Zpět na článek

Diskuze: Výrobcům grafických karet se loni nedařilo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
15. 3. 2019 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Gratuluju, moje pointa přetěla nad tvojí hlavou tak vysoko, že vyletěla z oběžné dráhy.

Takže znova a víc jednodušše. To, že jsou kryptoměny zneužívány k nelegálním činnostem nedělá z poctivých uživatelů nějaké spoluviníky. Tečka. Stejně, jako tvoje máma projíždějící Facebook není spoluviník teroristy, který tam streamuje jak vystřílí mešitu. Stejně jako člověk, který na uložto nahraje fotky z dovolený není spoluviník pirátů. To, že je nějaká služba zneužívaná k nelegálním účelům nedělá z poctivých uživatelů spoluviníky.

Když tvojí logiku doženu do extrému, tak by člověk nesměl používat skoro nic, protože skoro všechno se zneužívá k nelegálním činnostem. Nikdy by mě nenapadlo vinit Toyotu (nebo majitele Toyot) z toho, že její auto používají teroristé, ale to je přesně to, co tu děláš.

@Gerri: Souhlasím, komentáře JMBounce jsou tady už hodně za hranou. Jako kvůli tomu, že chvíli byly drahé grafiky přirovnávat uživatele kryptoměn k pedofilům a říkat jim, že mají krev na rukou je fakt mimo.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 3. 2019 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Tahle argumentace se mi moc nelíbí. Že se kryptoměny dají použít k nelegálním nákupům přece z nevinných uživatelů kryptoměn nedělá nějaké spoluviníky. To je jako tvrdit, že díky tomu, že vyděláváš peníze máš krev na rukou protože si nějaký idiot za koruny nelegálně koupil herák a předávkoval se.

A ty teorie o tom, že primárním účelem kryptoměn je nelegální obchodování mi přijde taky trochu mimo, ale pokud máš nějaké zdroje, tak sem s nimi.

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
14. 3. 2019 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: krypto se pouziva k nakupu i nelegalnich veci, v naprosto zanedbatelnym procentu oproti fiat mene. Takze ten argument je debilni. Problem je proste v tom, ze okolo tebe vsichni vydelali a ty hovno a jeste sis koupil predrazenou kartu.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
14. 3. 2019 05:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radim: Takže si v podstatě lžeš, že máš čisté svědomí. Gratuluju. Jsi další bezpáteřní hovado, který hledí pouze na svůj prospěch. Každý si chtěl namastit kapsy? Takže se přidám ať si urvu taky žvanec? Přesně tohle u nás dělá kde kdo a pak to tu takhle vypadá. Jinak krev na rukou mají samozřejmě všichni co se na těch zvěrstvech podílejí. A to včetně těžařů. Ono jestli to náhodou nevíš tak kryptoměny byly stvořeny za účelem nelegálních obchodů. Pokud si myslíš, že cílem bylo vytvořit nezávislou měnu aby chudáci obyčejný lidi nebyli pod nadvládou oficiálních měn tak jsi naivní.
@Gerri: Kryptoměny se používají k nelegálním činnostem tady není čím argumentovat a co řešit.
@KnedlikCZ: Bohužel tohle lidem nedochází. A těm co to dochází tak to jsou lidi bez svědomí. A takových jedinců pobíhá po světě mraky. Je to hnus. Takový potřebují zažít buď válku nebo diktaturu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
12. 3. 2019 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radim: No, zase tak u zadku ti to být nemůže, jelikož jsi na to reagoval :)

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
12. 3. 2019 06:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Taky sem vydělal, hodně slušně. Tak doufám, že se z toho posereš komouši! Tvoje příspěvky sou většinou fakt směšný, ale tady už se to překlenulo a dostávají nádech demence.

