Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
8. 5. 2019 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malekith: Jak jsem řekl. Mě taky netěší se vyjadřovat k těmto věcem na herním webu. Ale pokud to řeknu nekulantně "já jsem si nezačal". Ale Toma jsem s v tomhle případě musel zastat a musel jsem porušit prohlášení že s diskuzema končím. Pořád je sleduji a dlouho jsem ignoroval záležistosti ke kterým jsem měl potřebu se vyjádřit, ale tentokrát to zašlo příliš daleko. A omlouvám se i tobě že tě do tohohle zatahuji.
@prso: Jestě jednou si přečti co jsem napsal o Metoo a kde je jejich problém. Ony jsou viníky, že skutečné oběti jsou zpochybňované. Já jsem zásadně proti sexuálnímu obtěžování, ale Metoo rozhodně není ta správná cesta kterou se vydali. Tohle se zatraceně zvrtlo.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
5. 4. 2019 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je vidět že lidstvo je nepoučitelné a budem nuceni si opět zopakovat minulost. Tahle humanita nás zahubí a převálcují nás barbaři stejně jako skončila říše římská. Ale asi už byl mír moc dlouho na to aby Evropa opět zblbla. Hlavně si uvědomte že ty vaše názory a podporování nesprávných věcí bude mít dopad na nevinný lidi. Včetně mě. Moc děkuji a doufám, že padnete jako první. Víc už vám k tomu nemám co říct snad jen abyste si vytáhli hlavy z prdelí a rozhlédli se kolem sebe co se děje než bude pozdě. Tímto končím s diskuzema, protože dneska to byla poslední kapka kterou jsem již nebyl schopen snést a blbost lidí mě neskutečně rozčiluje. A já mám jen jedny nervy....

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
5. 4. 2019 04:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Zkus se někdy podívat na seznam neziskových orginací v ČR. Když už nejde o pochybné neziskovky tak tam narazíš na ty které by se měli zrušit. První bych zrušil neziskovky typu ekologická výchova, klima, ekologické poradny atd. Tyto aktivisti škodí občanům ČR a to ještě za jejich prachy. Dále bych zrušil neziskovky typu uprchlictví, zdravotní osvěta, bezdomovectví apod. Ze sekce náboženství bych nechal zrušit neziskovky všechny. Za moje prachy legálně oblbovat lidi? Ne děkuji. Obor menšiny a gender zrušit taky. Jako by nestačilo že mají různé výhody, ale ještě se to má finančně podporovat? Proboha proč? Ano uznávám neziskovky typu ochrana spotřebitelů, ochrana kulturního dědictví, dětské domovy, útulky, nízkoprahová centra apod. za podmínky, že opravdu fungují. Bohužel stát nedokáže ohlídat tyto organizace a tak se dělají různé podvody. Oficiálním číslům co kam šlo se nedá věřit. Doufám, že jsem ti dostatečně vysvětlil nenávist k neziskovkám. A snad nemusím podotýkat že úplně nejhorší neziskovky jsou ty co schválně loví ekonomické migranty a dovážejí do Evropy (ty snad u nás ani působí). Nemám dost nadávek ve slovníku pro lidi co toto podporují. Ale předpokládám, že aspoň v tomto případě se mnou souhlasíš.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
4. 4. 2019 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Slušný statistiky. Určitě po nich nikdo nechce aby to dělali zadara. Je smutný, že na poli všech možných neziskovek se jich najde několik poctivích a jinak je to jen byznys. Bohužel ty poctivý doplácejí na pověst neziskovek všeobecně. To je stejně jako s taxikářema. Najdeš mezi nimi x% poctivých, ale určitě to není většina.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
4. 4. 2019 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný skutek, ale když slyším slovo neziskovka tak se ve mě začne vařit krev. Kdyby ty prachy hodily do kanálu tak to dost možná vyšlo nastejno. Ale tak člověk nikdy neví a navíc tohle je dobrý marketingový tah od 11 Bit Studios. Takže asi proč ne. Aspoň si nějaký čičmund z neziskovky pořídí nový vůz větší barák a ve finále možná nějakou almužnu pošle chudákům dětem.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
1. 4. 2019 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Tak z lidského hlediska to chápu. V tomhle je Čína určitě jiný vesmír a pokud do toho nebudem tahat politiku tak Amíci jsou v pohodě lidi. Sice ti každej druhej bude tvrdit jak by USA mělo zaútočit támhle a támhle (a to překvapivě nebyly země blízkého východu, to mluvili o zemích jako třeba Francie nebo Německo), ale jinak je to v rámci USA společenský národ. O Australanech vím od kolegy který se do Austrálie pravidelně vrací a chválí je. Ale pokud se budem bavit o politickém postoji těch největších ekonomicky vyspělích zemí tak si nevybereš.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
31. 3. 2019 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MagneticHill: Tohle nemá cenu. Já už tu psal několikrát, že jde o hovno a lidi jsou jak šílený. Je to prostě uměle vyvolaná bublina. Je to na PC a to je platforma a podstatná informace pro mě. A komu ty prachy napcu mi může být ve finále jedno. Z tohohle konkurenčního boje můžu jenom těžit. Nejlepší jsou lidi co brečí kvůli další ikonce na ploše. Tohle mi hlava nebere. Já mám na ploše jenom ikonku koše a přitom asi 5 launcherů. A jediný Steam se mi spouští zároveň s PC. Na druhou stranu se máme v tomhle zaprděným státečku velice dobře když máme čas řešit takové kraviny.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
27. 3. 2019 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Frčelo vůbec něco takového u nás? Ja si vždycky z obchodů odnášel fyzický disk a tyhle klíče jsem měl pouze u PC her.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
22. 3. 2019 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Medard22: Souhlasím, že pro menší studia to nemusí být nejlepší cesta. Ale i Warhorse udělali nádherný openworld. Když se chce....

