MINI RECENZE:
Mafia která se konečně vrátila ke kořenům. Víc jak kořenům. Trilogii Mafii milují. Samozřejmě nejméně třetí díl. Druhý díl je za mě vrchol celé Mafie. Hra má velmi poutavý a silný příběh který Vám sedne. Napětí stoupá a pokračuje. Pomalý start je svěží a tempo nastupuje velmi rychle. Velmi mě mrzí, že hra nenabízí menší ale propracovaný vedlejší úkoly k hlavním misím. Mafia: Domovina krásně propojuje celou trilogií. Dozvíte se velmi zajímavé informace o městech Lost Heaven, Empire Bay, New Bordeux a také se vrátí staré známe postavy. Některé postavy mohli dostat víc prostoru. Škoda, že v některých misích poznáte vývoj příběhu i zvratu. Někde naopak díky přeskakování nebo otevírání dveří poznáte ukázku nebo boss fight. Musím vyzdvihnout gunplay který mi připomíná druhý díl. Jsem moc rád za lineární přístup ale ač místy je ho moc. Jakoby Vás drželi za ručičku. Jsem rád, že vývojáři z Hangar 13 naslouchali fanouškům a udělali opravdu regulérní nultý krásný díly Mafia. Oproti třetímu dílů udělali výrazný a svěží krok. Myslím, že jsme na cestě ke čtvrtému dílu. Díky Domovině vývojářům plně důvěřují a uvědomili si, co Mafia opravdu znamená jako hra. Hlavně díky komunitě. Hodnocení bývá mezi 6-9. Myslím si, že tomu sluší taková 7. Jsem velký fanoušek Mafie a filmů ohledně témat Mafie. Jsem i moc rád a zdůraznit krásu Sicílie. Díky přechodu na UE5 který se jim krásně povedl optimalizovat, tak hra vypadá geniálně. Jen mě mrzí, že svět působí mrtvě. Jedete z bodu A do bodu B a svět je takový tichý, polomrtvý. Chybí tam větší akce která byla v předešlých dílech. Je to sice kus Itálie ale i tak mohl být trochu svěží a živí.
Silný a výborný filmový příběh
Český dabing
Přechod na UE5
Vývoj a charaktery postav
Cena hry odpovídá délce
Design a náplň misí
Soundtrack a herecké výkony
Sicílie a její detaily
Repliky nepřátel
Přechod na ukázku většinou poznáte
Příběh budete občas předvídat
Polomrtvý svět Sicílie