Zpět na článek

Diskuze: Zlatá střední cesta

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No kdyz uz jsme se tady tak rozjeli, prihodim jeste jeden komentar:

Podle me nejde takto radit hrace podle toho jakou hru hraje, ale JAK ji hraje. Casual hrani nemusi vyzadovat casual hru. Nekdo si treba obcas strihne jeden dva zavody v NFS, par kol CS, par fragu v UT. Kazda tato hra ma (nebo mela, ale nebudme puntickari) svoji komunitu "hardcore" (musim pouzit uvozovky) hracu, kteri nad ni vydrzeli hodiny a hodiny, coz byl narovinu zamer jejich tvurcu. Ale nekdo si k ni jen obcas sedne. A nepotrebuje k tomu zadne freewarovky, jednoduche hricky. A tim se dostavam opet k tomu, ze neplati klasicke "rekni mi co hrajes, a ja ti reknu kdo jsi". Cekam na reakce ;) ;)

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
12. 2. 2008 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

priznam se, ze nejsem priznivcem pavla dobrovskeho, ale tenhle clanek je na urovni. ano je to clanek, ktery me neobohatil o nic noveho. ale byly v nem jedna, dve myslenky, ktere stalo za to se nad nimi zamyslet a pokochat se jimi. krome toho je to dobre napsany a ctivy clanek. nevim jestli ja jsem se zmenil, nebo pavel dobrovsky... kazdopadne pekne. aneb gj ;-)

vazi
vazi
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem typický midcore gamer. Mám doma XBOX 360 (před tím PS2). Celkem má nyní tři hry - Assassins Creed, Bioshock a the Simpsons game. Assassína hraji skoro dva měsíce - cca 3 hodiny týdně a už jsem skoro u konce. Poté si chci dohrát Bioshock a průběžně si občas zahraji Simpsony. Hry mě baví, ale díky práci a rodině nemám prakticky vůbec čas, a proto si občas zahraji až když už všichni spí.

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vazi zajímavé

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Velice

spacecowboy
spacecowboy
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten článek je skutečně otřesnej. Uráží to inteligenci vašich čtenářů - takhle si představuju "vatu" kterou vycpává místo kde musí něco být. Pavla Dobrovskýho mám rád ale tenhle jeho článek je opravdu o hovnu. Mě z toho mimojiný vychází toto: "Vždyť to můžete být právě vy, kdo s hrdostí řekne z očí do očí hardcore fanatikovi nebo hráči flashových her: já jsem MIDCORE hráč (prostě víceméně standardní člověk). – a co jsi ty?" Chlubme se svou průměrností.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

s tema bodama souhlasim. mluvi mi z duse!

gogoshow
gogoshow
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak tu diskuzi nechápu, což bude asi tím, že nechápu téma a to bud easi tím, že je to kecání o ničem. Co tak si něo říci o chybách ve hrách, nebo nedej bože o jejich přemrštěných cenách?

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bože, proč se snažit takto hráče zaškatulkovat? Copak Hard-core hráči nehrají i freewarevky? Copak casual gamer nikdy nehrál dooma? A midcore? To je prostě nesmysl. Midcore jsou všichni až na oba extrémy... Článek vycucaný z prstu...

montana
montana
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Spousta casual hracu nikdy o Doomovi ani neslysela...

Ale jinak castecne souhlasim. Obecne nemam rad skatulkovani.

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana S tím doomem nesouhlasím. Vůbec mi přijde divné, že by někdo začal Peglem. Velké hry mají velkou kampaň, o malých hrách je malé povědomí a tak si myslím, že většina lidí začne hrát nejdříve ty velké hry a pak teprve ty malé.

montana
montana
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Mas spatnou predstavu o casual hracich. To co popisujes ty by spis pasovalo na toho mid-core hrace.
Spoustu casual hracu vubec nezajimaji ''velke'' hry.
Vem si to napriklad tak, ze kolegyne v praci doporuci sve kamaradce Peggle, ktery ji ukazal jeji pritel. Kamaradka tedy zkusi, chytne ji to a treba pul roku si vystaci jen s tou jednou hru. Pak se porozhlidne po necem podobnym a da si jinou hru od PopCapu. Pak zase a zase.
U nas je prilis male povedomy o casual hrach a neexistuje u nas s nimy prakticky zadny trh pokud se nemylim, tudiz to vypada ze nemaji skoro zadnou prezentaci.