zaty
zaty
Level 1 Level 1
15. 3. 2019 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: A co třeba programátoři, kteří programují opensourcové CMS, jako třeba Wordpress? Ten se taky často používá jako rychlý způsob jak vytvořit webové stránky, ať už s tvým oblíbeným dětským pornem, nebo jinak porušujícím zákony? A co třeba lidé, co vytvořili Tor? Však ten se taky používá pro kriminální činnosti? Proč ti lidé už dávno nesedí a proč je jim umožněno dále vyvíjet takový pekelný nástroj?
Co třeba kryptografie, která umožňuje zločincům bezpečně schovat data? Je problém, že Apple nechtěl spolupracovat s FBI na odemčení iPhonu nějakého atentátníka a má tedy Apple na rukou krev?
Ty prostě vidíš spojení tak, kde není. Drogy se vyráběly a prodávaly i v době, kdy žádné kryptoměny nebyly, stejně tak zbraně, dětské porno atd. a zločin tu bude i až kryptoměny skončí (a je to jen otázka času) nebo budou nahrazeny zase jiným nástrojem.
Jinak kryptoměny a blockchain vznikly jako zajímavý matematicko informatický experiment a ze začátku to byla hračka nerdů, pak se tím začalo platil na Silkroadu, pak to začli využívat tvůrci ransomware a pak začala kryptohorečka, ve které spousta lidí vydělalo a spousta prodělalo (hejlové).

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
15. 3. 2019 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: V tom případě, ale nemá cenu diskutovat. Kryptoměny bylo vytvořeny jako snaha o anonymizaci plateb a osvobození od regulací bank a vlád. Prostě měna, kterou nikdo nevlastní ani nekontroluje. To, že to někdo zneužívá je nevyhnutelné, ale neznamená to, že kryptoměny jsou v základu špatné a každý kdo je používá má krev na rukou. Nevím, kde jsi přišel na to, že byly založeny primárně pro kriminální aktivity, ale jestli nemáš žádný důkaz, tak je to jenom tvá domněnka, navíc nepodložená. Jako ještě bych bral, kdyby některá z kryptoměn byla vytvořena pro nelegální aktivity, ale rozhodně ne všechny a rozhodně ne ty nejpoužívanější.

Jinak problematika střelných zbraní je dost komplexní a prakticky neřešitelná, vinu tam nese celá společnost, nejen výrobce zbraní, který proti tomu někdy ani nemůže nic udělat. Může výrobce za to, že nějaký prodejce kašle na pořádné kontroly kupujících? Může prodejce za to, že se někdo nechá uplatit a dá zbroják někomu kdo by ho mít neměl? Může výrobce za to, že někdo prodá jeho zbraň na černý trh? Jaké navrhuješ řešení? Aby každý prodejce zbraní měl zakázáno prodávat zbraně pro civilní trh? Co pak ale myslivci a sběratelé? Co když přeskočí nějakému policajtovi? Je to pořád vina toho výrobce? Hrozně to zjednodušuješ...

Ale chápu jsem jenom naivní idiot, a ty jsi velký fizolof, který vidí pravdu :D :D

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
15. 3. 2019 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: ty tvoje paralely jsou nesmyslný, copak to nevidíš? Jestli to chceš k něčemu přirovnat, tak k těžbě zlata třeba. Ale ne k ježdění v autě a k distributorům pedofilního porna, ty magore! Tím, že vytěžím zlato a zobchoduju ho, jsem jen přispěl do obchodu se zlatem. Opravdu nenesu zodpovědnost, co se se zlatem udělá. Tak nás přestaň připodobňovat k pedofilům a vrahům.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
15. 3. 2019 05:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gerri: Ano problém je, že jsem si koupil předraženou kartu, ale není problém, že ostatní si vydělali. Lidi vydělávají na různých nápadech a těm lidem to přeju. Třeba taková služba damejidlo a podobné. Ty lidi měli fajn nápad a naopak tím společnosti něčím přispěli. Ale tohle je něco jiného. Ať si každý dělá co chce pokud mě to neomezuje nebo neotravuje. A tohle těžení mělo negativní vliv na mě a hromadu hráčů okolo.
@Mitsurugi: To je jako odmítat zodpovědnost, že ničím ovzduší tím, že jezdím autem. A ještě to pak svádět na výrobce automobilů a distancovat se od problému. Vždyť kdyby to nevyráběli tak bych neměl čím jezdit, ne? A reálné peníze jsou nutné zlo, ale ty nebyly původně stvořeny k nelegálním účelům. O účelu kryptoměn se tu můžeme dohadovat, ale skutečnou pravdu 100% nevíme ani jeden. Jenže já nejsem v tomhle naivní abych věřil, že to bylo stvořeno pro obyčejný lid. A vzhledem k tomu, že se o těch nelegálních činnostech ví, tak jsem si dal jen 5+5 dohromady. U podezřelých záležitostí za vším hledej zlo a peníze a v drtivé většině se trefíš.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
13. 3. 2019 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gerri: Aha takže ještě sobec. JÁ jsem na tom vydělal a vy ostatní se třeba poserte. @Mitsurugi: +1

