Zpět na článek

Diskuze: Call of Duty: Modern Warfare 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
14. 11. 2011 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: To si vysvetlujes spatne, to hodnoceni neni ulitbou tvrde pracujicim lidem, ani necim "subjektivne objektivnim" protoze takova recenze uz z principu neexistuje (a pokud se ji nekdo snazi napsat, tak je hlupak). Ne, cele to je vlastne jen o tom, ze se mi proste hra Modern Warfare 3 libila (neplest s fanboyovstvim) a libila se mi vic (ve vsech ohledech, krome grafiky) nez Battlefield 3, kteremu bych dal, stejne jako Jirka Bigas tady, osmicku. Duvody jsou obsirne vysvetleny v samotnem textu.

Nemyslim si, ze bys byl natolik hloupy, abys nepochopil tu moji poznamku o "neporovnatelnosti MW3 s Portalem 2 etc." takze tve uvodni vety budu brat spis jako takove diskusni laskovani :)

Vladislav Burian
Vladislav Burian
Level 1 Level 1
13. 11. 2011 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jubilejní 100. komentář si beru já! :)

nemo79
nemo79
Level 1 Level 1
13. 11. 2011 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne nemam problem s koridorovostou ani s masivnym pouzivanim scriptov ani ta grafika nie je zasa taka hrozna a v podstate aj ten pribeh na pokracovanie sa da ako tak sledovat. Vlastne IW spravil z CoD MW taku epizodicku hru kde epizoda vychadza kazdy rok/dva. Jedin s cim mam problem je zaplatit za epizodu 60€. Dostanem za to sice 4-6 hodin slusnej zabavy ale to je tak vsetko (MP ma nezaujima na to mam ine hry). Skor by som prijal zapozicanie povedzme za 2-4€ na vikend. Takto ked bude moc velka kriza tak si pozriem ten singlac na youtube a budem mat asi skoro rovnaky zazitok ako keby som to hral.

Zitron
Zitron
Level 1 Level 1
12. 11. 2011 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nechci nikoho pranýřovat, ale nechápu logiku podle níž je hra přes kopírák nějaká zvláštní kategorie s vlastními kritérii hodnocení. Pokud střílečka patřící do pásové/tupé kategorie dostane stejnou známku při udržení neoriginality, co dáte hře která spadá do kategorie druhé ale nedaří se jí s něčím přijít? Bude mít nižší známku nebo ji šoupnete do té první kategorie? To jestli si to někdo koupí přece není a nemůže být adekvátní argument. Takhle přemýšlet je úpadek. Malá odbočka, nevíte proč má vydavatel LEVELU tak ztřeštěné a dehonestující nápady("přidaná hodnota")?

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
12. 11. 2011 01:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: Ciste logicky - pokud chces nejakou "promyslenejsi hru" tak si ten Portal 2 a Deus Ex zahraj. Chapal bych, kdyby na svete existovala jen a pouze znacka Call of Duty, ze nadavas na natvrdlost vyvojaru, kteri delaji porad to samy. Ale kdyz mas moznost volby a ne mezi "dobra" a "taky dobra, ale nic moc jakoze", ale mezi nekolika vyjimecnyma titulama, tak proc, proboha, nadavat na to, ze Call of Duty je uz leta stejna "blbost"? Nekteri hraci, a soude podle deseti milionu prodanych v prvnim dni prodeju MW3 jich nebude malo, proste nic vic od hry nechteji. Nepotrebui zadny slozity dejovy konstrukce. Staci jim, ze proste vecer prijdou z prace, nemusi nad nicim premyslet, strci DVD do mechaniky, dve hodiny strili a pak jdou spat. Vzdyt ty to hrat nemusis, muzes si porad zustavat u svych Portalu 2 (mimochodem, tomu jsem dal v Levelu 10/10 a naprosto si stojim za tim, ze ty hry se z principu nedaji porovnavat, viz muj predchozi komentar) a jinych "chytrych" strilecek a Call of Duty proste vypustit. Vzdyt to je tak i ve filmu, v muzice, v jakykoliv dalsi forme umeni. Existuji filmy od Davida Finchera (miluju je, vsecky od jednoho), ktery jsou velmi chytry a pritom dobre remeslne udelany a dostavali 10/10. A pak taky existuje Den Nezavislosti, kterej je o invazi emzaku a velkejch explozich a dostane 10/10 taky, protoze dobre plni funkci v danym zanru. Co ti na tom vlastne vadi? To co jsem psal, ze jednicka byla pro spoustu lidi bozi, ale dnes by vlastne nepoznali rozdil mezi jednickou a Modern Warfare 3? Nebo co vlastne?

