Zpět na článek

Diskuze: Left4Dead 2 bude i přes petici fanoušků

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

napřed sem byl k L4D2 hodně skepticky..ale čím více hraju L4D...tím více se na L4D2 těším....

loifd
loifd
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Valve je nejnamyšlenější studio s tlusttým vepřem ve stínu

M1chl
M1chl
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@loifd Naprostej souhlas...

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě teda Valve taky dost naštvalo. A asi úplně z jiného důvodu, než tu většina lidí říká. Zbožňoval jsem Valve kvůli Half-Life sérii, která dodnes nemá atmosfericky a příběhově konkurenci (pro mě). Oni vytvořili multiplayer titul (Countre Strike už jim nestačil ani Team Fortress) a viděli, že tohle je cesta jasného zisku. Místo toho aby už konečně vydali Epizodu 3, tak jí zase strčej pod led a dělají na pokračování hry, která ještě ani nebyla na trhu rok. Co to je? Ne každý je na multiplayer, třeba já si raději vychutnám single příběhovou kampaň. Hodně u mě klesli na ceně ...

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@McJabbo Špatně. CS,DOD a TF byly módy. Valve je koupilo.
Mimochodem L4D je od Valve South(Turtle Rock Studios)

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@McJabbo Nebyl bych na ně tak tvrdej. Viděli potenciál v mladém studiu a dovedli ho až na vrchol. Krom zméněných MP modů je to např Portal a každá z těch her je vrchol kvality. To by se dalo říct i o L4D kdyby na něm ještě zapracovali. HL je snad nejlepší série co je a bůh ví jak by to dopadlo kdyby neměli finanční podklad a ještě to uspěchali.

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kupodivu.

gtamaniak
gtamaniak
Level 1 Level 1
5. 7. 2009 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak samozřejmě že to bude i přes petici :D
Ta nic neznamená..

Jinak pro ty co neviděli http://www.youtube.com/watch?v=A-jmYz1PzV8

Bodo635
Bodo635
Level 1 Level 1
5. 7. 2009 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gtamaniak to je alpha verze hry takze se za ty 3 mesice muze leccos zmenit

Bodo635
Bodo635
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co resite pane boze ? nejaky DLC pro jednicku urcite brzy bude, jak tahle novinka potvrdila. a to uz vazne nemate v L4D co delat ? tak se zamerte na achievementy. schvalne kdo ma gold medal na vsech Survival levelech huh ? ta hra ma podle me jeste dost obsahu

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bodo635 Huh mám :-D

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Pro ne-znalce

Legendary Survivor

Bodo635
Bodo635
Level 1 Level 1
5. 7. 2009 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ tak to gratuluji protoze si jeden z 1,3 % vsech hracu L4D. stejne ti neverim. Steam username nebo nic

JimmyPop
JimmyPop
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzpominam si na nejakej mappack, kterej vypadal uplne stejne jako policejni stanice z Resident Evil 2. To byl jen nejaky fanouskovsky vytvor nebo oficialni pridavek? A bylo to jen pro pc, vyslo to uz a je to i pro xbox? pripada mi, ze se na to uplne zapomnelo...

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
5. 7. 2009 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JimmyPop To byl myslím fanouškovskej mod. Ani nevim, jestli jej dokončili.

spingee
spingee
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se*u na ne, valve u me skoncilo.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
5. 7. 2009 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spingee takze si uz z rapidshare nestahnes zadnou jejich hru ?
LOL
miluju podobny pubertalni nadavky ..

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je úplně jasný, že je budou ignorovat. Proč by se připravovali o peníze :)

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blackbird256 Také samotná Bojkoot grupa stojí za to.
Pár trošku zkušenějších hráčů, hodně lamometů a jsou tam i lidé, kteří ani neví co to Left 4 Dead je...
A hlavně ty argumenty stojí za to.
Hošan to hraje dva dny a tak se přidá hned k bojko
ot grupě aniž by věděl o co jde. Jako už zkušený hráč této hry, se tomu mohu jedině smát.
Většina z nás, co to hrajeme déle...se na pokračování těší.
A lidé, kteří mají nahráno něco kolem 50 hodin jsou mi upřímně u pree :-)

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Mě teda všechny jejich argumenty připadají naprosto správné, dokonce i všechny jejich požadavky. Mě tím Valve také pěkně naprdli a takový postup bych od nich nečekal. Kdyby řekli, že nemají peníze a udělali z toho datadisk nebo placení DLC tak si to koupím, jenže oni lžou fanouškům do xichtu jak je to správný postup, udělat pokračování.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Ono je rozdíl mezi požadavky a mezi tím, kdo ty požadavky chce uplatnit a pokud ti lidé hru v životě ani nehráli, tak mohou akorát tak mlčet...a že jich tam není málo.

