DVD?..D..hehe to ej ajk říct...vždyt WHS má skoro stejnou kvalitu jak DVD...D..omg otomhle asi mco nevíš že...kamarád má už PS3,má doma Samsunga FULL HD a proti mi CRT 72 SONY...no řeknu ti že dkyž si an svý pustím DVD v rozlišení zhruba 800x600 nebo z komprimací 1024x768..loe t asi těžko..tak to ooopravdu vypadá jinak než v jeho 94cm Full HD LCD 1920x1080...když stím nemáš moc skušenosti nebo si to ještě neviděl..pls nepiš otom ajko že t není rozdíl..thnx :)

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen Neboj, už jsem to viděl v akci, jinak bych o tom nepsal :)

Edit:
Pokud to nepustíš na OPRAVDU kvalitní TV s Full HD, tak to je fakt k ničemu... a takovou TV pod 50-60 000 nekoupíš ,)

Edit2: Pak je ale blbost k takový kvalitní televizi kupovat na přehrávání PS3...

Začarovaný kolečko :)

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

možná tak v japonsku

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna no i tam ne...ikdyž do Wii se to mění...

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Šmarjá tady je každej zaujatej Trubk4 asi vlastní xbox360 tak se pouští do ps3, eldorado1239 má zřejmě wii tak ji tu brání zuby nehty hustyparmen je tu za ps3 :D

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 ne ja tu nejsem za PS3...:D...ja jen říkám klady oproti osttaním nex-gen konzolím a oni se mě tu snažej fáknout..D:.le nende jim to..D

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen Néé, vůbec, ty slepě neprosazuješ PS3...
Mimochodem, já Wii vlastním už od launche, na XBox360 se chystám teď o prázdninách a PS3 plánuju pořídit koncem příštího roku ( abych si zahrál FF XIII a případně další PS3 only hry, které budou stát za t ). Tady v podstatě nebojoju za žádnou konzoli. Dobře, bráním Wii a potažmo i XBox360 a vlastně i pomlouvám Sony - jenže já, narozdíl od hystuhoparmena používám fakta a objektivní názory, které jsem ochoten změnit, když by mi někdo dal objektivní ( ! ) protiargumenty.
Hustyparmen proste vynáší PS3 do nebe a ostatní zadupává do země, jestli má někdo úspěch tak vykradl Sony... no prostě no comment, kdo se podívá na jeho posty to musí vidět.

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Už aby děckám skončily prázdniny :)

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Co tím chceš říct ? :D
Já nejsem děcko člověče a nemluv mi o konci prázdnin prosímtě... :)

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 DVS.martin: No Ty bys potřeboval tu školu i v létě, to je fakt :) Ale aspoň se v práci nenudím...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 DVS.martin : Já sice žeru chleba, ale ty s tvým přístupem brzy dostaneš mňamku, jeden pěkňoučkej žluťoučkej banán.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 No je nad nebe jasnější že úspěch má každá firma se svou konzolí tak jak si ho vytvoří wii má originální systém ovládání, xbox360 byl na trhu nejdříve tím pádem má obrovský náskok a je v současné době o pěkných pár tisícovek levnější než jeho přímý konkurent, ps3 má blueray mechaniku a dobré jméno který ji zajistil její předchůdce ps2 tolika prodanými kusy a povedenými herními sériemi :-)

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidíte ? Vidíte ? Teď si to srovnejte s projevem toho od Sony, na jméno si nevzpomenu, a řekněte, jestli v tom není rozdíl.
Je, a obrovský ! Iwata řekl to samé v bledě modrém, tedy že si docela věří, akorát to řekl skromně, přidal tam několik "jestli" a nikoho u toho nepomlouval. Je to jen a jen o přístupu.
Proto mám Nintendo rád a Sony ne. :)

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele, vas plati Sony / Nintendo / Microsoft, ze tak srdnate bojujete za krabicky napechovany elektronikou?

