Unity má cca 7700 zaměstnanců, zatímco Epic má cca 3700. A dělají nejen mnohem (MNOHEM) pokročilejší Unreal Engine, ale i hry. Fakt nechápu, k čemu jich Unity má víc než dvakrát tolik.
No, po přečtení titulku jsem přemýšlel, jaký problém to může být. Ale že je to taková hloupost, jako že baterie vydrží "jen" 2 hodiny, to jsem fakt nečekal. Click bait a článek o ničem.
Nezlobte se, ale ten článek je psán naprosto příšerným jazykem. Kromě jasných překlepů či chyb tam je i několik nevhodných formulací, např. "přidává na vyúčtování", "vytahují elektřinu", "vchází do úsporného režimu", "20krát méně energií"...
No tak mé očekávání, které jsem vyjádřil pod tím včerejším článkem, se nenaplnilo. Ale varianta, že to koupil sám CDPR, by v rozporu nebyla a smysl docela dává...
Moc mě nenapadá, k čemu to někomu za +1M USD bude. Podobnou hru na tom neudělá, to by bylo porušení autorských práv. Úplně jinou hru na tom dělat nemá smysl, existují mnohem levnější enginy. Vydírat tím CDP taky asi nepůjde, když to nevyšlo ani těm hackerům. Takže leda nějaký hardcore fanoušek, který je zároveň nechutně bohatý a nebude mu vadit, že vyhodí peníze do kanálu, a zároveň programátor, že tomu bude rozumět.
Jestli tam ta chyba je celou dobu a nevznikla nějakým patchem, tak spadá do kategorie těch chyb, u kterých si vždycky položím otázku "jak probíhal betatesting?". To žádný tester nehromadil hodně předmětů v inventáři a/nebo neukládal hru?
@Ocelotr NN: Ale to je demagogie ;) Zahození společenského života se dá vztáhnout na všechny hry (a pořád to bude nesmyslná připomínka). Že se někdo konečně dočkal je hloupost, na tohle hráči určitě netrpělivě nečekali, to je jen určitý "bonus". A totéž platí k "budou muset nasypat" - předpokládám, že Minecraft bude pořád fungovat i bez RT. (A to píšu jako člověk, který Minecraft nikdy nehrál ani sekundu.)
Asi jste úplně nepochopili, že to Masarkavtrenyrkach myslel(a) jako nadsázku. Že informace o schopnosti měnit otáčky je nedůležitá, ne že by měli udělat výklopné lopatky...
Pamatuji si, ze ackoliv nejsem zadny naruzivy hrac zavodnich her, tuhle misi jsem zvladnul doslova na prvni pokus. Cimz se nechci chlubit nebo navazet do ostatnich, proste mi asi sedla nebo jsem mel stesti. Mlhave si vybavuju misto, kde se takovou sikanou dalo jet na plny plyn, ale AI tam brzdila.
Upřímně řečeno, pamatuju si asi jen hlasy Rychlého a Vašuta, takže u ostatních bych vůbec změnu nepoznal. A zkušený filmový dabér je asi větší záruka kvality než mladý talent ;)
Jsem taky zmaten tím, jestli to nadsázka je nebo ne :) Knihy jsem četl (v originále) a samozřejmě jsou do jisté míry "dospělejší" než filmy - už i proto, že je tam vše mnohem lépe vysvětleno. Ale že by se k tomu příběhu plnému nelogičností a děr hodily takové superlativy?
@RomanK47: Naprostou většinu věcí, kterou nyní AI řeší složitě, dlouho a ne moc úspěšně by lidský mozek vyřešil rychleji a lépe. To ale všichni víme, AI se neustále zlepšuje a případy jako tento jsou toho důkazem.
No byl to úžasný maraton DLC, klobouk dolů. Po nějaké době jsem to ale přestal sledovat, protože ty kapely byly v drtivé většině dost neznámé - což sice neznamená, že to nemůže být zábavné pro hraní na kytaru, ale člověk prostě nemá chuť dát za to peníze :) Zajímavé je i to, že často jsou tam i písničky, které ani kytaru v reálu nemají, hrajete pak např. part kláves nebo dokonce i zpěv (včetně např. Bohemian Rhapsody, kde hrajete melodii zpěvu, protože kytara je jen chvílemi). Mimochodem - v článku máte chyby, chtělo by to po sobě číst. A "vybízel k zapojení skutečného nástroje" je trochu zavádějící formulace naznačující nějakou možnost, ta hra ale jednoznačně vyžaduje skutečný nástroj...