Jen jsem se zasnil jak by to bylo fajn kdyby se to povedlo zasadit do středně velkého openworldu. Nebo aspoň do velký lokací. V jedničce ty úseky byly dost malé. Teda na tehdejší dobu to bylo fajn, ale dneska člověk přeci jen očekává něco víc. Rozhodně bych ocenil větší lokace než v posledním DeusEx.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
14. 3. 2019 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: :-D Pobavilo.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
14. 3. 2019 05:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radim: Takže si v podstatě lžeš, že máš čisté svědomí. Gratuluju. Jsi další bezpáteřní hovado, který hledí pouze na svůj prospěch. Každý si chtěl namastit kapsy? Takže se přidám ať si urvu taky žvanec? Přesně tohle u nás dělá kde kdo a pak to tu takhle vypadá. Jinak krev na rukou mají samozřejmě všichni co se na těch zvěrstvech podílejí. A to včetně těžařů. Ono jestli to náhodou nevíš tak kryptoměny byly stvořeny za účelem nelegálních obchodů. Pokud si myslíš, že cílem bylo vytvořit nezávislou měnu aby chudáci obyčejný lidi nebyli pod nadvládou oficiálních měn tak jsi naivní.
@Gerri: Kryptoměny se používají k nelegálním činnostem tady není čím argumentovat a co řešit.
@KnedlikCZ: Bohužel tohle lidem nedochází. A těm co to dochází tak to jsou lidi bez svědomí. A takových jedinců pobíhá po světě mraky. Je to hnus. Takový potřebují zažít buď válku nebo diktaturu.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
12. 3. 2019 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VoDaCZ: Taky nechápu proč se o Qauntum Break mluví jako o nepovedeném projektu. Byla to jedna z mála her co dokázala skloubit akční hratelnost s filmovým gameplayem. Podle toho co jsem viděl nějaké videa jak to lidi hráli tak se ukázalo, že to moc hrát neuměli a nedokázali kombinovat schopnosti a ten gameplay ztratil pointu. Navíc to proložení hranými sekvencemi bylo super a dalo to rozvinout příběhu.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
22. 2. 2019 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: +1

