Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
3. 10. 2011 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RPG? Co se to děje? Asi bych neměl pít tolik minerálky s mangem... O_o

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
30. 9. 2011 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HerrSpock: Proč? Mimochodem všimli jste si, že je to remix hudby z původní hry? Jen se bojím o ten zbytek... uvidíme.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... Idsoft si měli patentovat fps, alespoň by jich nebylo jako much. Je to jen zvrhlé omezování gamedesignu. Mimochodem, nedá se to takhle náhodou aplikovat třeba na Demons Souls?

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
7. 7. 2011 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LojZza: XD Jeden je u Skywalkera, druhý má Vader, možná se nějaké povalujou v prachu na skládce... Jo, tohle jsou -staré dobré- Hvězdné války.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě mě tak napadá, vážně si dovedete představit AR která rozezná kartonovou krabici od betonové tvárnice? Nebo co jsou dveře a co je dřevotřísková přepážka? Jako, to přece nejde. Každá blbost by musela obsahovat čip, který se hlásí. Očipujete toaletní papír? Jinak hlášení předmětů na které najedete kurzorem nevadí, problém byly žebříky, dveře a krabice které volali "poďsem"!

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
9. 4. 2011 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Markyxl_: Podle mě je označení za budovatelskou adventuru naprosto trefné. Ono když se na ten žánr podíváš po stránce toho, jak probíhá interakce a mechanizmy, nikoliv z mírně bizarního pohledu, že je to "ta věc s příběhem", není nic co by tu vyloženě nesedělo. Pokud definujeme adventuru jako simulátor rozhodování jehož cílem je posunutí děje, tak skřípe absence příběhu, ale do jisté míry to není důležité pokud hra simuluje autonomně reagující svět, protože příběh si pak jakoby píše hráč sám. Já například mám dost velkou tendenci vnímat jakoukoliv normální, nenásilnou formu interakce jako adventurní řešení. Minecraft se rozhodně neblíží k logické hře ani strategii(byť to může obsahovat jejich prvky).

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
8. 10. 2011 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy: No ono zase hlavní výhoda papíru je nezávislost na technice a proudu :) Navíc za deset let, až tě přepadne nostalgie, nebude ani kam to DVD strčit, pokud z něj vůbec něco zbude. Zda má tištěný obsah takový přesah aby ho i za tu dobu stálo číst je věc druhá... Kdybych měl mluvit za sebe tak bych raději viděl více zajmavých článků a třebas vhledů tam kam ani bloger nevidí, než recenzí(netrvám na tom) a novinek(trvám)... Časopis ať už o čemkoliv má dělat psané slovo a ne příloha, asi tak.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
2. 9. 2011 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@adamiskos: Ďáble odstup!

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
5. 7. 2011 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sir_Pete: Mě tyhle řeči o tom co je a není indie vždycky rozesmějou. Indie(=nezávislý) je cokoliv co nemá distributora který dotuje vývoj a (ne)patřičně do něj mluví, nic víc... Vzhledem k tomu, že to naprogramoval jeden člověk, v 21. století... XD Kolik z toho vytříská s tím moc nesouvisí, neplést příčinu s následkem.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
7. 4. 2011 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já myslím, že HL to nebude ani náhodou, na to jsou ty postavy na ostatních obrázcích až moc stylizovaný. Musím říct že se mi to teda dost líbí, uvidíme co se z toho vyklube, ono artwork ještě moc o hře neříká, bohužel ani po grafické stránce. Docela by se mi líbilo kdyby to nebyla střílečka, alespoň ne plnokrevná...

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
25. 3. 2011 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak zatím to vypadá pěkně. Jen škoda toho přepínání do third-person pohledu který dost ničí zážitek ze skrývání, už nemusíte riskovat abyste věděli jestli vás stráže uvidí nebo ne, chybí tomu napětí a dává to hráči nezaslouženou výhodu. Husté momenty kdy si stráž myslí, že viděla bezdomovce už asi nezažiju... Jsem dost zvědavý jak se RPG složka projeví na přesnosti střelby a vůbec všem okolo.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
7. 10. 2011 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vida vida, že by důvod přehlédnout jinak neúnosnou cenu, po těch letech?... Ale ta obálka je přímo strašidelná :) Kolikáté číslo jsem to kupoval jako poslední.. +- 150? Musím se podívat. Arx si sjedu klidně znova.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
9. 9. 2011 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A je to tady, 3DS je cartridge!

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
15. 8. 2011 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@major_Kalash: No jo, nebude to tím, že je to remaster a né remake? (páni redaktoři? :) ) V samotných zákoutích není ani polygon navíc.. jen shadery. Jinak to číslo Levelu taky suším doma, v předešlém byla geniální reklama - "Máte Držku Koně?"