Ale to už nikoho nezajímá...
Hlavní je počet...

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- To ARDJQ: Bohužel jsem nedělal žádný průzkum kdo to tam hrál a kdo ne, takže nemůžu soudit. Každopádně je tam určitě hodně HC hráčů co mají stejný názor jako zakládatel (é) skupiny. Já patřím k nim. Není mi líto peněz, je mi líto, že kvalita hry půjde dolů a to je podle mě fakt. Tohle není SP aby se vytvářely samostatné přídavky. Co kdyby každý nový datadisk na WoW byl standalone a nemohl by ses hnout mimo území datadisku, ani bys nemohl používat starou postavu, staré itemy a navíc by tam hráli úplně jiní a neznámí hráči, co ti navíc mohou hru i zprotivit? To by si nikdo nedovolil. Jenom Valve.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 02:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Reaguji na to tole(To ARDJQ)....
Ptal jsem se opravdových HC hráčů a těm pokračování nevadí.
Ptal jsem se lamometů a a těm vadí.
Jak můžeš vědět, že kvalita hry půjde dolů?
Hraje se CS 1.6? Hraje...
A to je stará hra jek Metuzalém.
By mě zajímalo jak donutíš hru, aby se některé věci změnily, pokud změnit nejdou.
Tady se mluví o DLC, ale je dobré si uvědomit, že to prostě nejde a já se na pokračování těším. Bude brzo? No a prosím jako co?
Nejvíce se mi líbí ten humbuk okolo engine...
To chci vidět jak by někdo hrál s 10 fps...
Všichni mi zde přísahejte, že máte super dělo. Chceme lepší grafiku!!!
Stačil skromný dotaz...a na jaképak detaily to máš teď puštěné? Minimální...No a to mám pak brát vážně.

Pokračování není nová hra!!! Což s prominutím řada blbnou prostě nepochopí.

Já nechci starou hru, já nechci staré itemy, nechci staré postavy, nechci to co bylo předtím.
Od toho bude jednička.
Co mi kdo sprzní? Mám domluvené lidi a tak nevím, kdo by mi co prznil.

Mě tyhle 250kové názory prostě dokáží rozesmát(250...více jak 250 Kč za hru nedám a nebo si jí stáhnu).

Zopakuji to znova a už mě to nebaví.
Hra je zaměřená PRIMÁRNĚ na kampaň(kooperace).
Ne každý hraje VS, ne každého to baví.
Ano i pro VS mají být podstatné změny, kterých si nezkušený hráč nevšimne, ale to nemá cenu rozebírat, protože hra je prostě špatná a hotovo.

Duuku
Duuku
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Je snad jedno kolik kdo ma nahrano (ja se asi do tech 50 hodin nevejdu :D ), ale za hru sem zapatil a po tech jejich slibech taky neco cekam ;) Hru jsem si koupil hlavne kuli tem slibum, protoze v zakladu je toho opravdu malo a bal sem se, ze me to prestane brzy bavit coz se taky stalo. Slibum sem veril hlavne s ohledem na TF2 ktery taky mam a vim jak se o hru skvele staraji. Cekal sem velky updaty ktery neprisli, ta jedna nova mapa a mod? OK, ale ty dve zbyle kampane do versus ktery tam proste meli byt uz od zacatku neberu. A neverim ze po vydani L4D2 bude na jednicku vychazet neco vetsiho, platit plnou cenu ze to jejich vetsi DLC fakt nehodlam :D VALVe u me byli nej, ale strasne me zklamali. Jak pise Dexter, kdyz to bude datadisk nebo DLC za rozumnou cenu proc ne, ale ne za plnou.

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duuku Můj point mimochodem nebyl v ceně ale v tom, že zbytečně dělají dvě hry jenom aby si mohli trošku zalhat. Rozštěpí se komunita, rozštěpí se hra, rozštěpí se podpora a kvalita jde dolů.

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
3. 7. 2009 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Souhlasím s Dexterem.

Pif-Paf
Pif-Paf
Level 1 Level 1
6. 7. 2009 05:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není divu že to jde s hrama do kytek když jsou tu hráči s opravdu nízkými standardy...

