@Ocelotr NN
@Ocelotr NN v hodně bodech s tebou souhlasím, ale myslím sil, že problém u Blizzardu započal příchodem Activision. Ne hned zpočátku, ale orientace na peníze byla dosti znát a síla vstupu této společnosti do Blizzardu se plně projevila v Diablo 3 a jejich aukční síní. Jak píšeš her je ve světě plno, ale vývoj hry, aby dávala hlavu a patu trvá dlouho. Blizzard i dřív vydával hry ve velkých rozestupech a vývoj trval dlouho, ale ty hry za něco pak stály. Nebyly to rychlokvašky a daly/dají se hrát stále. To u těch ostatních až na pár vyjímek nelze napsat.
Počkám si na D4, ale popravdě už od Blizzardu moc nečekám a to jsem byl jeho velký fanda od roku 1997 :D
@red-icius: Ano máš pravdu, ale v MS storu je tolik her že nevíš co hrát dřív. Plus díky Ultimate máš k dispozici kompletní knihovnu EA. Já na exclusivky nikdy nebyl, pro mě je hlavní možnost si vybrat a zahrát si na co mám náladu a to ta obrovská knihovna na Game passu plně splnuje a věř mi, že pořesně tohle očekává i většina lidí/hráčů. Těch co jdou čistě po exclusivkách je minimum ...
Ani sem netusil, ze neco podobneho funguje ... chapu, pokud se jedna o jednorazove stazeni cheatu, ale aby to bylo na mesicni bazi a verejne a vyvojari to akceptovali a az po nejake dobe zakroci jen jedna firma a ostatni delaji ze nic ... fascinujici.
By me zajimalo, kolik z Vas si pamatuje ten stary Blizzard z roku 1996. Doba se meni a sni i vsechny znacky. Jedinou otazkou ktera vzdy vyvstava je, zdali v dobrem, ci spatnem.
Tvrdit, ze Blizz uz neni to co byval je povrchni a nedostatecne. Vzdy je treba k tomu dat kontext, co vas vede k tomu tvrdit, ze uz neni co byval.
Pokud Blizz chceme soudit, tak pockejme co vzejde z te mobilni hry a jak se popasuji s vyvojem D4 a OW2.
Sice dotyčného moc nemusím, ale věřím mu v tom, že je zcela na vývojářích, zdali odstřihnout Steam a nebo ne. Tipuji si, že to dělají na truc tomu, jak je Stema ždímá a doufají, že couvne a sníží poplatky. Jak to celé dopadne netuším.
Školné v Americe na vysoké prestižní škole stojí měsíčně kolem 150 000,- dolarů. Když máš třeba 3 děti(což tihle hlavouni mívají) tak je to 450 000,- za měsíc a ted k tomu máš další výdaje(manželka, auta, jachty, atd..) no a tam je ten 1Mil dolarů minimum.
On se 30 Mil. je docela vysmátej a to i jeho budoucí generace, pokud to nedá charitě :D
@Jsoucno: Stejná situace je na PC. Ale tohle se děje i na CS Go. Problém je, že oproti CS Go je to v OW mnohem víc o teamu. V CS jsem byl schopen sám vystřílet celej team a vyhrát kolo. To v OW nejde. Takže když team trolí, máš holt smůlu.
Aneb rozdíl mezi CS a OW trolly je v tom, že v CS můžeš nepřátelský team vystřílet solo sám, to v OW nejde, protože se ti stále spawnuje a může průběžně brát proti hrdinu.
Je prosim mozne uvadet u slovniho spojeni "nedavno tvrdil" i datum, aspon orientacni? Tohle je takove, ze to mohl tvrdit, pred 2 lety a nebo taky 2 mesici.
Jde o to jak pak clanek vyzniva. Pokud to bylo pred 2 lety, tak se da chapat, ze proste postupne dosel k te zmene. Pokud to bylo pred 2 mesici, naznacuje to neco o povrchosti a zvastech a mozna i o tom, ze mozna Mixer na tom nebude tak dobre, jak se MS snazi prezentovat.