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar ..:D čekal sem že někdo sem za chvíli napíše něco podobnýho....to máš tak, když máš něco rád, a když si za něčím stojíš,bráníš to všemi silami...no a tady si je o tom přesvěčenej asi každej..:)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen Ja mam rad knedlo vepro, a nebranim ho vsemi silami, kdyz si chce nekdo dat treba spagety? Co by si je nedal? Kdyz mu chutnaj?

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 t je fakt...ja vim chapu to cos tim chtěl ale...jinak..Jáá si nezačal!..:)D

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar Já spíš než bych se chtěl zastávat, jsem reagoval v mírném rozohnění nad nepřiměřeně mystyfikačními a bezpodkladně osočujícími komentáři tady hustehoparmena. :)
Jak jsem už říkal, kdyby to byla debata s objektivními argumenty, rád svůj názor změním. Teď asi zním alibisticky a jako že se od nich distancuju, abych vypadal líp, ale o to se nesnažím.

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 ne, teď zníš jako neviná holčička která za nic nemůže :(...a ty výrazy)nevím, ty tak mluvíš i v běžým rozhovoru v reálu?..jestli si tím chtěl udělat dojem...hehe..chabý.

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 a nedělej ty hezký voči, stejně si EVIL.. :(D

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi, začíná to zacházet nějak moc daleko. Moudřejší ustoupí. Nevím, jestli jsem moudřejší, ale vím, že ustupuju... zavání to flamewarem, který jsem bohužel vlastní neústupností ( a neochotou číst že Wii je šunt, Nintendo krade od Sony a podobně ), taky podpořil... ale už nebudu.

Trubk4 : S tebou souhlasím ( přestože nemusíš Maria :), ale přecejen bys nemusel používat tolik sprostých slov, jako oni...

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 řekl bych že souhlasíš sním, protože on souhlasí stebou, jak prosté,když se hovno potápí musí se na něco nalepit aby se udrželo na hladině..že :)

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To Hustyparmen :
Zase jen urážíš ( řeči o tamagoči ) a meleš nesmysly ( Wii NENÍ EyeToy, pochop to už ). Jestli si kupuješ konzoli podle toho, že má "více možnostní CPU", no to mluví samo za sebe myslím.
Mimochodem, něco jako Singstar na Wii se již chystá ( píšeš, že si Singstar nikde jinde nezahraješ ), nejlepší bojovka je Street Fighter, XBox360 má taky vyměnitelný harddisk, Wii taky komunikuje s DS ( a už dávno komunikoval Gamecube s Gameboyem, takže PS3+PSP není žádná novinka ), Wii podporuje hry z Gamecube a má emulátor na hry z N64, Snes, Nes a další, XBox360 zase může spouštět indie hry z XNA.
A větší zábava se všemi třemi super hrami co na PS3 vyšly, ano, super. Říkáš, že myslíš na budoucnost. Ale uvědomuješ si, že když už teď je na XBox360 mnohem víc vážně kvalitních her, za další rok bude mít ten náskok pořád, protože bude stále vyrábět další hry ?

P.S. Tak ty se hrozně těšíš, až budeš hrát hry jako Singstar a EyeToy ? Zajímavé - a Wii ti přijde jako Tamagoči...

P.P.S. Za 17000 si koupím Wii, tři hry, PS2 a k němu pět her a ještě mi zbyde. Nebo holou PS3 a budu jásat, protože myslím na budoucnost.