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tom případě nechápu už vůbec... Valve slibuje nový obsah (teď ho oznámili) a zatím neni jediný důvod jim nevěřit (až na datum :P). Prostě podléháte histerii, nic víc.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar K tomu Bioshocku- :-D to mě rozesmálo. Proč by si to jako zasloužil? Narozdíl od L4D je na trhu víc jak rok a co jsi čekal? Že pokračování vypadá úplně jinak než 1? Pokud to trochu sleduješ, neštěžoval by sis.

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Jasný, ale když si to vemeš, L4D2 nabízí celkem dost novinek, zato Bioshock, který by měl být ve vývoji přece jen déle než Left 4 Dead 2 vypadá opravdu jako datadisk a taky to berou jako pokračování. A opravdu sem nečekal, že to bude vypadat jinak, ale v tom případš se tě ptám (nebo spíš ostatních), čekali ste snad, že L4D 2 bude vypadat jinak? Je jedno kdy to vyjde, i kdyby to Valve stihlo ještě tenhle rok (pořád můžou odložit), tak je nám jasný, že to L4D nezabije, obzvlášť když ho budou i nadále obohacovat s novým DLC... Opravdu si myslíte, že hned všichni koupěj 2kuz a hned přestanou hrát jedničku, ze den na den? To se fakt nestane, navíc, každej se jednou vrátí a zapaří si "no mercy" nebo "Dead Air". Nechápu argumenty, co tu všichni máte, navíc mnohé jsou vyvráceny samotným Valve. Jinak, stejně jako pro tebe byla pěst na oko poznámka o Bioshock 2 jsou i mě jako pěst na oko negativní poznámky o L4D 2 ;).
Prostě otevřete oči a uvidíte, že to zas tak černě nevypadá, děláte si to jen sami...

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar "Jasný, ale když si to vemeš, L4D2 nabízí celkem dost novinek"
Všichni furt ujišťujete, jak tam bude hodně novinek, ale nenapadá mě snad nic, krom sečných zbraní.... Já neříkám, že to bude špatný těším se, to si mě pleteš s těma magorama dole, ale trochu zbytečný mi to přijde.

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser No, zkus zapátrat. Nějak si vynechal nový Spešl zombíky a "zvláštní zombíky", údajně jeden typ pro každou kampaň. Celkem tedy 8 přírustků do rodiny. Nové zbraně, AI director, počasí (čet si ten rozhovor, jak to bude ovlivňovat hru?) a určitě sem toho dost zapoměl a určitě ještě mnoho nevíme ;)

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar :-D A to mi jako říkáš, že nic z toho nejde dát do datadisku? xD No, tak to jsi mě fakt rozesmál. Všechno by tak šlo.

Mr.Henky
Mr.Henky
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar to Roiser: Zrejme nie. Ono totiž datadisk len doplňuje. Oni však očividne aj niečo zmenili a takou najmarkantnejšou zmenou sú tváre hlavných postáv, ktoré sú proste WOW. Datadiskom toho v hre veľa nezmeníš. Ak už chceš toho upravovať viac, alebo hlbšie, musíš vydať novú hru.

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Ono byšlo udělat jako datadisk úplně všechno, když si to tak vemeš... Navíc, jak sem řek, všechno o hře nevíme a nějakou dobu vědět nebudeme... Například by mě hodně zajímal ten novej herní mód :P

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar No právě. Mohli to třeba vydat jako zpoplatněný datadisk, takhle to vypadá (a nejspíš to tak i je), že prostě chcou vytahat víc peněz....

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bože, zase jedna perla za druhou.

1)silverback : Ty si taky nejdřív něco zjisti než začneš plácat! (OSTATNÍ TAKY!). L4D 2, Portal 2 a Episode Three mají zvláštní vývojový tým, nijak se neovlivňují a jsou na sobě nezávislé! Ano, předtsavte si, že doby, kdy mělo Valve jen 50 lidí jsou dávno pryč!. Navíc, EP3 je ve vývoji, dávaji si na tom záležet a že je kolm ticho ještě nic neznamená. Buďte rádi, aspoň hru nevyzraděj dřív, než ji vydaj (EP2 sem si díky tomu neužil tak, jak sem mohl).

2) Duuku: Ohledně DLC, víš, i ten herní mód a jedna mapa je porstě obsah. Díky tomu svůj slib splnili. Sice řekli, že můžeme očekávat například věci jako kampaně, zbraně atd. ale to nemuselo být 100% potvrzení, nýbrž jen příklad, co by se mohlo objevit! A teď si prohledej internet a zjistíš, že to je tak 1-2 dny zpátky, co byl oznámen další DLC pro L4D a více informací bude až koncem léta... Žeby něco většího?