JaBR
JaBR
Level 1 Level 1
11. 11. 2011 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro recenzenta :
Musim reagovat na zminku o pribehu. Zrovna Black Ops melo pribeh fakt hutnej a hodne povedenej. To me trochu zarazi ze jsi ho zaplac dohromady s ostatnima dilama.

TheGigaMacek
TheGigaMacek
Level 1 Level 1
11. 11. 2011 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mustaffa (email.cz): přesně, naprosto s tebou souhlasím a pro ostatní stačí se podívat například na IGN, kde hra dostala stejno známku nebo na gamereactoru, kde hra dostala jen o jedno číslo níž

mustaffa@email.cz
mustaffa@email.cz
Level 1 Level 1
11. 11. 2011 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaxx: Jardo, máš pravdu, ale bojím se, že to Battlefield fanboyům nevysvětlíš ani za tisíc let. Všechny ty komentáře ať už na hrej.cz nebo eurogamer.cz a dalších českých webech jsou žalostný obrázek českých hráčů. Je to asi tím, že drtivé většině asi bude kolem 15-ti let. Strhla se obrovská masa kolem Battlefieldu 3 i díky nevídanému hype a zároveň vlna proti všemu co má značku CoD MW 1,2,3. Většina tvrdí jaká je to sračka a při tom hru nehráli, jen hodnotí podle toho co napíše většina a podle toho taky ty komentáře vypadají. Všichni čekali, že příchodem BF3 přijde obrovská herní revoluce, ze které se všichni posadí na zadek a ona prostě nepřišla. Zklamání pro spoustu hráčů ilustruje další idiotské komentáře na recenze MW3, které sklízí 8,9 a v prodejích vede. A komenty typu srovnávání her MW3 a Portalu jsou opravdu k smíchu snad ještě víc. Možná opravdu zrušit číselná hodnocení u recenzí, aby si lidé nepletly hrušky s jablky a zároveň zrušit komentáře ať se nemusíme stydět za to, že jsme hráči, protože ty komentáře opravdu o něčem svědčí. To je snad horší než komentáře na nějakém sportovním webu o tom, kdo fandí Slavii nebo Spartě. Teď mě asi všichni zasypou argumenty proč je zase BF3 lepší a proč je MW3 srajda a zase to pojede dokola :-)

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
11. 11. 2011 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@atgot: Já přitom nejsem žádnej CoD hater, hrál jsem všechny díly (a dohrál jen MW 2) a zahraju si i ten nejnovější, ale svědomí by mi nedovolilo dát mu jen o bod míň než Portalu nebo stejně jako BioShocku!

Maggot
Maggot
Level 1 Level 1
11. 11. 2011 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: Já ti nevim hele, nejspíš jsem asi moc jednoduchej, ale fakt v tom nevidim problém. :) Určitě ne takovej, kvůli kterýmu by se lidi na netu museli kolikrát chovat jak zvířata a trumfovat se v hodnoceních. Navzdory tomu, že MW už delší dobu techniky stagnuje, má na trhu, stejně jako jakákoliv jiná hra, svoje místo, který mi přijde stále dost solidní a oprávněný.

