@montana.
Hrál jsem BG&E na obou platformách, na které se tady "plive"...a jo, pokud verze pro GameCube neobsahovala jeden určitý "tunelo-minový" bug a sem tam u ní nehraproval framerate jako u PSdvojkové, mohla se klidně označit za nejlepší ;) (Xboxáři prominou) ... A s tím, že byla PC verze někde mezi, by se snad taky dalo souhlasit - už tenkrát se dalo z PCček vymačkat hodně a textury a všelijaké efekty uzpůsobené pro konzole vypadaly (a dodnes vypadají) nádherně, ale z estetického, ne až tak z toho technického hlediska ;) (ale na ovládání příště prosím nešahat, Honzo! :) ) ... No a malé přání na závěr: sakra vydejte to na Wiičku! :) (a to ho nemusím vlastnit ;) )
@HellRider29
Já bych si k tomu novýmu DualShocku nechal přidat ještě stříbrnou verzi mašiny (jakákoliv elektronika v černé barvě u mě v pokoji nemá co dělat) a frčel bych tam, co by mi síly stačily :)
The Forgotten Sands je oficiálně skutečným pokračováním The Sands of Time )příběhově i hratelnostně)...vyrobeno na enginu pro Assassin's Creed (čili se dá prý očekávat spousta nepřátel najednou), hlavním level designerem je Michael McIntyre (stejnou funkci měl i u Prince z roku 2008) a hra nemá kromě existence ve stejném "vesmíru" žádnou spojitost s připravovaným filmem...hurá?
@montana.: Jako rozvíjení bych to úplně nenazval. WW skočil o 12 let, překopal Princovu psychiku, styl, podání příběhu. A T2T se k tomu všemu ze SoT vrátilo, ale celou příběhovou linkou těmi časovými paradoxy záměrně popřelo.
PS3 je sice nejdražší, ale zároveň nejfortelnější a nejnadějnější věc, jakou jsem si kdy z vlastních peněz koupil...byl bych fakt idiot, kdybych toho na vteřinu litoval nebo nedejbože nadával, že jsem si nepočkal na zlevnění ;)
@l3fty_17 (centrum.cz): Nikdo neříká, že na téhle hře nemohli začít pracovat hned po prvních reakcích na next-gen PoP. Producent Ben Mattes se s většinou původního týmu vrhl na tvorbu nového IP (pořád neodhaleného), ale zdůraznil, že to neznamená, že další PoP nemůže vzniknout. Ale stejně se snažím netěšit, minimálně do té doby, než 12.prosince ukážou trailer, jak přislíbili.
Honzovi se patrně Silent Hill nelíbil :) Mě, jelikož jsem se smířil s lehkou stupiditou scénáře, onen film skuteně dostal, takže Onimushu vyhlížím jako jednu pokud popcornovou, tak přitom velice kvalitní jízdu...
Název (naštěstí) vyvrácen jistým PR člověkem z Ubisoftu...jedná se údajně jen o název článku v následujícím čísle onoho časopisu...snad můžu říct lehké "Uf" :)
Tom Welling http://www.iwatchstuff.com/2007/03/27/tom-welling-teen-wolf.jpg - podoba, herectví (nehledě na to, v čem hrál ;) ), fyzička...jednoduše mi u něj vůbec nic nechybí.
To bylo FAKT dobrý :) Já se rozhodně řadím mezi ty, který SH film totálně nadchl, a přitom jsem s předlohou měl do té doby zkušenost jenom skrze recenze apod.. Určitě scénář filmu neoslnil zrovna nějakýma náznakama geniality, ale po stránce režie předvedl pan Gans něco úžasnýho (něco tak nádhernýho a sugestivního jsem neviděl ani nepamatuju) a, in my opinion, v aktuální době vyvražďovaček, který se přejedly už VŠEM lidem obdařeným mozkem, patrně nemá konkureci... Pokud si nakonec čas nenajde, radši se vyhnu zklamání, odplivnu si a na nějakej Silent Hill 2 pro jistotu zapomenu :)
Upřímně doufám, že ono "The IESB was able to confirm with Disney Studios that they are hopeful that Michael Bay will indeed direct the picture right after he is done with this Summer’s blockbuster, Transformers." si můžu víceméně vyložit jako prohlášení typu "...z důvěryhodného zdroje jsme získali informaci..." v Blesku! Proboha prosím, ať je to kec~~! Brcukheimer přece kdysi sliboval, že s tím neschopákem už se dohromady nikdy nedá~~!
