Ceny, za které budou hry nabízet, jsou stejně mimo. Při představě, že dám za hru dva tisíce a kluka - klasiky - přestane bavit za pět minut, bych si asi musel sehnat další práci. Ať udělají půjčovnu her, proč bych je měl vlastnit? GamePass je ideál.
@Fox Mulder
@Fox Mulder UE5 je optimalizovaný, to na vývojářích moc nezáleží. UE5 hlavně nabízí technologické pecky jako nanite či lumeny, které samy od sebe posouvají kvalitu prostředí o 100% nahoru. Nebudou se vám už měnit modely před očima v závislosti na vzálenosti, raytracing bych úplně odzvonil, protože nikdo stejně nepozná jestli se světlo odrazilo podle reálné fyziky nebo té co nabízí lumeny s polovičním nárokem na výkon. Takto by šlo pokračovat u desítek dalších věcí. Vývojáři her s tím moc společného nemají. Pak už je to jen mravenčí práce a modely z asset store narvat do prostředí s nějakou logikou. Dneska je to spíš jak jedno velké lego.
@Pidalin
@Pidalin Hele, my jsme jednou byli s klukem nakupovat hru pro jeho Nintendo, kterou měl dostat za dobré známky. Byly jsme v JRC v Liberci, centrum Nisa, a tam normálně natvrdo, když jsem odmítl nadiktovat adresu a předat svoje telefonní číslo, tak nám tu hru neprodali. Kluk odešel s brekem. Co je tohle za sračka dobu, to opravdu nechápu. Ale GDPR, že.
A je to tak. Grafika a super vymoženosti jsou setinou toho, co člověk potřebuje. Já si jedu absolutní klasiku ala Wowko (zase po letech) do toho mám několik strategií a budovatelských blbůstek, které mě baví zkoušet znova a znova. Děti? Roblox, Minecraft. Mladej má každý měsíc GamePass a nevyzkouší z toho jedinou novinku. Bez přehánění lze říci, že vývojové studio o pěti lidech je dostačující základ pro kvalitní a super repetivní hry.
Samozřejmě. Vždyť ta hra je pecka. Kdyby na toto udělali Star Wars mod, plus minimální úpravy a pustili to do masivního multiplayeru, nemělo by to konkurenci.
Co to psalo za trolla? Co že letí vzhůru? Akcie Ubisoftu jsou na totálním minimu. V roce 2018 měly hodnotu 100EUR, dnes 10EUR. Ta firma nemá žádnou finanční budoucnost. Jenom trotl by si tam dal screen jednodenní reakce. S akciemi se investuje v minimu tří let, spíše ale více a Ubisoft v tomto ohledu je propadák, hned po 11bit studiu. Mimo jiné to znamená, že je může koupit průměrný čínský průmyslník a ze dne na den je zavřít.
Nemohu si pomoci, ale právě díky České Spořitelně, platebním kartám a dalšímu komerčnímu marastu se mi tento titul totálně zhnusil. Vlastně hráč je jen ovce, které se kydá do koryta. A papej! V pohodě, jistě si to své ovečky najde. To každé náboženství.
Děláte si ze mě srandu? Co to je za blábol? Zaplatil jim to Microsoft díky odevzdání hry do GamePassu, to je celé. A podívejte se na akcie 11bit studia. Ty jsou díky stupidní politice a ještě stupidnější hře na pokraji krachu. Nemají ani na vývoj dalších titulů. Co za neumětele píše tyto články? Ověřte si nejprve jasná a dostupná fakta!
Nevím, řekl bych, že ty překlady byly a jsou spíše pro nás, Husákovy děti. Mladí dneska tu angličtinu dávají levou zadní. Naše generace bušila ruštinu, po 89 povinně němčinu, pak zase anglinu, takže i když se dneska člověk domluví, není to o tom, že by třeba v rychlosti četl titulky nebo rozuměl perfektně mluvenému slovu. Jenže kolik dnešních čtyřicátníků má čas smažit hry? Já když jsem viděl, kolik času mi zabralo jen dohrát první kapitolu BG3, tedy mapu, tak jsem se na cokoliv dalšího vybodl a nebudu to rozehrávat ani po vydání češtiny. Sorry jako, ale mám děti a ty chtějí tátu. Takže defacto, když nad tím tak přemýšlím, tak ty překlady jsou takový brontosaurus, co dožívá a je docela pochopitelné, že tam panuje napětí a nevraživost o to, kdo přežije. AI překlady asi nikdy pořádně fungovat nebudou, protože AI nerozezná jestli se mluví o konkrétní věci, kterou si před okamžikem sama nějak pojmenovala a za minutu ji pojmenuje jinak. Není v tom žádné chápající vědomí, jen soubor algoritmů. Ale to vem čert. Proč to tady vlastně píšu… :D
Přemýšlým, co je na BG3 tak super? Jsem někde za prvním aktem, tedy mapou, a hledám sílu pokračovat. Příběh vlastně naprosto stejný, jako všechny ostatní ze světa BG či DOS. Vývoj postavy, zbraně, lektvary, postavy a jejich klasifikace, neustále dokola totéž. U WOW jsem strávil polovinu mládí, Skyrim pecka, ke které jsem se vždy rád vracel. Kdyby se Bethesda starala o celé TES s pečlivostí a převáděla jej do nového engine, tak by měla vystaráno. Fallout má originální neopakovatelnou atmosféru. Elden Ring mě tedy nechytl, protože nemám zase tolik času trávit zdoláváním jednoho bose tři dny, ale i tak je na prostředí něco kouzleného. Ale to BG3? Jako marketing evidetně dělal co měl a ovečky bečí spokojeností. Ale v kvalitách či zajímavosti hry nic nenabídl. Mimochodem, kdyby takto animivané postavy, jako má BG3, udělal kdokoliv jiný, tak by se kritici pokadili.