Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
24. 11. 2008 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graven.F Nemusím brát heroin, abych veděl, že je špatný, stačí se koukat kolem sebe.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
22. 11. 2008 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser To je taková klasická výmluva, když něco neuspěje, ale podívej kolik lidí tady i jinde píše, že to zkoušelo, ale skoro nikdo nepíše, že by to pravidelně a rád hrál. To je chyba za kterou reklama nemůže.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
24. 11. 2008 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graven.F Nemusím brát heroin, abych veděl, že je špatný, stačí se koukat kolem sebe.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
11. 7. 2008 03:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ubersexual Jasně no, tak Mad Max se přímo nabízí, má ten pravej škleb ;-)

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Nj, tak uvidíme, jak bude warez scéna rychlá.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
21. 10. 2008 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ESAUL13 Ten sem neviděl a je docela pěkně udělaný, jenže o filmu toho moc neřekne, je to spíš jen hezké reklama.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
22. 11. 2008 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Když oni nejspíš potřebují jen vhodné samply pro ten gramec a k tomu se producent typu Tiesta hodí mnohem víc než samotní mícháči.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
23. 1. 2008 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@green.frost To víš, v redakci jsou teprve u druhé lekce :-D

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
21. 11. 2008 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neznají Tiesta, to jsou věci...

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Houserovo know how už dávno vymyslel Kinoautomat. Což možná bude ten rozdíl mezi filmem a hrou, kdy film za svou historii dokázal probořit lecjaké hranice. Ale je hezké, že si ten princip v Rockstaru aspoň uvědomili.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
20. 10. 2008 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě přišli hrozné už i ty trailery, takže film radši nevidět. Jenom škoda že ten film i něco vydělává, snad je nenapadne natočit dvojku.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
22. 11. 2008 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tabulu Rasu (nebo spíš Garriota?) každý chválil, ale samotnnou hru nikdo nehrál. To značí, že hra byla špatná, akorát přání bylo otcem myšlenky.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
14. 10. 2008 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, a za těch 52-60 datadiskových misí naflákaných v editoru po mě budete chtít dalších patnáct stovek, že? Co takhle novou rasu, pánové z Blizzardu?

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
2. 7. 2008 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To určitě četli sloupek Pavla Dobrovského :-)... Ale ne, nejspíš s něčím novým laborují, akorát že Blizzard jen tak s něčím na světlo nevyleze (a novináři je proto asi dvakrát nemusí).

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
10. 7. 2008 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě to teda špatně vypadá. Herci bez výrazu, žádný cynický hlášky, navíc na Maxe takový moc klidný, čekal bych něco šílenějšího a úchylnějšího, když jde o drogy a mstu. Max taky moc ztrápeně nevypadá. Aspoň ta Mona ve výtahu potěšila, ale to zas určitě splácej dohromady, co nemaj. A ti andělé či co... no comment. Spíš se nechám překvapit, než abych něco čekal.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
10. 1. 2009 00:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jan@ghostinthesheet.com Podle mě má pravdu. Není to o otevřenosti myšlení či umění, je to o kvalitě. Tu nyní hry potřebují. Můžeme vyzdvihovat The Longest Journey apod., ale přepsáno do knihy, byl by to nejspíš jeden z tísíců generických fantasy, které mají vydavatelé knih na stole pořád a nikdo je nechce číst. Takový ten tip "Sice se to dobře čte, ale za měsíc už nevíte o co šlo a nijak moc vás to vlastně ani netrápí".
Pojem umění je jinde, to už musíte srovnávat s jinými obory a navíc dlouhodobě ověřovat časem. V takovém pohledu my přijde srovnání jakékoliv hry s velikány jiných oborů (a to i moderních jako např. film) k smíchu.
Hry se zkrátka stanou uměním ve chvíli, kdy se ze stavu "Doháníme ostatní svět" dostanou do stavu "Posunujeme svět dál".

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
23. 12. 2008 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Ale kdeže, třeba série total war žádné panáčky produkovat nepotřebovala a jelo se čistě podle šachového principu. A pokud tedy nějáká hra umožňuje vyhrát rychlejším generováním řadových jednotek, je to chyba oné hry a ne celého žánru či dokonce samotných hráčů. Ale nemyslím, že by se to týkalo třeba Starcraftu, tam těch taktik tam je hodně už jenom kvůli odlišnosti ras.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
23. 12. 2008 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Co má společného? Herní pole, princip kámen-nůžky-papír a nějáká pravidla pohybu. O ničem jiném šachy ani RTS nejsou.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
23. 12. 2008 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bounty Nikde, jen ukazuju pokřivenost tohohle vidění na analogii.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
23. 12. 2008 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bounty Copak progameři, ale oni jsou i lidi, co někde v Číně skočí do dálky do písku a uřvaně za to chtějí honorář. Přitom to je věc, kterou umí každý, tak proč by se měll nějakej machírek v tretrách vytahovat, že umí nesmyslně o pár centimetrů dál. A co teprv cyklisti, fotbalisti, šachisti, ... no chudák Lady Stardust, ten se musí vztekat na každém rohu.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
4. 7. 2008 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graven.F Jo, tu jsem hrál taky a byla super, tam bylo všechno v pořádku (s trilogií se ještě asi nepočítalo). Až ta dvojka byla taková nedovařená, navíc třetí díl v nedohlednu dokonce i teď v roce 2008. S těmi částmi si mě teda moc nepotěšil, ještě víc se to roztříští, což je už u komplikovanějšího děje docela problém.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leffi Tak knižní vydání by žádný časopis finančně asi neutáhl (zas takový trhák ti knihy nejsou), ale třeba verze v pdf, mno... LEVELe co ty na to? :-)

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
23. 12. 2008 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Ono třeba šachy jsou taky oficiálně sport. A některá sofistikovanější RTS mají k šachové partii poměrně blízko. Věřím, že neuznávaš pouze lidi, co umí požívat svaly, ale i lidi co umí používat mozek. Jestli v šachách nebo RTS už je jedno.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 02:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graven.F To bylo samozřejmě nadnesené pro demonstraci principu, ale dám sem i jeden případ konkrétního "hype" preview, doufám, že autor promine, že ho zde cituji.