solid.snake@email.cz
solid.snake@email.cz
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Uplne stebou souhlasim ten članek je bullshit

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Souhlasim ze skatulkovat hrace je trosku zavadejici, ne kazdy patri do nejake definovane skupiny a tak trosku vybocuje. A hardcore hrac je proste jasne oznaceni. Hardcore hrac je extrem. Clovek ktery novou hru musi dohrat na jeden zatah hned jak ji koupi. Nevaha nacpat velke penize do upgradu pocitace. Takoveho hrace nebudou zajimat treba Knytt Stories... A na druhy extrem to plati take, jen naopak. Jen ta zona mezi je takova velka neznama. Ja bych se osobne zaradil nekam doprostred, tudiz bych se zaradil jako mid-core, jenze pro me tento vyraz znamena proste normalni hrac, nekdo kdo nejde do extremu, dokaze novou pecku dohrat za den, kdyz chce, ale nemeusi, stejne tak si muze vychutnat nejakou casual hricku... proste prumerny hrac. A vymyslet pro to nove oznaceni...

spacecowboy
spacecowboy
Level 1 Level 1
17. 2. 2008 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy tady reagujete na samotný "článek" a debatíte o tom jestli jste, nebo nejste midcore mrdky, ale vůbec se nezamýšlíte nad tím že je to zkrátka o hovně. Je to fascinace slovíčkem a z toho je uvařen celý článek, jako nesmyslná konstrukce. Ale chtěl jsem spíš napsat že recenzent a redaktor v časáku by se měl (bez ohledu na inteligenci čtenáře) snažit odvést vždy to nejlepší co umí a potěšit lidi co to čtou. Třeba jsou tam i někteří co to čtou. Já bych to sem vůbec nedával ale reaguju na podcast a na Dobrovskýho "plamenná debata voe..." Tohle nemá být nějaký hon na Dobrovskýho, jen mě to nasralo a byl bych třeba rád kdybys k tomu řekl něco jinýho když už o té plamenné diskusi víš. No tak to je asi tak všechno. Vím že todle nikoho nepotěší ale i takový posluchače jste si vychovali. :-) Pařbě zdar!

spacecowboy
spacecowboy
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

brekeke

mr.jim
mr.jim
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No řekl bych že takovou typickou midcore hrou je Flatout - nízká cena, nezávazný herný čas (nevim jak vy ale mě docela štve když si ve tři ráno říkám aspoň ještě dojdu k dalšímu checkpointu) a to udělalo z tý hry (mimo toho že jste řidiče se zábavou pozoroval jak letí z auta a o chvíli později se rozplácne o nejbližší strom) úspěch.

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

diskuze o howně, to je jak-lama a skill

hitokage
hitokage
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...neni hrac jako hrac

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
14. 2. 2008 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nezdílím vaše přesvědčení

spacecowboy
spacecowboy
Level 1 Level 1
14. 2. 2008 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Dufám že sdílíš alespoň moje brekeke, což má podle mě cca stejnou výpovědní hodnotu. :-)

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
16. 2. 2008 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Jen opravím - říká se "nesdílím", ne nezdílím.

Monty.montak
Monty.montak
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, Pavel šel proti zaběhnutému modelu "recenze, preview, téma, recenze...", napsal komentář a je za to takhle peskován? Co jste čekali? Odpověď na ultimátní otázku života, vesmíru a vůbec?

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monty.montak Odpověď na ultimátní otázku života, vesmíru a vůbec ti dá ale přece úplně každý :)

42!

Monty.montak
Monty.montak
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ každý ne, ale doufal jsem že se někdo chytí=)

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monty.montak Jde o to, že taková úvaha se hodí možná tak na blog. Tam by Pavel nebyl vázán tím, že článek musí nějak natáhnout a dostat do "slušné" formy.

solid.snake@email.cz
solid.snake@email.cz
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz uz ten dobrovsky pise takový blbosty to nech nepise vúbec jako nic proti tebe ale clanek fakt o nicem minul ses pointe thats all.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak asi patrim k hardcorakum. Krome ceny her a libovolneho ukladani (i kdyz to je mi vicemene fuk) s nimi nesouhlasim. Komu ksakru v dobe terabytovych hadru muze vadit 5,5 giga. Ze filmy zerou cim dal tim vetsi kapacitu, to nikomu nevadi a klidne si tim zase*ou veskere misto.

montana
montana
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 To ze ma film 25GB ti muze byt ukradeny, kdyz si ho koupis na Blu-Ray disku. Proc by sis ho potom daval do PC?
Oproti tomu instalaci 25GB hry si radsi ani nechci predstavovat.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana Tak mi ksakru rekni, co lidi delaji s tema prumernyma 300 gigama? Jinak hra o 8 giga se instaluje stejne rychle jako 600 megovy Fallout.

montana
montana
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Hehe... zkus instalovat Games For Windows hry na Vistach :)
Kane and Lynch cca 30minut, a to je jeste malo.

