Crysis 2
Crysis 2 je pokračování střílečky, označované za technologicky nejvyspělejší hru současnosti a ani nyní tomu nebude jinak. Hra vzniká na třetí verzi CryENGINE a kromě PC se poprvé podívá i na konzole PS3 a X360.
Crytek si vyžádal stažení fanouškovského foto režimu pro remasterovanou trilogii Crysis
Německá společnost Crytek, která nám loni dodala remaster zbylé trilogie Crysis, prokázala, že se může stále pochlubit vizuálně působivými tituly. Část hráčů mohla mít pro působivost hru blíže prozkoumat, a to například pomocí modifikací umožňující volný pohyb kamery. Jak se však ukazuje, podobná činnost není ve shodě s přáním vývojářů.
Remasterovaná trilogie Crysis přichází s datem vydání
Ať už individuálně nebo jako celek, série Crysis se už zakrátko vrátí. Nejnovější zpráva vývojářského studia nabádá, že si trojici her, s výjimkou datadisku Warhead, budeme moci v pohlednější grafice zahrát už příští měsíc.
Remaster Crysis 2 poběží na PS5 v 60 snímcích za sekundu při rozlišení 1440p a bez ray tracingu
Specializovaný magazín Digital Foundry zveřejnil první technickou analýzu připravovaného remasteru Crysis 2, který má spolu s třetím dílem vyjít během letošního podzimu. Konkrétně jde o verzi pro PlayStation 5, která ale neběží v tak úplně optimální formě. Na konzoli totiž uvidíme framerate 60 snímků za sekundu při omezeném rozlišení 1440p a bez využití aktuálních technologií ray tracingu.