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
6. 6. 2011 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako Homo sapiens sapiens :)

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rastm4N: Tohle docela chápu, jen si říkám jak chtějí rozeznat předmět který tu funkci neplní. Například dveře vytažené z pantů a opřené o zeď od zkutečného východu. Prostě mi to připadá zbytečné upozorňovat na zjevně rozeznatelné předměty - dveře poznám sám. Chápal bych třeba značení únikových tras z budov, orientační plány a reklamy. Nejde mi do hlavy proč označovat bedny z dálky, zkrátka je to až moc podrobností které jako vidící člověk poznám určitě lépe než nějaký algoritmus, nesděluje to nic navíc - to kdyby hlásily, že v té bedňe je zrní, nebo.. něco užitečného. To, že je to interaktivní, je informace potřebná ve hře, v reálu je interaktivní skoro všechno a to nepotřebuju vědět, chápeš.

@Lady Stardust: Když jim nerozumíš ještě to neznamená, že k tomu nemají důvod. Mě třeba připadá jako přežitek zaměřovací kříž. Znamená to že jsem mimo, jen proto, že jsem v menšině?

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
25. 3. 2011 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak v tom případě sem s tím :)

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle se to má dělat, dát hráčům možnost volby - to je přístupnost. Palec nahoru! Dnes to bývá buď šroubovaná demence nebo naopak syndrom vhození do vody, střed(existuje-li) zase nikomu nesedne namíru. Hledání možných řešení, které nejsou zjevné je zábavné samo o sobě, na to se taky nesmí zapomínat.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
12. 11. 2011 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nechci nikoho pranýřovat, ale nechápu logiku podle níž je hra přes kopírák nějaká zvláštní kategorie s vlastními kritérii hodnocení. Pokud střílečka patřící do pásové/tupé kategorie dostane stejnou známku při udržení neoriginality, co dáte hře která spadá do kategorie druhé ale nedaří se jí s něčím přijít? Bude mít nižší známku nebo ji šoupnete do té první kategorie? To jestli si to někdo koupí přece není a nemůže být adekvátní argument. Takhle přemýšlet je úpadek. Malá odbočka, nevíte proč má vydavatel LEVELU tak ztřeštěné a dehonestující nápady("přidaná hodnota")?

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
10. 11. 2011 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bobo.666 (seznam.cz): Nejsmutnější na tom je, že bývali doby kdy LEVEL hodnotil pouze slovně (dobrá/průměrná/etc.)... Něco je špatně.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
12. 8. 2011 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@adamiskos: :) Tady bacha, Minecraft smrdí kopií Infimineru... Zase tak dokonalá originalita prostě neexistuje.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
3. 7. 2011 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nelekejse: Naopak, je to jen otázka rozvržení. Představ si třeba, že po výběru vojáka (rotováním) by kurzor vycentroval na něj a vzdálenost by odpovídala přítlaku páčky (menu na tlačítka). Důležité je neuvažovat o tom jako o náhražce za myš ale využít možnosti ovladače. Bohužel nějak chybí vůle něco takového vydat, natožpak testovat ovládání které by zachovalo komplexnost hry... Já se bojím spíš úvah o pomalosti a rozvláčnosti tahovek, které se evidentně honí těm týpkům hlavou. Přitom tahovky jsou kolikrát sakra napínavé a UFO obzvlášť. Nemluvě o tom, že to mohli pojmout jako hybrid na způsob Worms - na tahy ale přímé ovládání jednotek.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
29. 3. 2011 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě, zda jste (autor článku) Fallout hrál už někdy v minulosti a nedávno "vystřízlivěl" a nebo to byl první pokus. V nějakém starším h-podu někdo zmiňoval jak pustil Fallout k vodě aniž by byl schopen najít vesnici mezi valutem 13 a 12, což je spíš zmatení, nebo otrávení zabíjením krys, když se dá odejít z boje. Má to souvislost? Jinak já třeba první dva Fallouty hrál těsně před ohlášením trojky(Besheda) a jedničku jsem naprosto unešený dohrál třikrát. Je pravda že System Shock je už hodně prkenný ovládáním ale dvojku bych doporučil každému. Stejnětak jsem loni o vánocích hrál Deus-ex, který taky vypadá jako by ho měla kráva v hubě, ale byl to zážitek jaký z dnešních her neznám. Dobré adventury jsou už vůbec nezničitelné, byť si myslím, že je ten žánr zbytečně sešněrovaný (doporučuju STtng:Final Unity). Je tu důvod zahrát si těch pár výjmečných her, které nic nenahradilo a pokud ano tak už jsme to hráli a je nám to málo. :)

@sstrider: 3D bohužel vyžaduje od vývojářů spoustou práce naúkor pižlání herních mechanizmů. 2D je přátelštější prostředí.

@aqwarty: Přesně! Co třeba FullThrottle? Nacpat tolik atmosféry do 3d kde navíc není kontrola nad tím co hráč uvidí prostě nejde.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
26. 3. 2011 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela mě zaujal Ghost Recon: Shadow Wars, kupodivu je to tahovka a tým údajně vede Julian Gollop(LaserSquad,X-Com), což zní slibně :) Těším se na dojmy.

Reklama
Reklama