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Jednoducha matematika ti povi ze to tak neni. Ale casto se to lisi hra od hry, zalezi treba na poctu souboru, jiste vis ze jeden velky soubor z dvd zkopcich rychleji nez 1000 malych o stejne celkove velikosti. Takovy KotOR 2, to byla zalezitost. Instalace nejmin na 20 minut... A k tem filmum, opravdu nevim proc bys je ukladal na disk, leda ze bys je kradl. V tom pripade at ten hanba fackuje, ze jsi schopny jeste distributory kritizovat za dobrou kvalitu filmu, kdyz se ti to nevejde na disk... fuj.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 To cerealkiller: O cem to mluvis?! Kotora2 jsem nedavno instaloval a trvalo to ani ne 5 minut. Ja filmy a hudbu na hadr necpu, ale co teda lidem vadi na instalaci 5 giga, kdyz kazdy z nich ma obrovsky hadr ne-li dva? To zaplnuji dokumentama?

ubersexual
ubersexual
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diskuze.. diskuze je krásná věc. Člověk se toho o ostatních tolik doví.

Takže za sebe, Pavle: Jsem rád, že si můžu napsat svůj první komentář k tvému prvému komentáři (tady na Hrej!). Mě si teda rozhodně nezklamal. Spíš jako tradičně pobavil. Více takových komentářů, lidi z Hrej! Tenhle nápad tu měl už už dávno být!

Seecheck
Seecheck
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I kdyby měl onen článek opravdu být trapnou vycpávačkou, u mě rozhodně k něčemu byl, Pavle. Během podcastu mi hlavou problesklo, že dost možná budu nově "objevené" hráčské kategorii nejblíž. Ovšem na to můžu rázem zapomenout. Podle tvojí pro jiné bezobsažné definice je jasné, že ačkoliv by mě s mými zkušenostmi za hard-core označil málokdo, já mám k oběma zbylým skupinám poměrně daleko. Sice se moje hráčské zájmy a schopnosti limitují skoro výhradně na akční adventury a nad hrami jako takovými nestrávím kdovíjak význačnou část týdne, ale už to, že jsem se rok dva zpátky naučil Super Mario Bros. 3 na SNES hrát tak rychle, že podle mého střízlivého vnímaní to ani rychleji nešlo (a přitom jsem ji hrál beze všeho i v noci), nebo to, že jedna hra přijde třeba takovému Radku Fridrichovi jako opravdová výzva, a já jí projdu jako nůž máslem, mě utvrzuje v tom, že mid-core je mimo mě. Od hry chci intenzívní zážitek, jako kdybych četl šíleně poutavou knihu nebo se krmil hustou atmosférou dramatického filmu, ale přitom měl ten luxus všechno dění nějak řídit. Je mi úplně jedno, jak ta hra bude těžká (složité mechanismy, frenetická akce ani nároky na trpělivost mě rozhodně neodrazují) nebo dlouhá, pokud má koule na to, aby splnila moje požadavky... Má to duši a aspoň minimální inteligenci? Využiju ve hře svoje gamer-schopnosti v tom či onom a nebudu si přitom připadat přehnaně hýčkaný? Pokud ano, tak mě přece nemůže zajímat, kolik do onoho "díla" vrazím (moc nevyhledávám to, co by se dalo všeobecně označit za "produkt")...týden mám doma PStrojku za 15 tisíc (a jedním z nejvýznamnějších motivů byla prachsprostá hra, Heavenly Sword), za životně důležitý (toho úchylného označení se nebojím) Assassin's Creed jsem zaplatil 18 stovek...jinak bych nejspíš mluvil, kdyby se ony peníze nenashromáždily na mém účtu z přídavků, alimentů a letní brigády a nebylo by z čeho čerpat (ano, takový jsem parazit), ale pokud mě má něco přivézt k výše uvedenému, není mi líto tomu něco (ehm, finančně myšleno) obětovat. Pokud mám v plánu prožít několik hodin nabitých emocemi, napětím, duchaplnou akcí nebo nespočtem dalších věcí a kniha ani film nejsou vždy pro mě to pravé ořechové médium, úchylím se občas ke hře, která mi to nabídne ve snad ještě lepší podobě...no a Heavenly Sword se sice v mojí sbírce ještě neblyští, ale minimálně Altair dokázal, že Nariko nebude úplně ojedinělým zjevem (nemluvě o tom, co za skvosty mi zbylo z krátkého soužití s PS2) a dokonce se bezpochyby neprojevil jako zcestná ztráta peněz nebo času (mimochodem - bože, tupá investice do zpětně nekompatibilní 40 GB verze nepřipadala v úvahu, bez obav). Mohl jsem si koupit nějaký ten Voltairův majstrštyk, jít do kina na bombastický nebo naopak artový film, nebo udělat něco pro svůj vkus navštívením některé proslulé divadelní inscenace, ale moje volba dopadla úplně jinak. Podle mého jsem hardcore hráč, proto.

