část xbox zákazníků by určitě tohle chtěla. Navíc FS, jedna z vlajkových her si o to říká. A kdyby to udělali kompatibilní i s PC, tak by to mohlo být bingo.
Sice jsem fanoušek hororů, ale tohle už začíná být trochu únavné. Navíc trailer absolutně o ničem a ještě k tomu očividně opravdu přímá vykrádačka P.T.... A ještě bez podpory VR (kdyby aspoň to...)
@red-icius: Stejnou věc by lidi měli zvážít prakticky u všeho. Je pravda, že kdybych přišel o Google účet, tak mi to taky dost zavaří. Stejně tak by ale třeba hráčí měli přistupovat ke Steamu, což bohužel nedělají....
Od tohohle týmu mám rád jedině první Layers of Fear. Jinak slabota, navíc očividně neumí nic jiného než Walking Simulátory, což asi není úplně dobře a můžou špatně skončit...
@Kamil.Janda
Souhlas :). HL 4rever! Btw aby nakonec taky Duke nvyšel na epizody :). A hrací doba bude prej okolo 10-13 hodin, takže taky žádnej zázrak. A kolik to asi tak bude stát?? To radši nechci vidět
@Roiser
Ono byšlo udělat jako datadisk úplně všechno, když si to tak vemeš... Navíc, jak sem řek, všechno o hře nevíme a nějakou dobu vědět nebudeme... Například by mě hodně zajímal ten novej herní mód :P
@Roiser
No, zkus zapátrat. Nějak si vynechal nový Spešl zombíky a "zvláštní zombíky", údajně jeden typ pro každou kampaň. Celkem tedy 8 přírustků do rodiny. Nové zbraně, AI director, počasí (čet si ten rozhovor, jak to bude ovlivňovat hru?) a určitě sem toho dost zapoměl a určitě ještě mnoho nevíme ;)
@Roiser
Jasný, ale když si to vemeš, L4D2 nabízí celkem dost novinek, zato Bioshock, který by měl být ve vývoji přece jen déle než Left 4 Dead 2 vypadá opravdu jako datadisk a taky to berou jako pokračování. A opravdu sem nečekal, že to bude vypadat jinak, ale v tom případš se tě ptám (nebo spíš ostatních), čekali ste snad, že L4D 2 bude vypadat jinak? Je jedno kdy to vyjde, i kdyby to Valve stihlo ještě tenhle rok (pořád můžou odložit), tak je nám jasný, že to L4D nezabije, obzvlášť když ho budou i nadále obohacovat s novým DLC... Opravdu si myslíte, že hned všichni koupěj 2kuz a hned přestanou hrát jedničku, ze den na den? To se fakt nestane, navíc, každej se jednou vrátí a zapaří si "no mercy" nebo "Dead Air". Nechápu argumenty, co tu všichni máte, navíc mnohé jsou vyvráceny samotným Valve. Jinak, stejně jako pro tebe byla pěst na oko poznámka o Bioshock 2 jsou i mě jako pěst na oko negativní poznámky o L4D 2 ;). Prostě otevřete oči a uvidíte, že to zas tak černě nevypadá, děláte si to jen sami...
@JabJab21: Přesně tak. Navíc v digitální éře jsou lisovny tolerantnější a dochází tam k opoždění vydání, je tedy v jejich zájmu přivřít oči a přijímat i nehotové hry.
@Drew7878: Ano, ovšem srovnávat toto stádium vývoje s dodatečným patchováním po vydání není úplně přesné. Navíc nejde jen o opravu chyb. Ladí se i obsah a gameplay, vůbec není vyjímka, že se třeba úplně mění nějaké modely nebo animace. Na jednu stranu je logické, že to takhle je, protože kdyby se skutečně čekalo na "hotovou hru", zbytečně by to lisovna pak vlastně celé brzdila. Takhle zatímco se hra lisuje, tvůrci ji ještě můžou dokončovat a pak sní šup ke hráčům. To nic nemění na tom, že v drtivé většině případů je to crunch jako prase, není cesty zpět a prostě to je záhul. Ideální by bylo to řešit napříč průmyslem, nejen u CD Projektu, kde aspoň ze začátku se o to asi pokoušeli, za což mají tedy plus. Jen si nemyslim, že je v pořádku to neřešit s tím, že to je normální. Normální mi přijde to řešit a snažit se najít cestu, jak tohle období udělat co nejsnesitelnější.
