Gunpoint se zaplatil za 64 vteřin
Tom Francis, vývojář zajímavé stealth hry Gunpoint, má za sebou úžasnou životní zkušenost. Svou akci dlouho vyráběl po večerech a spíše z radosti než pro vidinu finančního zisku, ale co se nestalo. Gunpoint měl v předobjednávkách na Steamu takový úspěch, že se podle Francise jeho vývoj zaplatil během prvních 64 vteřin. Francis omámen úspěchem okamžitě skončil ve svém běžném zaměstnání a nyní se stal profesionálním nezávislým tvůrcem.
Takové herní pohádky už se dnes moc nevyprávějí, že? Zlatou érou selfmade úspěchů byla totiž osmdesátá léta, kdy začínaly tvořit legendy typu Will Wright (Simcity) nebo Jordan Mechner (Prince), které taktéž rychlý úspěch přesvědčil o tom, že se hrám mohou věnovat naplno.
Tom Francis má teď nejen hodně peněz, ale i mnoho nápadů, jak svoje herní portfolio dopříště rozšířit. To proto, aby s Gunpointem jeho kariéra nezačala a také neskončila. „Díky úspěchu Gunpointu mohu teď hry dělat v klidu a v totální vývojářské svobodě. Zároveň nemusím svoje další dílo vyrábět pod tlakem, že musí vydělat ,“ říká Francis. Šťastný to vývojář.