Zpět na článek

Diskuze: Eidos ruší označení objektů v Deus Ex 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rastm4N: a zvýraznění žebříku by ti v tom průzkumu jako bránilo jo? :)

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: A co teda jo?

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: no zvýraznění žebříku ne :)

Klucina
Klucina
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se divím,že vůbec někdo reagoval.Většinou lidi v oboru neslyší a nevidí..:D

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě mě tak napadá, vážně si dovedete představit AR která rozezná kartonovou krabici od betonové tvárnice? Nebo co jsou dveře a co je dřevotřísková přepážka? Jako, to přece nejde. Každá blbost by musela obsahovat čip, který se hlásí. Očipujete toaletní papír? Jinak hlášení předmětů na které najedete kurzorem nevadí, problém byly žebříky, dveře a krabice které volali "poďsem"!

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rastm4N: no nejsem slepá, takže "cestu, která nebyla očividná" můžu hledat tak možná ve wolfensteinovi, kde jedna z tisíce stejně vypadajících stěn se dá odsunout aby za ní byla truhlička s pokladem :).

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ursus: Rozšířená nerealita Dustieho tou featurou určitě dávno disponuje. Jen je zklamaný, že ostatní si ty zvýrazněné žebříky nechtějí taky užít. :)

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: A co ovlivňuje hru, grafika? :)

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

paráda

Rastm4N
Rastm4N
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Tak to je mi líto. Musí to být otrava. :)

Rastm4N
Rastm4N
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Jenže ono nejde jen o ten žebřík, ten tam totiž není jediný zvýrazněný. Jde prostě jen o to, že když ti zvýrazní dopředu všechny interaktivní předměty, tak už žádný nemusíš hledat. Zahrabej ve svých herních zážitcích a vzpomeň, jestli jsi náhodou někdy nepocítil/a dobrý pocit z toho, že jsi našel/našla cestu, která nebyla očividná? Jasně, je to iluze, ale pro mě příjemná iluze, kterou mi zvýrazněním seberou. O to jde. Přijdeš k hromadě beden a vidíš, že s těma hýbat můžeš a s těma ne, tudíž tyhle jsou "na pevno" a už ti vytvářejí koridor a zábranu. Nevím, jak to popsat, prostě mě baví trochu bloudit a hledat si, zkoušet různé možnosti, experimentovat. Znovu jsem koukal na video (to měsíc starý) a při prvním průchodu jsou nalevo takové nenápadné dveře...tedy do doby, než je zvýrazní. :) Normálně by je člověk třeba i přešel, ale takhle víš hned. A o to jde. Objevuješ si ty možnosti sám/sama, nejen si z nich vybíráš. Je to podle mě i výborný prvek znovuhratelnosti. Navíc se mi ty kontury moc nelíbí, je to takový moc komixový a to mi k tomu nesedí.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rastm4N: no pokud nejsi slepejš tak ten žebřík uvidíš vždycky, tak jako kde je ten problém při jeho zvýraznění? :)

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Ty jsi z toho žebříku celá nemocná a hned na dvou frontách najednou. Že ty kvůli němu nespíš a těšíš se až si budeš moct pořídit zviditelňování žebříků i in real? :)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zvýraznění každého žebříku. :D

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rastm4N: Tohle docela chápu, jen si říkám jak chtějí rozeznat předmět který tu funkci neplní. Například dveře vytažené z pantů a opřené o zeď od zkutečného východu. Prostě mi to připadá zbytečné upozorňovat na zjevně rozeznatelné předměty - dveře poznám sám. Chápal bych třeba značení únikových tras z budov, orientační plány a reklamy. Nejde mi do hlavy proč označovat bedny z dálky, zkrátka je to až moc podrobností které jako vidící člověk poznám určitě lépe než nějaký algoritmus, nesděluje to nic navíc - to kdyby hlásily, že v té bedňe je zrní, nebo.. něco užitečného. To, že je to interaktivní, je informace potřebná ve hře, v reálu je interaktivní skoro všechno a to nepotřebuju vědět, chápeš.

@Lady Stardust: Když jim nerozumíš ještě to neznamená, že k tomu nemají důvod. Mě třeba připadá jako přežitek zaměřovací kříž. Znamená to že jsem mimo, jen proto, že jsem v menšině?

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no teda :) takoví hodní vývojaři, co se nechají ukecat i od řvounků, co pláčou, že mají zvýrazněnej žebřík, jak kdyby to snad mělo mít nějakej vliv na hru :)

_Thorus_
_Thorus_
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to se mi ulevilo :)

Rastm4N
Rastm4N
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Znovu: "obyčejně na mě podobné featury působí, že mě někdo chce vodit za ručičku, což se mi moc nezamlouvá". Nejsem konzolový hráč, nejsem na podobné věci moc zvyklý, prostě mě to tam ruší.

Rastm4N
Rastm4N
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zitron: Určitě, na reálnou AR je toho příliš, v prostředí videohry to pak plní trochu odlišnou funkci.
@Lady Stardust: Proč ten cynismus? Pointou bylo vyhovět všem, což si myslím, že je dobrý přístup, a jak sami vývojáři říkali, poslouchali převážně konstruktivní názory. :) Pokud jde o mě, jedničku naprosto zbožňuju a ačkoliv uznávám, že augmentovaná realita do prostředí DX patří, tak obyčejně na mě podobné featury působí, že mě někdo chce vodit za ručičku, což se mi moc nezamlouvá. Docela mě baví si ten svět prohledat sám, pěkně všechny ty věci objevit a prozkoumat. A je to pro mě podstatná část herního zážitku. Už se DX3 nemůžu dočkat, přesto vlastně patřím mezi ty "ubrečený", který si podobné věci vypnou. (protože vlastně chtějí hrát novou jedničku)

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zitron: záleží jak moc brečíš kvůli detailům, které nijak neovlivňují hru natožpak její kvalitu :)

Rastm4N
Rastm4N
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nádhera. To je paráda. Tohle by měla být mantra pro všechny vývojáře. To je tak sympatický krok, naprosto nesobecký, oddaný. Ani za mák už nelituju toho odkladu. :) @Zitron: Podle mého názoru v době, kdy si budeš moci do mozku nainstalovat chip, který ti bude do zrakového centra vysílat takovéhle vjemy, ten samý chip (nebo možná sada jiných senzorů), se budu starat o to, aby to rozpoznával bez vnějších zdrojů informací. Klidně i generalizací (srovnáním tvých vjemů se zásobou pravděpodobných možností), přičemž speciální předměty mohou být klidně i ochipované, protože jsou zvláštní a nezgeneralizovatelné. :) Jinak řečeno, nebudeš muset čipovat toaletní papír. :D Ale to je jen takové vysvětlení, které bych použil na základě omezených znalostí, kdybych ti dělal GM. ;) :D

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle se to má dělat, dát hráčům možnost volby - to je přístupnost. Palec nahoru! Dnes to bývá buď šroubovaná demence nebo naopak syndrom vhození do vody, střed(existuje-li) zase nikomu nesedne namíru. Hledání možných řešení, které nejsou zjevné je zábavné samo o sobě, na to se taky nesmí zapomínat.

stadoblech@seznam.cz
stadoblech@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sympaticke ... tohle by meli tvurci delat vzdy ... poslouchat komunitu a snazit se vyhovet vsem/pristupovat na kompromisy ... treba i ve finalni fazi vyvoje

Reklama
Reklama