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Wii je jen odkoukaně doladěná myšlenka Eye Toy,to pochop už zase ty..ne kvuli CPU si konzoli nekupuji,to se ti mco nepovedlo..o něčem ajko Singstar na Wii sem teda ještě neslyšel t sry..Street Fighter..D..rači ktomu nic nebo bych,,zase,, urážel že..:D..X360 může mít disky pouze od MS speciálěn yvrobené pro ni,do PS3 nacpeš jakýkoliv 2,5 palcový disk...HAHA..a Wii t nevím...jak sem ti už říkal,jak můžeš koupit konzoli,o které víš že se ti posere?..že ti poškrábe disky?...to je naprosto nelogické takovouhle konzoli obhajovat výrokama jako: Jsou tam ale kvalitní hry,tak proč si je an X360tce nezgrilovat že?..:D..Neříkám že se těším na Eye Toy,říkám že to je náhrada za Wii,těšíms e na SingStar,a otom se nikde teda nečet že bude SINGSTAR nebo něco jemu podobný an Wii...ale e to docela možný t uznávám...PS:ty si za 17 000Kč koupíš starou PS2 co ja dnes prodám za 1000Kč kamarádovi,kněmu 5 her které si fakt užiješ k té super grafice v dnešní době,a vyjde ti to do max konce 2009,pak se už nepočítá s dalšími hrami na PS2,koupíš si Wii a 3 hry,rozbiješ lustr,prosekneš LCD,natáhneš si loket...a jááá si za ty prachy koupím PS3,budu mít BD přehrávač,budu mít BEZPLATNE paření(narozdíl od X s jejich live),budu mít HOME službu,kde bude každej den o zábavu postaráno a budu mít konzoli,která mi zvládne hry dnešní doby nad 30 někdy až 60fps...což je slušný..ikdyž X má vtomhle navrch diky svymu GPU...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen Aha no jistě. Hráli EyeToy a řekli si - ha, uděláme konzoli, kterou budeš ovládat ovladačem podobným dálkovému ovladači od TV, aby to bylo snadno pochopitelný, a dáme tam gyroskopy, aby to snímalo pohyb...
Není to EyeToy a už se o tom nehodlám bavit. To je nesmysl. Stejně tak bys mohl říct, že Wiimote je vylepšená světelná pistole kterou se hrajou střílečky.

Mimochodem, co zase máš s tím Street Fighterem ? Zase něco "hrozně vtipného" ? Protože Street Fighter je perfektní série. Tohle je největší anketa, co se mi zatím podařilo najít, hlasovalo tam přes 400 lidí a výsledek je tady :
http://www.misterpoll.com/results.mpl?id=1002119096

dexterh@seznam.cz
dexterh@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 proč se tak snažíš?nejde o Wii samotný, ale o to, že PS3 je prostě nejlepší konzole a byla ještě před uvedením na trha žádný fakt dobrý hry TEĎ nepotřebuje, co je na tom k nepochopení fakt nechápu...jedinej hustejparmen wií wíc

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 ne hustyparmen neví víc,hustyparmen především Ví aspon něco narozdíl o nejmenovaných lidí z tehle diskuze::)proboha nesnaž se tu udělat ppodělávku...vždyt ja se s nikým nechci hádat,jen říkám že tohle má Wii projetý,aspon u chytrých lidí a opravdových pařanů...a X kdyby nebyla od tak zas.... žida jako je Bill Gates a nebyl teda tak poruchova a měla apson tu HD-DVD mechaniku,tak bych ji měl taky rači neboj..:)

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Iwata může sice věřit,ale nic víc :)...jen si představite že budete v obýváku každou hru hrát tím že budete mávat,sekat,střílet...no tohle kdyby slyšel Blizard nebo Insomniac nebo SCEE...hra je o atmosféře,a hry na Wii nemohou nikdy doáhnout atmosféry při hraní např. MGS nebo GTA 4 na X a PS...Wii je jen o lehkých hrách u kterých skoro nemusíme myslet,prostě se jen bavíme...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen Povídám, počkej si na first party tituly. Wii je na trhu stejně dlouho jako PS3. Wii sice přineslo zatím jenom pár atmosferických titulů, ale PS3 na tom není o moc lépe, co z toho že si na ní můžu zahrát multiplatformové záležitosti. Navíc i když nepočítám, že jsou to hry multiplatformové, která hra na PS3 má tak skvělou atmosféru ? Možná Resistance, Oblivion a Vegas. Jinak jsou to ale taky hry "jen o zábavě", sporty a mlátičky. Wii má zase Zeldu, Resident Evil 4 a např. Super Paper Mario jako atmosferické tituly a další jsou hry "jen o zábavě".
Sony chystá MGS4 a Killzone2, Nintendo chystá Mario Galaxies a Metroid Prime 3.
No a XBox360 je na trhu už rok, takže pokud to neberu čistě konzumně, nemůžu ho srovnávat. Nevidíš to ? Nikdo se na nikoho nevybodl, PS3 a Wii se prostě a dobře stále ještě jen rozjíždějí !
A Nintendo u toho rozjezdu stačilo strhnout s sebou vlnu nehráčů, zatímco Sony nestrhlo nic.

