Zpět na článek

Diskuze: Proč HotS nesplnilo očekávání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

psanec@gmail.com
psanec@gmail.com
Level 1 Level 1
2. 7. 2019 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kapitán Preclík: Ano, tohle byl přesně problém HOTS a ten samej problém má trochu i OW. Ale tam díky větší základně to není tak markantní.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
2. 7. 2019 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@swop: To neni jenom dneska. Takhle lidi proste fungujou, setri energii. Clovek se uci zpravidla jenom kdyz to k necemu potrebuje nebo kdyz mu to stoji stoji za to po jiny strance. Ucit se vsechno kolem sebe jenom protoze clovek muze je neprirozeny a proti evoluci, ktera tvrde razi cestu pomer cena/vykon.

swop
swop
Level 1 Level 1
2. 7. 2019 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrál jsem od konce alfa verze nějaké 2 roky. Teď jsem se po velké pauze vrátil a je to furt stejně dobré. Hlavním problém byla odlišnost. A to myslím vážně. Zkoušelo to semnou hrát spousty lidí co jsou zvyklí na Dotu a Lolko. První jejich reakce byla, že je to strašně primitivní, zjednodušené, bez itemů a farmení by to zvládla i cvičená opice. No pak to zapnuli a byli totálně v háji a nevěděli absolutně co dělat. Tak se zas vrátili k tomu svému. Takže ano vyšlo to pozdě, protože lidi jsou dneska líní se učit něco nového...osobně mám na dotě 2000 hodin na steamu, to nepočítám dobu strávenou v 1 a na lolku odhadem tak 200 hodin a Hots stále považuju za nejlepší Mobu co jsem kdy hrál.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
1. 7. 2019 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeste nekdo si myslel ze clanek bude o Heart of the Swarm? Mne to bylo divny, ze by ten datadisk nesplnil ocekavani, kdyz ho kazdej chvalil. No tak nic :D

Kapitán Preclík
Kapitán Preclík
Level 1 Level 1
2. 7. 2019 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraju HotS skoro od začátku a největší průser je zkrátka matchmaking. Zcela běžně jsou hry hráčů level 1-50 vs 400+. QM i SL. Nejhorší je samozřejmě, když hrajete solo a hra vás hodí do takové skupiny lowlevelů, váš vysoký level match vyváží a výsledná hra je do deseti minut rozhodnutá.

Reklama
Reklama