@Smazaný uživatel
@profjanvelich Doufam, ze to je jen sarkasmus. Jinak neskutecna naivita... 99% lidi se myli. Nase 1% objevilo pravdu!
Hral jsem vsechny Bethesda hry od Morrowindu hned po vydani a tohle bylo opravdu slapnuti vedle. Absolutne nedostacujici engine na hru takoveho rozsahu. Prakticky loading screen simulator, kde vesmirny pruzkum je klikani na mape. WOW! Neskutecny sci-fi experience...
7/10, co ma Starfield na Steamu je jeste stale trochu stedre
Henry Cavill prakticky tahal cely serial pro fanousky Witcher univerza. Bez nej to ztratilo posledni vyznam sledovat. Uz druha serie si zaslouzila opovrzeni. Po treti to mohou cele zrusit a usetrit si ten hate.
EA nas ma asi za uplne dementy :D Ach jo... Kazdemu je jasne, ze hlavne EA ma rada penize z placenych lootboxu, takze budou tvrdit cokoliv, jen aby je tam mohli nechat.
@Ivann
@Mitsurugi |Nesouhlasim, ze se nic moc nezmenilo. Skoro kazda druha hra dnes vychazi s mikrotransakcemi, skiny, lootboxy, day 1 DLCs ap. Pomalu ohrivaji vodu.
@Ivann
@Mitsurugi Ano, to samozrejme souhlasim. Ale bavim se o tom, ze je cim dal castejsi, ze vyvojari misto plnohodnotne hry radeji vydaji podobny balast. Kdyz budou vsichni vydavat podobne sracky, tak kdo bude vydavat kvalitni hry? :) Cim vice se podobny styl presune an PC a konzole, tim vice prohravame my hraci. Pokud si Blizzard dovoli zneuzit tak velke jmeno jako Diablo k podobnemu odpadu, tak co brani ostatnim udelat to stejne s jinymi seriemi, ktere tam milujeme. (Samozrejme nejsou prvni - Need for Speed, TES: Blades ap., ale dovolim si rict, ze nejvetsi)
@Ocelotr NN
@Ocelotr NN Musim souhlasit s tim, ze argument "vždyť to nehraješ, tak co je ti do toho" ap. neni uplne na miste. Uz jen to, kolik penez Diablo Immoral vydelava, motivuje ostatni studia, aby vydali podobnou blitku, protoze "to funguje". Problem je, kdyz jsou studia motivovany hlavne penezi (coz jsou prakticky vsechna) a ukaze se, ze existuje zpusob monetizace, ktery je jednodussi a mnohem vice vydelecny. Kdyz takhle budou vypadat vsechny hry, tak uz se tomu clovek ani nevyhne. Nejhorsi je, ze uz tu mame generaci hracu, kteri v tomto vyrustaji a uz jim to ani neprijde divne nebo spatne... Jen doufam, ze alespon boj s lootboxy vyhrajeme. Je to minimalne na dobre ceste co se tyce planu regulace (viz. Belgie a Nizozemsko + projednavani ve zbytku Evropy).
@Ivann
@Mitsurugi Ano, to samozrejme souhlasim. Ale bavim se o tom, ze je cim dal castejsi, ze vyvojari misto plnohodnotne hry radeji vydaji podobny balast. Kdyz budou vsichni vydavat podobne sracky, tak kdo bude vydavat kvalitni hry? :) Cim vice se podobny styl presune an PC a konzole, tim vice prohravame my hraci. Pokud si Blizzard dovoli zneuzit tak velke jmeno jako Diablo k podobnemu odpadu, tak co brani ostatnim udelat to stejne s jinymi seriemi, ktere tam milujeme. (Samozrejme nejsou prvni - Need for Speed, TES: Blades ap., ale dovolim si rict, ze nejvetsi)
@Ivann
@Mitsurugi |Nesouhlasim, ze se nic moc nezmenilo. Skoro kazda druha hra dnes vychazi s mikrotransakcemi, skiny, lootboxy, day 1 DLCs ap. Pomalu ohrivaji vodu.