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Sony strhávat nepotřebuje,věří v inteligentní lidi a tedy ve výhru své konzole...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen Aha, a proč má relativně malou prodejnost ?
Člověče ty prostě jsi fanboj a od teď už na tvoje příspěvky nebudu, až na výjimky, reagovat. Protože ty stejně nevyplodíš ani jeden jediný objektivní post, který by umožňoval jakoukoliv debatu. Mluvíš jen v extrémech a urážíš co se ti nelíbí. :/

dexterh@seznam.cz
dexterh@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen a proč si ji chceš teda koupit ty??jinak Wii je bomba, jak si říkal sám je to pro víc lidí, ale na Xku taky většinou hrajem 2-4 takže by mě to určitě chytlo

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen Dexterh:- Wii je bomba,ale ne konzole,ale bomba shumtik+kdybysi si četl minulý příspěvky nemusel by ses tázat a ješ´tě+ Ja chci koupit PS3 protože: Má v sobě přehrávač za 30 000 dnes koupitelnej, i hry na discích nový generace,více možnostní CPU,který možná nezvládá tolik c XenoS,ale daji se sním dělat všelijaký věcičky co by Xenos nezvlád, zahraju si tam Eye Toy hry( původní verze dnes tak lákavé Wii),Singstary(ty si iank nezahraju nikde jinde) Tekkeny(nejoblibenější bojovka na světě,krom japončiku kerý maj spis VF) Racthety,Jaky and Daxtery..ktomu má konzole vyměnitelný HDD,takže uz seženu nějakou cestu kerou tam nacpu třeba 200GB a vysměju se 20GB jedné nejmenované konzole :)..PS3 komunikuje s PSP,je z 88% v EU verzi kompatibilní s hrami na PS2..ikdyž ne s GOW a t mě trošku mrzí..a třebas že hry na něm zatím nevypadají lépe a lépe vypadat už ani nemusí,le PS3 kvalitní mašinka,sice za více peněz,ale jinak skvělá zábava a moderní technologie a vymoženosti...X umě tenhle ohlas nemá kvůli 30% porcuhovosti,škrábavosti disků a veeelikýmu přehřívání který už jednou zapálilo barák jestli si neslyšel...kdyyby nemělo tyhle vady a třeba ještě interní HD-DVD,jdu do něj :).ale je to od Billa,takže co si budeme nalhávat...:)

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen Eldorado: Relativně malou?..:4 miliony ti nestačí?..je to mašina kterou si dnes hodl nemůže JEN TAK dovolit,lidé an ni šetří,jestli si to myslel v poměru s WII tak ta jcih ma sice 8ilionu a ej tu stejnou dobu,ale stoji vic jak dvakrat min,což se u hoodně lidí cení :)..u mě ne,protože když budu chtět hrát Tamagoshi,tak si zajdu za ťongama na tržnicu :)

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen Hustypařmen: "Má v sobě přehrávač za 30 000 dnes koupitelnej" no tak jestli tohle bereš jako výhodu :) "Blůrej" přehrávače jsou Ti zatím vzhledem k cenám médií a nabídce skoro k ničemu...