Nicméně timhle popotahováním tak jako tak nic nevyřešíme. Activision se bude muset rychle probudit a posunout se dál.

DiNardo
DiNardo
Level 1 Level 1
11. 11. 2011 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MataStanislav (seznam.cz): rozhodne vic nez tupe strilet do nekonecnych zastupu vojaku :D @Bela: a co potom je CoD kdyz je BF3 koridor?

Bela
Bela
Level 1 Level 1
11. 11. 2011 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Di Nardo : Ja som si tiež zahral oba single a preto si dovolím tvrdiť, že BF3 mal síce techniku a technicky vyzerá lepšie, ale bol oproti MW3 absolútny koridor s bugmi, prehnaným a prihlúplym mačkaním tlačítok s horšou dejovou linkou. MP a Coop nehodnotím.

Maggot
Maggot
Level 1 Level 1
11. 11. 2011 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: A proč pořád něco srovnávat? :) To je právě ten problém, když člověk vidí hru a vedle ní známku, okamžitě má tendenci to stavět k něčemu jinýmu a porovnávat. Vsadim se, že kdyby u recenzí to číslo nebylo, tolik lidí by ani zdaleka neremcalo na ten konečnej výsledek.

Tady je totiž hezky vidět, že nejde o recenzi, nejde o obsah v ní, lidi chtěj mít důvod házet na "něco" špínu. Vyserte se chvilku proboha na nějaký známky, hodnocení a tyhle kraviny a hrajte. :) Je paradox, že tyhle hry komentujou výhradně lidi, který je nehrajou, nebo jima opovrhujou. Chutnější jídla rozhodně jsou, minimálně po stránce estetiky, ta nutriční hodnota je ale často na bodu mrazu, což je přesně to, v čem MW nebo Battlefield excelujou. Pravda, mnohdy je to kvalita na úkor kvantity, ale funguje to velice dobře.

Ale dost s tim, každej má zkrátka jiný chutě. O tom to celý je. To že je někomu z Call of Duty jako značky na blití, neznamená, že je špatná. To určitě ne. :) Je to o prioritách.

YcemaN
YcemaN
Level 1 Level 1
11. 11. 2011 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bela: No dozví se tam více informací než z této so-called recenze.
O tom jak dopadne Black Ops 2, nebo jak se další díl bude jmenovat, příští rok na hrej spekulovat nemusíte.
"Je to stejné ale pořád sakra dobré ! 8/10+"

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
11. 11. 2011 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix: Narážel jsem na uživatelský hodnocení na Metacritics, takže vystydni. A ohánět se 9 milionama prodanejch kusů? To vůbec nemusí odpovídat kvalitě hry. Troškovi filmy taky mívají vysoký návštěvnosti a všechny do jednoho stojí za ho*no...

Eldur
Eldur
Level 1 Level 1
10. 11. 2011 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Vojnov:Kdyby jsi měl originalku a hral MP COD MW3 tak taky přidělíš 9 bodů a co se týče dedik servru tak tam jsou tak nevím co tu píšeš že nejsou musíš si je jen zapnout v nastavení a pak si vybíraš servry jak v COD4.Je to pro mě nejlepší díl serie a to jsem hral multiplayer u všech COD.Kdo nehral MP at ani nepíše hodnocení.Co se týka grafiky v dnešní době už se ani řešit otazka grafiky nemusí vždyt všechny hry vydané od roku 2006 mají dostačující grafiku nadavat že MW3 má starou grafiku je rozmazlenost je to bohatě dostačující grafika na hraní multiplayeru