@Zerosekai: Chlape vaříš dost z vody co se počtu hráčů týká. Stále sporadycky hraju a nikdy nemám problém s počtem spoluhráčů. A stále vidím lvl 10, takže nový hráči stále přicházejí. Nevěř flejmu který se kolem hry strhnul, hra si našla svou skupinu co hůl nezlomila a stále hraje. Stále má potenciál a kdo ví,zdali po těch 8 týdnech nebude hned něco dalšího. V klidu počkej se závěry a pak se rozepiš ;-)
Zainvestoval jsem těch 750,- korun. A zkusil to. Není to špatné a docela zábavné. Jako starý hráč Diabla si stále nemůžu zvyknout na ovládání pomocí ASWD. Hra je na Unreal enginu, ale to ničemu neva, grafina se občas škubá, ale to přisuzuji neodladění.
Ale strašně moc mi tu chybí hraní s přáteli. Přitom ve základně vidíte jak kolem vás běhají ostatní lidé, ale máte smolíka, protože ani pokecat zatím nejde, chat sice ve hře je, ale nefunguje.
Snad společné hraní přidají velmi brzo, protože hra tím dle mě docela ztrácí a ač někdy mám náladu na solo, tak stejně jako v Diablu i zde jsou situace, které bych si o to víc užil s příteli.
@jiramil: Možná jo. Jel jsem to na 3440x1440. Na Ultra FPS padala někam na 30FPS:( Ale holt je to jen 1080 :) Zvažoval jsem zdali Anthemu kupovat 2080ti, ale dospěl jsem k závěru, že za ty prachy si počkám další generaci a Anthem holt nepojedu na Ultra ;-)
Nevím proč s tu přetřásají vývojáři, když tu zaznělo, že to bude z řad managementu a marketingu. Naopak s odchodem Bungie, se vývojáři přesměrují na jiné projekty. A jak tu psal Smaug, pokud zaměstnanec nic nedělá, je to opravdu jen náklad a žádná přidaná hodnota.
P.s. já marketing ani managery nemusím. Většinou jsou to jen tlučhubové co nic moc neumí, krom práce s grafy. Najít mezi nima kvalitního člověka je vzácnost.
@Koby: Dle mě vzali port z XBoxu One a prostě ho upravili pro PC. Žádná optimalizace. Bylo to vydět už jen v tom, že se na obrazovce zobrazovali prvky z ovládání na GamePadu. A jako poslední třešnička na potvrzení bylo, že hra padala jen na Ultra a High detaily. Na Medium a LOW, nespadla ani jednou :D
Tak konečně lepší, než to vydat nedodělané a neodladěné. Pořád mají problémy s latencí serveru ve standartní hře, tak jsem zvědav, jak zamakají na tomhle. O tom, že se jim po mapách prohánějí cheateři už škoda mluvit ... Do té doby si to nekoupím.
Zrušit něco na základě jednoho víkendu a ještě poté co bylo dopředu avizováno, že plná hra je o poznání dál a plno chyb je opraveno, mi přijde jako hloupost. Už jen proto, že tady se projevily problémy sítového rázu, které nešli předpovídat dokud se nepokusilo na jejich servery připojit tisíce hráčů. Sami přiznali, že našli chybu v algoritmu v našivoání kapacit serverů. Počkal bych si na open betu, kde už by toto mělo být z 80% opraveno. A pak se rozhodoval.
Aneb, jak EA se svím enginem Frosbite pohřbívá jedno studio za druhým, protože ho tlačí i tam, kde se nehodí. Sice krásná příroda a svět, ale pro herní účely nepoužitelné. Ne každý slyší na úžasnou grafiku.
@Gameover: Ahoj, ja s tebou ohledne te mysky uplne souhlasit nemohu. A umyslene pisu "uplne" protoze v lecsem mas pravdu. Ale k pohybu pod vodou a litani stacilo tahnout citlivost na cca 10% a ostatni nastaveni pro pohyb pod vodou stahnout na 0. V tu chvili se jiz dalo prirozene plavat jako by plaval realny clovek pod vodou. Taky se neotocis okamzite na miste a ted si vem, ze jsi ve zbroji, ktera ma nejakou hmotnost. Takze za me to po te uprave, jiz bylo ok a nemel jsem poblem s pohybem jak pod vodou tak letanim. Dokonce sem dokazal letat na pohodu i v jeskynich, kde byli uzke prostory.
Co mi naopak na letani vadilo, byla ta vzdalenost pohledu od postavy, kde by bylo mnohem lepsi, kdyby byl dal, abys mel vetsi rozhled a tim padem mohl lepe odhadnout kolik protstoru mas treba nad hlavou postavy.
Urcite u me nebude rozhodowat RAW vystuup mysky. Ale to co popisuje JMBounce, tedy END obsah.