@Drew7878: Adam Badowski to sám tvrdil na Twitteru, že je čeká "finální 6 týdenní sprint" a pokud tu kopu práce zázrakem neudělali během pár dnů, tak ta hra opravdu hotova není.
@Jaroslav Burda: Nikde ale netvrdím, že bych čekal, že tam nebude "ani jeden bug". Ale poslední roky se hry do lisovny posílají silně nedodělané a prakticky hned při vydání vychází několika gigový patch, který hru opraví a udělá hratelnou. Co bylo před 15 lety GOLD dnes málokdy do lisovny dojde, zejména u velkých titulů. Je prostě jasné, že ta hra rozhodně dokončena není a ještě toho mají hodně co dělat.
Ve zkratce tvrdím a vyvracím co bylo níže v diskuzi napsáno, že rozhodně není vymalováno a hra hotová není jen proto, že je v lisovně a označena za GOLD.
@Ocelotr NN: Očividně nevíš o čem mluvíš. Si myslíš, že jako crunch není? Do lisovny se posílá nehotová hra, kterou prostě pak opraví day-one patch na kterém teď budou dělat. Tuhle "GOLD" verzi si nikdo nezahraje... Vymalováno rozhodně není a hra hotova taky není. Naopak, teď jsou právě v kleštích, protože hru musí za každou cenu dokončit do stanoveného termínu...
@Ocelotr NN: Hráčů, kteří chtějí pohyb u hraní je víc a víc. Není to vůbec na škodu, navíc zážitek je v drtivě většině případů nesrovnatelně silnější. A právě pro zážitek já hraju a proto VR pro mě smysl určitě má.
S rozhodnutím, kterou konzoli koupím ještě čekám a dělám dobře. Nejenže další revize budou vyladěnější, ale uvidím, jak to nakonec bude s obsahem. Tohle je dobré znamení, že MS přeci jen něco dělá. Nakonec může mít Sony dost solidní konkurenci.
@Mart9: přesně tak. Do budoucna to vypadá dobře. Ať už je to třeba právě flight simulátor, star wars nebo hra od rockstar, vše přivede do VR dalsi hráče
@Spratekk CZ: Fascinuje mě, jak pořád někdo nedokáže existenci VR rozdýchat... A tak radši řekne, že to je lowcost periferie bez budoucnosti. Ovšem nějak podpořit své tvrzení, to asi ne. Nejenže se na trhu objevují nové a nové headsety s různou cenovkou, ale jsou oznamovány další a další hry. VR má ohromný potenciál. Jediné co zamrzí je exkluzivita jen pro určité modely, to tento trh asi zrovna nepotřebuje,
Přemýšlím, jestli jsem někdy viděl zbytečnější pokus o remaster. Protože to na mě působí hůř než originál, který to navíc zas až tak nepotřebuje (kromě zmršené optimalizace, ale s tou já například problém neměl). Moderní nasvětlení a staré textury a animace z roku 2007 na mě teda moc dojem neudělali
@Tomas.Koza.K: Jsem tak nějak rád, že stále vidím to staré dobré Valve, co se o hry stará. PSVR by snad mohlo být, ale viděl bych to spíš na novou generaci.
@red-icius: S tím, že VR nemůžeš hrát 3 hodiny v kuse nesouhlasím. Tedy je to trochu víc na fyzičku, ale mě tedy rozhodně 3 hodiny v kuse rozhodně problém nedělají.... Problém jsem měl první dva dny, pak sem prostě začal postupně prodlužovat pobyt na onom světě a dnes to není absolutně žádný problém. Navíc on tu řeší ten "wow efekt". Je jedno, co konkrétně to je (a jestli to můžu nebo nemůžu hrát dýl jak 3 hodiny), ale přechod z 2D na 3D změnil hry a mnohým vyrazil dech. Stejně jako to udělalo VR. A já pochybuji, že ukáží něco, co bude až takovou bombou, co opět uhrane lidi. I když ta pořádná fyzika by to mohla dokázat :).
@Ocelotr NN: Jednoduchá odpověď. I dnes se dá na TF2 koukat. Ta grafika stárne velmi pomalu. A předpokládám, že tuhle hru chtějí dojit dlouho, takže se jim to bude hodit :D.