Hadac888@seznam.cz
Hadac888@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 11. 2011 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vůbec bych těmhle recenzím nevěřil, mnohem lepší obraz si uděláte z uživatelských rezencí zde http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-duty-modern-warfare-3/user-reviews
Recenzanti by měli vědět, že známka 9 z 10 se má udělovat pouze revolučním a originálním titulům, které přinášejí něco nového do svého žánru. CoD je už od dob MW1 (které si doteď v MP rád zahraji) úplně stejnou hrou, stejné animace, stejné zvuky, hodně podobná grafika, prostě stejná liniární střílečka, bez špetky jakékoli inovace. Poslední dobou se mi hnusí tento trend udílení vysokých známek titulům od velkých vydavatelů...chápu, že každý chce mít z prodeje zisk, ale dělat tohle již u několikátého "stejného" dílu CoD mi přijde už moc přehnané. A na závěr bych jen dodal, že nepreferuji BF, rád mam obě značky, jen oblíbenost CoD u mě v poslední době klesá...

chevy
chevy
Level 1 Level 1
10. 11. 2011 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Číselné hodnocení je zlo. A CoD MW3 ještě větší.

risix
risix
Level 1 Level 1
10. 11. 2011 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teo: "Je pozoruhodné, že jediní, kteří ještě neposílají sérii Modern Warfare k šípku, jsou recenzenti"

Vážně ?Opravdu ? A co prodeje ? První den prodejů 9,3 miliónů prodaných kopií :)

Tak si strč ty svoje báchorky víš kam .

Souhlasím s recenzí ta hra 9 jednoznačně zaslouží na rozdíl od B3.....

la_petite
la_petite
Level 1 Level 1
10. 11. 2011 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chudák Jaromír :-)

atgot
atgot
Level 1 Level 1
10. 11. 2011 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

9???? Opravdu? Tak s hrej.cz teda končím, unlike na fb a všechno, tohle si nezaslouží hodnocení 9 ani za milion let, natož když bf3 měl 8! Opravdu jste mě zklamali.

LastManCZE
LastManCZE
Level 20 Level 20
10. 11. 2011 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan recenzent patří nejspíše k COD fanatikům. Ale dokud komunita něco neudělá tak vše zůstane stejné. Za cenu již zmíněnou 299kč bych to bral ale 1000kč kde žijou. Osobně jsem hru nehrál, COD hraji jen kvůli SP takže ať žije warez!!

rewkon@gmail.com
rewkon@gmail.com
Level 1 Level 1
10. 11. 2011 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A já si večer rozhodoval doma jestli to mu dam 7 nebo 8 a příjdu na hrej a ejhle oni dali hře 9 .Prosím pana recenzisty ,aby se zde na foru vyjádřil čím si hra zasloužila 9 .Podle mě se hra od původních dvou dílu vůbec neliší v ničem.

VojNov
VojNov
Level 1 Level 1
10. 11. 2011 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyt ta hra má stejné zvuky, grafiku která byla dobrá tři roky zpět, identická hratelnost jako předchozí ČTYŘI hry za čtyři roky, stejné perky, v podstatě všechno stejné... ale budiž. Kdyby aspoň dali dedikované servery když se to tak dobře prodává, aby aspoň hra nelagovala... ale to ne. Jasně, BF3 taky není moc odlišný od Bad Company 2, jenže BF3 je jen druhá podobná hra. MW3 je pátá v řadě, rok co rok to stejné.
A všude to dostává super recenze... Hlavně že jiným hrám se strhávají body za to jak se neliší od svých předchozích dílů :/

senrim
senrim
Level 1 Level 1
10. 11. 2011 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když bych vzal mafii, udelal novej obal a napsal tam mafia 3, dali byste te hre taky 9/10 ? neni to nic noveho ale je to porad sakra dobre ne ? tak v cem je problem. xD nejhorsi je,ze oni na to otevrene kaslou a vy jim to furt zerete. Pouziva stejnej model budovy uz od cod 1. Pri zapniani hry, se v jednim oknu ani nestarali o to, aby zmenili nazev z mw2 na mw3.

Ale dokud to nepochopej i recenzenti tak nam kazdej rok budou posilat s prominutim sracku a mi si ji budem furt kupovat.

Reklama
Reklama