Nejhezčí Mafia. Vývojáři velebí grafiku Domoviny
Mafia: Domovina by měla nabídnout vizuální vrchol této série.
- Studio Hangar 13 přináší další vývojářský deníček zaměřený na vizuální stránku nové Mafie
- Tvůrci si pochvalují Unreal Engine 5, který jim otevírá nové možnosti
Vývojáři ze studia Hangar 13 se v posledním vývojářském deníčku ke hře Mafia: Domovina zaměřují na moderní technologie, díky nimž mohli zajistit jedinečné vizuály.
Základem hry je Unreal Engine 5, který vývojářům podle jejich slov otevřel zcela nové možnosti. „Umožňuje nám vyprávět příběh způsobem, jakým bychom to s jinými technologiemi jednoduše nedokázali,“ říká umělecký ředitel Steve Noake. „Od Metahuman přes Nanite až po Lumen – všechny tyto technologie využíváme na maximum,“ řekl s tím, že díky nim mohou některé procesy zautomatizovat, což jim samozřejmě šetří mnoho práce.
Autentická Sicílie. Mafia: Domovina se předvádí v další ukázce
Tvůrci chystané Mafie promluvili o prostředí, v němž se bude odehrávat příběh sicilského gangstera.
Hlavní designér postav Ivan Rylka zase poukázal na pokrok v oblasti obličejových animací, přičemž dodal, že ve srovnání s předchozími projekty mají mnohem více možností. „Nemám pochyb o tom, že to bude nejlépe vypadající Mafia ze všech,“ prohlásil s jistotou.
Brzy se dozvíme, zda se skutečně podařilo naplnit vysoké ambice. Mafia: Domovina dorazí 8. srpna na PC a konzole Xbox Series a PlayStation 5.