Btw. ten stolní přehrávač seženeš už i u nás za 16 000,-

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen hlavní slovo v tvým příspěvku je to ,,ZATÍM"..za 2-3 roky..co budeš dělat když BD bude stát pořád strašně moc peněz a HD-DVD skončí?...ja mylsím i na budoucnost,to je vlastně taky důvod proč jít do PS3,k Xku máš sice dokoupitelnou HD-DVD mechaniku....ale externí..takže to nevypadá zrovna nejlíp...ikdyž cena se mi zda že je jen snad 6-7tisic...to je docela dobrý...ale tam to využiješ jen an filmy..kdežto v PS využiješ každý BD i na herní plochu,kvalitnější textury,popřípadně víc textur atd..teď je ti BD kničemu,počkej 1-2 roky..pak uvidíme c budou dělat 2 konzole s DVD mechanikou když hry nepujdou pod 10GB... http://www.alza.cz/18848604/blu-ray-stolni.htm

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen Jo, za 2-3 roky si koupíš stolní přehrávač za 5 000 :)

http://www.zalacino.cz/Samsung-BD-P1000-gid955.htm

Nehledě na to, že kvalita přehrávání filmů bude jiná u PS3 a u stolního přehrávače. I když mi celkově přijde zbytečný cpát filmy na něco jako je blu-ray. Od DVD to kvalitativně skoro nerozeznáš...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen Pak se ukáže, kolik lidí koupilo PS3 jen kvůli filmům. Ale věřím, že díky tomu si pak koupí i nějakou tu hru, když už PS3 mají.

Nicméně máš pravdu, BD je zbytečný. 720p stačí a tu v XVidu nebo s tím H265 nebo jak to je, zkomprimuješ na velikost DVD a rozdíl od nekomprimovaného videa moc nepoznáš. Když teda nemáš obrazovku o velikosti kina třeba. :)

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustyparmen To si vystihl, tak mi pripada ze nintendo zapomnelo na oddane hrace a vrhlo se jenom po zisku...

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme ano, přesně tak!..taky se to dalo čekat,když jejich GameCube skončila na dně..

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme ano, přesně tak!..taky se to dalo čekat,když jejich GameCube skončila na dně..

dexterh@seznam.cz
dexterh@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme taky nesmysl, jen tim že ochuděj grafiku se vykašlou na oddaný hráče?na rozdíl od Xka a PS3 maj dost originální hry, který můžou hrát i "nehráči", a finančně jim to vychází...v Japonsku nikdy Sony Nintendo neporazí

hustyparmen
hustyparmen
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dexterh@seznam.cz v japosnku SONY ještě před WII vždy porážela...:)..takže bych nějak nemluvil...tam se jendá spíš o POCHLEBOUNY pikaču apd...a tihle magoři tam převážně tvoří tu herní společnost:)Nintendo myslí na hráče..:D...napaldo tě někdy že lidé v jejich postavení myslí na něco jiné?

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No wii je sice originální ale podle mě jsou hry na ni nehorázně drahé a navíc většina wii her si z recenzí odnesla jen průměrné hodnocení to mě zrovna moc neláká raději ps3 nebo xko.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mc1305 Počkej si na first party tituly, Nintendo si s těmi nejlepšími hrami v blízké budoucnosti prostě dává trochu načas. Mario Galaxies, Mario Kart, Metroid Prime 3 budou opravdové pecky a už teď je tu například Resident Evil 4, Pangya či Mario Strikers ( myslím z novějších titulů ), které si odnesly výborné hodnocení. Virtual Console taky může zaplnit hluché místo do vydání výše zmíněných nejočekávanějších her. Navíc Wii Fit by taky mohla být přelomová hra, to už ale ukáže jen čas.

Mc1305
Mc1305
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 No resiho 4 už mám na ps2 a tituly jako mario mě bohužel vůbec neoslovují nicméně jejich kvalitu nechci popírat vím že jde o dobré tituly ale zkrátka to není můj šálek čaje. Jak říkám radši ps3 nebo xko. Na takové ps3 mě lákají tituly jako mgs4(opravdu vynikající série), killzone 2, nový ratchet atd.

Reklama
Reklama