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 3. 2019 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gerri: "Komouš", you keep using that word, I don't think it means what you think it means.

zaty
zaty
Level 1 Level 1
11. 3. 2019 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Děkuji. Vydělal jsem dost, stihl jsem prodat než to začalo padat a grafiky jsem prodal za cenu stejnou, za jakou jsem je před 2 roky kupoval. Takže to, že pro mě nemá respekt nula, která neumí česky, je mi totálně u zadku :)

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
15. 3. 2019 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Drahé grafické karty a nelegální obchody s kryptoměnama jsou dvě rozdílné věci. Dám ti ještě jeden příklad. Když někdo někoho zastřelí tak je pro mě spoluviník i výrobce zbraně. Ono je strašně jednoduchý říct, že spoušť zmáčkl nějakej magor a výrobce zbraně nemůže za to jak s jeho výrobkama někdo nakládá. Jenže to není pravda. Hlavní vina je samozřejmě na tom kdo střílel o to se nepřu. Rozdíl je když někdo někoho ubodá kuchyňským nožem. Kuchyňské nože nejsou primárně vyráběny jako vraždící nástroj což se o střelné zbrani říct nedá. Tak jako peníze nebyly primárně vymyšleny pro nelegální byznys, ale kryptoměny ano. Pokud máš na účel kryptoměn a to proč vznikli jiný názor sem s ním. Ale asi mě v tomhle nepřesvědčíš.
@Gerri: Zlato je podobný případ jako jsem popisoval. Zlato tu není primárně jako jako zlo i když se kvůli němu vraždí. Chápu, že moje názory jsou moc filozofické, ale v důsledku mám pravdu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
15. 3. 2019 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Ne, není, jelikož placením a těžením bitcoinů se ani vzdáleně nepodílíš na tom, že to nějakcí zmrdi využívají pro zločinné aktivity. Jako chápu, že jsi nasranej, že karty byly předražené, ale říkat tady těžařům, že mají krev na rukou mi přijde dost přes čáru. To je fakt stejná logika, jako kdybys nějakému web designérovi vyčital, že na internetu se dějí špatné věci.

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
13. 3. 2019 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: tezari maji krev na rukou, no ty ses pripad. To vsechno, protoze si musel dat o dvojku navic. Rikal jsem si, ze ti budu argumentovat tim, ze to neni pravda a dam ti sem i odkazy, ale nemam na to cas a chut.