Preview Spore, LEVEL 140, 6/2006, autor: Petr Poláček

"Očekávání obklopující projekt Spore od Willa Wrighta jsou doslova obrovská. Jde jen o hype, nebo je Spore skutečně tou další velkou věcí, která otřese základy herního průmyslu? Vlastně na tom ani moc nezáleží, je-li Will Wright skutečně géniem game designu, nebo má jen neskutečné štěstí, sympatický obličej a hlas, kterým dokáže přesvědčit obchodníky o tom, že jeho další nápad ve výsledku vydělá milióny dolarů."
-V záčátku autor správně tuší hype, ve výsledku ale příliš nedává čtenáři volbu, dělá to Will Wright, tak to bude bomba, minimálně finanční.

...následuje úvaha o skutečné povaze geniálnosti Wrighta ($$$) zakončená tím, že úspěch The Sims půjde těžko překonat navzdory až netušenému potenciálu Spore převrátit herní svět naruby...
-Opět správně nakročeno, ale ehm, mám pocit že herní svět zůstane, tak jak je.

"Základní idea Spore je velmi jednoduchá, a když ne rovnou geniální, tak velmi zajímavá."
-Základní idea je spíše než geniální hlavně koncepčně šílená , 5 her v jednom, nebude to nehratelný miš maš?

... následuje nekritický a nijak nekomentující popis evoluce ve hře v propagačním stylu, tzn. vše vypadá skvělé a nablískaně, hráč bude mít neomezené možnosti...
-Zde lze tušit zradu. Neomezené možnosti? K čemu mi budou neomezené možnosti bez zřejmého cíle hraní? Skutečně hráči touží dojít skrze "evoluční" editory k ovládnutí vesmíru?

"... Hráči si budou sami pro sebe vytvářet obsah a ještě se tím budou bavit. Will Wright je skutečně geniální, byť spíše z hlediska ekonomického. Ale i to je v dnešní době nedílnou součástí game designu."
-Will Wright je dle autora opět geniální, nicméně mě tak úplně nedochází, proč by si měli hráči mezi sebou vyměňovat "nějáký uchýlný potvory" :-).

"Možnosti jsou obrovské a dozajista netušené. Stačí se jen zbavit vlastní omezenosti a nebát se experimentovat ve velkém stylu."
-Toto je závěr... vidíte jak málo stačí, aby jste hru milovali.

Skutečnost 4 měsíce po vydání:
metacritics.com - kritici 84 ze 100, uživatelé 45 ze 100
Kde se stala chyba si domyslete sami.

Zde bych dodal, že Spore jsem nikdy nehrál a píšu zde tedy jen své kritické dojmy z videí a preview, které mě během sledování napadali. Účelem je porovnat to (dle mého názoru) hype preview a druhý kritičtejší pohled.

P.S. Ještě jednou se omlouvám Petrovi Poláčkovi, není v tom nic osobního, nemyslím, že píše jakkoliv špatně, jen demonstruji škodlivý princip dnešních preview.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
3. 7. 2008 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PanVanocka Dramfall byl fajn až na to, že neměl konec, což ho u mě dost srazilo. Nechápu trvůrce kteří hrou dobře navnadí a pak to všechno pokazí špatným či ještě hůře žádným koncem.
Na druhou stranu zrovna u Blizzardu tenhle problém není i díky hezkým animačkám, ty z Diabla a Warcraftu si pamatuju doteď. Ale jak vlastně "skončil" ten Dreamfall bych musel dlouho vzpomínat.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
4. 7. 2008 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Graven.F Jo, tu jsem hrál taky a byla super, tam bylo všechno v pořádku (s trilogií se ještě asi nepočítalo). Až ta dvojka byla taková nedovařená, navíc třetí díl v nedohlednu dokonce i teď v roce 2008. S těmi částmi si mě teda moc nepotěšil, ještě víc se to roztříští, což je už u komplikovanějšího děje docela problém.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ V zásadě určitě souhlasím, chybu vidím hlavně tam, kde autor napíše dvě preview ve kterých čtenářům popisuje udajně skvělé vlastnosti hry (typicky vlastními slovy, ale tak jak mu je vývojáři předložili), aby nato v recenzi ty samé vlastnosti kritizoval. Pak to je podle mě profesionální chyba. Jeho úkolem bylo potencionální chyby odhalit dřív než přijdou, anebo se držet při zemi a nové informace dát jen formou výčtu do novinky. Ono v reálu se pak nejspíš ani o tu konfliktní recenzi nepřihlásí, anebo tu hru hodnotí mírně a deformuje tak hodnocení (a to třeba i nevědomky). To je dle mého chyba.

Jinak k těm úplatkům, je jasné, že u nás se žádné rauty a dohody nekonají, ale občas když je nějáká "exkluzivní" recenze, tak si člověk zpětně musí klepat na čelo, jaké bezobsažné bláboly je možno napsat, ale samozřejmě s dobrým hodnocením :-).

Reklama
Reklama