Seecheck
Seecheck
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Seecheck Proboha, Radku promiň!!!...tam někde v pozadí mozkovny mi bylo jasné, že jsi přece jenom FriEdrich ;)

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

aspon je fajn ze to umite vsichni tak skvele odsoudit!

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Jistě...

spacecowboy
spacecowboy
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Bez problému - abys rozuměl já mám HREJ rád ale když se mi něco nelíbí tak to řeknu a taky řeknu proč.

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Jak vidis tak spousta lidi ma podobny nazor, ktery se rozchazi s myslenkou vyjadrenou v clanku. Neodsuzuji styl autorova psani, jen s tou myslenkou nesouhlasim, protoze v tom pripade nezapadam do zadne kategorie hracu a tim by se dalo rict ze vlastne ani hrac nejsem. A z toho mi beha Draken po zadech.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Progredientni separace hracske obce je podle me tachykodyschronickym megatrendem recentni society.
Enunciace "ja jsem MIDCORE hrac - a co jsi ty?" je nanejvyse tristni a evokuje pouze adiktivni aspiraci hracu, kteri prozivaji decepci z ignorovani majoritou, referovat k nejakemu kolektivu.
Coz je ovsem naprosto zbytecne, stejne jako tento clanek a tento prispevek!

Martin Kapalka
Martin Kapalka
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Myslim, ze mame dostatek ceskych slov a neni potreba zavadet cizi slova. Nevim, jak by se vam libila nejaka recenze, kde by byl pomer cizich slov ku ceskym 1:2. Rekl bych, ze by prilis neobstala. Jinak, clanek se mi libil a myslim si, ze ma pocatek v poslednim podcastu :D.

TBohdan
TBohdan
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

z clanku jsem nabyl dojem ze autor si pod pojmem hardcore hrac predstavuje cloveka ktery nakupuje novy hardware jen pro to aby mohl vyhnat crysis (nebo nejakou jinou moderni hru) na max fps ...
ovsem slovo hardocre mi vice sedi pro progamingovou scenu ... prece jenom kdyz se rekne toto zavadejici sluvko , predstavim si cloveka z cervenyma ocima ktery uz 6 hodin sedi pred CS z dokonalym vysvetlenim ze musi denne trenovat 10 hodin ...
Edit:sry ze pisu bez carek ale nikdy se mi je nechce delat kdyz pisu jenom tak do diskuzi :D

Filip Bártek
Filip Bártek
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TBohdan Ja jsem se taky trochu zarazil u Pavlovy definice pojmu "hardcore hrac" - ja osobne si pod timto terminem predstavuju cloveka velmi poznamenaneho arkadami (a ted nemyslim hry typu Bejeweled), predevsim shmupy. Hrac Crysis a Supreme Commander mozna je hardcore, ale IMHO pouze mezi PC hraci. (BTW hardware za kazdou cenu IMHO upgraduji jenom profesionalove a sasci. :) )
Pro pwnery se skvelym aimem radsi pouzivam prizvisko "uber".
Sam sebe povazuji za kombinaci midcore, indie a retro hrace. V tom manifestu bych sice par veci napsal trochu jinak, ale celkove zni rozumne, dava smysl a celkem na me sedi.

Reklama
Reklama