Mitsurugi: uvedomuju, ale tohle urcite neni ten pripad, kdy by to mel regulovat stat, jde prakticky o nepotrebne zbozi, s tim si trh poradi jak nic. A taky se tak stalo. Prirozeny, do urcite miry i uzitecny. Chtit to regulovat a lidem co na tom zbohatli prat krach a davat jim za vinu i predavkovani. To je preci mimo.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
13. 3. 2019 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gerri: Nechci abys mě litoval, ale abys měl tolik sebereflexe abys neprovokoval na HERNÍM webu neprovokoval s tím jak si na kryptománii vydělal. Nejsem jediný kdo musel herní karty kupovat s vyšponovanými cenami. Argument, že jsem si to neměl kupovat je dost mimo. Ona ta cena taky mohla jít naopak ještě víc nahoru a pak bych platil ještě víc. Těžaři zahnali s tímhle hráče do kouta. Nehledě na to, že bitcoiny apod. jsou nástroje pro černý trh. Pro mě všichni těžaři mají na rukou krev předávkovaných lidí, lidí zastřelených nelegálními zbraněmi, dětí zneužitých pro pornografii apod.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
18. 3. 2019 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Příklady co tu dáváte je efekt motýlích křídel. Každá akce vyvolá reakci a každý je zodpovědný za své činy. Přímo i nepřímo. Jinak o kryptoměnách jsem něco málo četl, akorát tomu nevěřím. Zatím jsem ještě neviděl aby se udělalo cokoliv pro lidi bez jakéhokoliv vedlejšího úmyslu. Ať jde o praní peněz, prachy jako takový, manipulace výběrového řízení apod. Vždycky je v tom něco jiného než jak se podává obyčejným lidem. Možná to zní trochu konspiračně, ale já jsem realista a vycházím ze zkušeností.

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
13. 3. 2019 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: ja netezil, jen nakupoval. ale i kdyby, tak co mi je potom, zes kupoval predrazeny karty??? To je neskutecny ta TVOJE drzost! Hnus tyhle komousi

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
15. 3. 2019 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Už vidím, v čem je problém. Ty máš milný informace o kryptu. Myslíš, že je to něco, co vytvořili lidé k obchodování s nějakým kontrabantem. Tak to vůbec není. Přečti si co je krypto a k čemu slouží, kdo to vymyslel a proč a pochopíš, že to není nástroj, kterýho by ses měl bát. Drahý grafický karty jsou jen dočasnej výkyv. Když bych se držel paralely, tak je to stejný jako když by za zlatej horečky byly děsně drahý krumpáče a síta. Není to nic hroznýho, trh si s tím hravě pohraje, během chvilky. Netřeba do toho zasahovat.

Snco1301
Snco1301
Level 1 Level 1
11. 3. 2019 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Co se týče tězařů ta ti jenom využili příležitost. A prřoč taky ne.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
11. 3. 2019 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Mluvíš mi z duše :-)

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
15. 3. 2019 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Takže webový designér který vytváří pedofilní stránky je z obliga? Stejně jako voják co vyvraždí celou vesnici civilistů protože jenom plnil příkaz? Podle tvé teorie neměli ani soudit toho pámbíčkáře co věděl o zneužívání dětí. Vždyť on v podstatě nic špatného neudělal, že? Je nutné aby si lidé uvědomovali důsledky svých akcí. To co působí v tvých očí banálně tak jiné na druhém konci planety to může stát život.

KnedlikCZ
KnedlikCZ
Level 1 Level 1
13. 3. 2019 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radim: A lidi co používaji měnu která se primárně používá pro nelegální účely

zaty
zaty
Level 1 Level 1
13. 3. 2019 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Ano, jsem sobec. Co je mi po nějakých noname lidech, co si museli (nezní to směšně?) koupit grafickou kartu za vyšší cenu? Grafická karta je zbytná věc a bych byl hloupý, kdybych nevyužil toho, že mi někdo chce zaplatit nesmyslnou cenu za pár čísílek, které vypočítala jedna z mých grafických karet.
BTW ty ceny navyšovali prodejci a distributoři. Chtěli si taky namastit kapsu, když je někdo ochoten koupit grafiku za dvojnásobek ceny, co bychom mu to za tu cenu neprodali.

"Pro mě všichni těžaři mají na rukou krev předávkovaných lidí, lidí zastřelených nelegálními zbraněmi, dětí zneužitých pro pornografii apod." - Tímhle ses odkopal :) Krev na rukou mají lidé co drogy vyrábějí a dodávají je uživatelům, lidé co stisknou spoušť a zastřelí člověka, lidi co zneužijí děti pro pornografii. Pravda, co mě trošku mrzí, je ta elektřina, kterou jsem měnil na teplo v klimatizované místnosti, ale když jsem díky výdělku z prodeje ETH zkrátil hypo o 3 roky, tak s tím dokážu žít :)

Reklama
Reklama