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
13. 2. 2019 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak jasně že má v tom prsty Bakala. Člověk chodící přes mrtvoly, podvodníček a tunelář. Pro něj to byl jen obyčejnej byznys. Na druhou stranu by projekt bez něj nevznikl. Pochybuji, že do toho mohl Vávra nebo Klíma výrazněji kecat. Akorát Vávra se zase dostal tam kde přesně nechtěl být. A jestli mu to vyhovuje, což je i dost možné když se zbavil i svého podílu ve prospěch THQ, tak je to pokrytec. A nebo možná si chce sbalit svých pět švestek a jít o dům dál. Prachy mu to hodilo slušný.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
8. 2. 2019 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@butka1998: Uvidíme. Bude zajímavé to pozorovat kam to dotáhnou. Hra je to rozhodně zajímavá. Jinak warframe jsem zkoušel několikrát, ale pořád tomu nemůžu přijít na chuť. Trošku mi vadí ty sci-fi postavy a nepřehlednost hry. Ale občas to pozoruju jak se Warframe rozvíjí a přidávají přinejmenším zajímavé updaty.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Denně potkávám jednodušší lidi a můžu říct, že bych s nima neměnil. Možná jsou více šťastný díky svý nevědomosti než já, ale i tak. Pro lepší přežití se spíše snažím obklopit lidmi který jsou na podobné intelektuální úrovni. A tím myslím i směrem nahoru. Těžko si budu rozumět ve společnosti kde se dbá na nejvyšší etiku a jede se elitní liga a i pro tyto lidi jsem póvl i já. Každý máme ve světě své místo a vrána k vráně sedá. Vždycky to tak bylo a bude. Takže chápu kam tím míříš a dal jsem ti i svůj pohled na problematiku. Pravda bude někde uprostřed jak to tak bývá. Nic by se nemělo přehánět. A i moje dítě si mé rady vyfiltruje dle své potřeby.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
30. 1. 2019 04:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Ok pak to beru. Byl jsem mystifikován :-D Z diskuze jsem mylně pochopil, že tam soundtrack chybí úplně a je zapotřebí ho dokoupit. Sám se na hru teprve chystám tak se přiznám, že jsem to detailně nezkoumal. Tím se to celé vysvětluje a beru zpět co jsem řekl.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
29. 1. 2019 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@digmen: Nesouhlasím. Udělat tento krok Ubi nebo EA tak by se z toho všichni mohli posrat a už by tu byla hromada diskutérů vyzývající k veřejnému lynčování a brečelo by se jak jsou na hráče tyto firmy zlé. A u RE2 se nikdo nad tím nepozastaví. Tenhle dvojí metr mě pěkně s**e.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
27. 1. 2019 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanK47: Mám to stejně. Kdo si zvykne už se nevrátí o krok zpět. Tlačítkový telefon už taky nechci. Jedině dotykáč. Stejný případ jako VR.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
25. 1. 2019 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Nic drastického. Možná až na tu grafiku. I7-6700k, 16Gb RAM FuryX 3200Mhz, GTX1080Ti přetaktovaná s vodním chlazením. K tomu Z170 gaming pro základovku a základem pro SC je SSD.

https://robertsspaceindustries.com/telemetry

Odkaz na super tabulku co sbírá data přímo od hráčů. Tam si najdeš svojí sestavu, případně nejpodobnější. Dej kdyžtak vědět jak jsi dopadl, zda je to tak hrozný ;-)

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
21. 1. 2019 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: A také pohřbili sérii Mercenaries.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
18. 1. 2019 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gerri: @JabJab21: Tady je vidět jak fungují média. Samé polopravdy a manipulace. Vždycky se dají věci podat tak aby to nakonec poškodilo tu správnou stranu. Děje se to každý den. Možná se za pár dní dozvíme, že bylo všechno zase jinak.

P.s.:Tím nemyslím Hrej, potažmo Filipa Šváchu který to pravděpodobně převzal již špatně a pokud to tedy Filip špatně nepodal. Původní zdroj jsem nezkoumal, to se přiznám. Každopádně někdo by se měl stydět :-D

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět kvalitní diskuze :-D

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
12. 1. 2019 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Pak už záleží na tom jaké máš nároky. Mě třeba vyzobávání baví pokud je to spojeno s odladěnou činností. V AC:O jsem vyzobal přes půl mapy a stále nekončím a baví mě to. A baví mě to proto, že gameplay je zábavný a odladěný. Jeden tábor si dám stealth, do dalšího naběhnu a další sabotuju otevřením lví klece. Třeba průser open worldu je poslední Just casue. Ty aktivity tam jsou nudné a hlavní náplň série, osvobozování měst a dobívání základem, zmizelo. To je důvod proč jsem to po 10 hodinách přestal hrát a přitom JC3 jsem dohrál na PS4 na 100% na PC na 100% a teď ho mám rozehraný potřetí. Ten gameplay je tak zábavný, že mi to nevadí dělat pořád dokola. Závěr: pro mě je podstatné, že hra musí být dostatečně zábavná aby bylo jedno jak je ten svět obří a když se to povede tak čím větší svět je tím víc zábavy.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
11. 1. 2019 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cimba4: Chápu tě. Ale zmršit se dá i koridorovka :-)

Reklama
Reklama