@Seecheck
Mně jde o to, že buď tu fantazii mám, nebo k tomu není třeba, ale určitě mi srovnávat příběh hry a knihy připadá za jistých okolností naprosto racionální a snažil jsem se dát najevo, že mi ta tvoje poslední věta přijde stejně slepá jako celá ta reportáž a rozhovor. A to, že ten psycholog ty hry, které negativně neovlivňují, ale naopak, zcela ignoruje a některé otázky raději ani nechápe (6:09 v reportáži)...doměnky nedomněnky... Pavla už možná otravuje o tom mluvit a ostatní to básnění poslouchat, ale jestli něco změnilo můj pohled na to, čeho může být hra ve svém sdělení schopná, tak to byl Dreamfall. Tady je mozek celé věci - http://twitter.com/RagnarTornquist A podívej se, co si ten člověk zapsal do kolonky Bio ;)
@Wiloni
Srovnávat herní náplň s vlítnutím do třídy plné dětí s motorovou pilou a následný masakr, o což by se nejspíš nejradši pokusil pan psycholog v onom pořadu, to chce podle mě mnohem víc...
@Seecheck
Mně jde o to, že buď tu fantazii mám, nebo k tomu není třeba, ale určitě mi srovnávat příběh hry a knihy připadá za jistých okolností naprosto racionální a snažil jsem se dát najevo, že mi ta tvoje poslední věta přijde stejně slepá jako celá ta reportáž a rozhovor. A to, že ten psycholog ty hry, které negativně neovlivňují, ale naopak, zcela ignoruje a některé otázky raději ani nechápe (6:09 v reportáži)...doměnky nedomněnky... Pavla už možná otravuje o tom mluvit a ostatní to básnění poslouchat, ale jestli něco změnilo můj pohled na to, čeho může být hra ve svém sdělení schopná, tak to byl Dreamfall. Tady je mozek celé věci - http://twitter.com/RagnarTornquist A podívej se, co si ten člověk zapsal do kolonky Bio ;)
@montana
PŘESNĚ, ten člověk je nepopiratelně génius. A taky určitě cvok (soudě podle jednoho propagačního videa k novýmu Raymanovi), ale bez něj by se nejspíš stala z BGE 2 lehce úchylná slátanina zpatlaná ze všech možnejch stylů. BGE byl naproti tomu ohromujícím skloubením veškerejch žánrů. To přece musí aspoň NAPODRUHÉ zafungovat, proč si to sakra Ubisoft taky nepřizná?
@____
Pokud chce někdo hrát za postavu, jejíž stěžejní vlastností je OPAK prázdnoty, s Dreamfallem si alespoň na nějakou dobu vystačí - když už jsou tam rovnou tři :)...
@Glutton
Kdybych přehlídl tvůj komentář, napsal bych něco hodně hodně podobného...nikdo z nás by sice nezmínil nic až tak objevného, ale dals to do takové vypilované formy, se kterou se naprosto ztotožňuju ... ovšem to bych psal jenom na základě diskuse pod článkem... teď jsem totiž v polovině onoho úžasného vydání Milénia a oči se mi valí z důlků...
@maca89
Pokud nejsi v cílové skupině té hry a chceš ji tzv."hrát" jako akčňárnu pro chlapáky, může to být repetetivní nuda možná skoro taková jako Assassin, ale pokud v ní jsi a chceš Prince "prožívat" jako úžasně nakreslenou pohádku, čeká tě pravej opak...