3) Boycot je hovadina, strašně mě sre jakejkoliv bojkot. Začalo to Diablem 3 (cheme míň barev, s čimž sice souhlasím, ale nikdy jsem neklesl na úroveň, že bych se zapojoval do těchto skupin). Uvědomte si, že většina lidí v boycotu ohledně L4D 2 tam je jen proto, že maji naivní představu, že snad donutí Valve aby to nakonec dala zdarma jako DLC (fakt naivní). Věřte, že to tak je a že většina lidí tam chce prostě něco zadarmo, protože sou nenažraný a Valve je rozmazlilo s TF2 obsahem a teď si myslej, že Valve může asi jen tak vydávat celý hry zdarma. |Jenže to je omyl, Valve taky musí vydělávat a my jim to nesmíme zazlívat, protože když krachnou, budete mít velký HVNO.
A soudy jestli je to plnohodnotné pokračování nebo jen DLC ca plnou cenu bych si nechal na později. Už poslední informace z tohohle měsíce mi znějí, jako pořádně, ale fakt pořádně nadupaný datadisk a jedno je jisté... Valve má ještě esa v rukávu.

uff tak tohle je snad nejdelší příspěvek, co sem kdy napsal :D

PS: Kdyžtak udělejte boycot na Bioshock 2. Uplynulo už něco od prvního dílu a do pokračování nám naivně dávaj stejnej engine s minimem úprav (PhysX možná, ale využití sem zatim nijak moc neviděl), takměř celé je to recyklované z jedničky + par zbraní a potvro navíc a nějaký to malý vylepšení. A pozor, dokonce budeme roli v Bigdadyho! Prostě humus, nechápu, jaktože tu neni boycot za Bioshock 2... Ten by si to podle všeho zasloužil víc jak L4D2

Glorif
Glorif
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar Rozdíl mezi Bioshockem a L4D je ten, že Bioshock je SP zatímco L4D výhradně MP. Je to jednoduše tak, že spousta hráčů si L4D pořídila jako hru, která bude mít (jak už je to u Valve zvykem) dlouhou životnost podporovanou nejrůznějšími přídavky. Bohužel pro ně, pár měsíců poté Valve oznámí L4D2 a odstřihne tak hráče prvního dílu, což může tak brzo po vydání oprávněně naštvat.

spingee
spingee
Level 1 Level 1
5. 7. 2009 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar Meles nesmysly boycott neni protoze to chcem zadarmo~~!~~! precet sis aspon stanovy boycottu???? Boycott je tady proto ze
a) rozdeli komunitu
b)to co je v dvojce vsichni cekali jako dlc v jednicce (navic to bezi na stejny grafice)
c)valve lze, jejich sliby ze to budou podporovat zbusobili ve vsech recenzich dali velky hodnoceni kvuli podpore ala tf2 cimz se zvysili prodeje
d) kdyby nedelali dvojku tak uz mame davno nekolik dlc na jednicku
= pomala podpora jednicky(mysleno i bugy jako ze hra neni videt online a nikdo se nepripoji atd)

To ze ted oznamili dlc tak to je dusledek boycottu jinak by na to pekne s*ali, navic to co vydali do ted je hruza a des - survival mod pekna blbost, 2 dve versus mapy co meli bejt uz v zakladu a matchmaking na cuminitni mapy kterej zkusilo tak 0,1% hracu, to je ta podpora o kterym valve mluvili pred vydanim jednicky? Kdyby aspon toho chargera dali do jednicky

stonoozka
stonoozka
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panebože! Nevděční pancharti ste. V L4D2 budou změny který prostě nejdou zakomponovat do současný hry! A Nikdo vás sakra nenutí tu hru kupovat tak tady přestaňte na Valve nadávat, žádná jiná firma toho pro PC scénu tolik neudělala jako Valve.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
4. 7. 2009 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stonoozka Mě je to docela jedno, ale furt v tom vidím, že by to mohli vydat jako datadisk...tak mi řekni...co z toho nejde hodit do datadisku?

spingee
spingee
Level 1 Level 1
5. 7. 2009 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stonoozka jj zadna jina firma toho tolik neudelala , cimz si valve ziskala obrovskou communitu z ktery ted bude zdimat prachy ala EA

Reklama
Reklama