Mozna by to cislo bylo i vyssi kdyby pres 300 tisic hracu v EU (z tech 1.3M) necekalo v nekonecne queue (i pres 20+k na jeden server, coz je cekani tak 5-6 hodin). Pocet serveru v EU je naprosto nedostacujici na velikost trhu (+ casto zde hraji i lide z Blizkeho vychodu a Severni Afriky), kdy udajne nemaji naimplementovane presuny postav mezi servery a nelze podle vseho rozsirit kapacitu jiz existujicich serveru (uz ted udajne funguji na maximu, ktere dovoluje kod hry - jestli ne primo engine - Unreal Engine 3)... Takze soucasne pretizene servery pravdepodobne v tomto, ci podobnem stavu i zustanou. Pro predstavu - v pondeli ve 12:00 uz byly queues na nekolik hodin. Tohle Amazon hodne podcenil... A jeden by rekl, ze se po New Worldu poucili.
Nez blokovat prehnanou kritiku, mohli zkusit nevydavat rozbitou hru u ktere vedeli, ze je rozbita. Sbirat penize za nedodelek to jo, ale sklizet kritiku, uz ne? Misto toho aby ti co jsou za to vini prevzali zodpovednost, tak to pada jako na developery, kteri absolutne nestihali nesmyslne deadliny?
Skoda. Nemeli jim to prodluzovat. FIFA byvala skvela hra, ktera se snazila inovovat a na to prilakat co nejvice novych hracu. Dnes uz je to jen o FUT a ryzovani penez z balicku...
Tak samozrejme, ze se Sony ani Nintendo nechteji pripravit o sve provize z prodeje her, ktere se s Game passem prekryvaji a z her, ktere si uzivatel nekoupi, protoze misto toho bude radeji hrat hry z game passu - za mene penez :D Smula pro zakaznika.
@Ocelotr NN
@Ocelotr NN Kazdy, kdo bez jakehokoliv argumentu nebo vysvetleni urazi lidi za content, na ktery se divaji, je idiot. At se kazdy diva na to, na co chce. Jinak doufam, ze se Ocelotre nedivas na zadny sport a neposlouchas zadnou hudbu, protoze v tom neni az tak velky rozdil - u ziveho prenosu dokonce zadny, protoze se take jedna o stream.
@MaxLaMage: Ano i v Destiny jsou bullet sponges, ale neni to v takove mire. Ve vetsine contentu Destiny bylo "satisfying" klikat hlavy a mazat nepritele. Tady je gunplay dost ubohy a pokud je ve strilecce strileni o nicem, tak to nezachrani nic.
Oproti Destiny hrozna nuda. Bullet sponges, neustale nacitani, nudny pribeh, jen 1-3 hraci... Dal jsem tomu pres 2 hodiny a absolutne me to neoslovilo i kdyz je to muj styl hry.
Hra optimalizuje shadery opravdu pri kazdem spusteni, bez toho nacita hra na M.2 SSD i 2 minuty a trhani byl problem, kdyz jsem hru nedavno hral. Vetsinou se jednalo o pad z 80-100 fps na nejakych 20-50. Po par vterinach vse v pohode.
@Legoldos: Nemyslim si, ze to byl zamer. V BFA vymysleli spoustu noveho contentu, ktery byl ale nedomysleny a nakonec nebylo nic dotazene, takze lidi jen sypali vice a vice hatu :D
Hm... Diablo: China. Je úplně jasné na který trh se Blizzard orientuje a pro který ta hra vznikla. Simulátor mikrotransakcí schovaný za abstrakci ve formě pěkné grafiky a nejspíše (minimálně z počátku) poutavého gameplaye, který bude postupně přecházet na těžký grind, který už člověka přinutí vytáhnout kreditku, pokud na to má. Popravdě bych se rád mýlil, ale něco mi říká, že nebudu daleko od pravdy :D
@madPav3L: Zkus hrát hru jako CSGO stovky/tisíce hodin a věř tomu, že pochopíš, proč lidé mají skiny. Na zážitku to přidá, když se 1000+ hodin díváš pořád na těch 6 stejných zbraní dokola. Ale je pravda, že zrovna CSGO je výjimka, protože se ty skiny dají znovu prodat. Na rozdíl od Valorantu, LoL a Doty (tam to jde alespoň s některými)
Za prvni dva dny jsem odehral 25 hodin a narazil jsem na hromadu bugu, ktere se tykaly vetsinou animaci, kolizici, UI a performance. Vetsinou stacilo dat quick save a nacist ho. U performance problemu (kde jsem mel treba 50 fps v budove), stacil restart hry (a zpet na 100+). Patch 1.0.4 hlavne pomohl lidem bez DLSS - s nim mi to na 1440p (ultra) na 3070 ani nepohlo s FPS, ale v native (bez DLSS) mi hra bezi mnohem lepe - predtim nehratelne a ted prakticky DLSS pridava jen 10% fps, takze muzu hrat bez nej.