
Warzone 2.0 se vrátí k principům prvního dílu. Do hry dorazí gulag ve formátu 1v1
Call of Duty: Warzone 2.0 zaznamená v gulagu návrat soubojů jeden na jednoho. Známá funkce, která našla příznivce i odpůrce u prvních Warzone, dorazí podle Infinity Ward s odloženou druhou sezónou 15. února.
- Call of Duty: Warzone 2.0 dostane gulag, kde se bude bojovat na jednoho
- Stane se tak v druhé sezóně, která po odkladu dorazí 15. února.
I když zatím nebyly odhaleny žádné detaily o tom, jak bude nový gulag fungovat, nebo zda budě vůbec nějak změněn, Infinity Ward uvádí, že funkce bude před vydáním ještě podrobněji popsána. Více bychom se podle jejich příslibu měli dozvědět již příští týden z oficiálního blogu Activisionu.
S ohledem na plánovanou změnu není asi také od věci uvést, jak se na tom hra má. Warzone 2.0 koneckonců pracuje s gulagem také, nicméně trochu odlišně než první Warzone. Aktuálně se věci mají tak, že kdykoli hráč v battle royale hře zemře, cestuje do odděleného gulagu, kde je spárován s náhodným hráčem, aby se zde později účastnil boje2v2. Vítězové přestřelky mohou následně pokračovat do battle royale, odkud byli vyřazeni, což může ovšem působit problém, pokud se hráči vůbec neznají.
S přidáním varianty 1v1 se proto zdá poměrně pravděpodobné že se Activision snaží řešit právě tento problém – tedy (ne)spolupráci náhodných hráčů, kteří se ocitnou v jednom týmu. Není ostatně tajemstvím, že aktuální podoba systému vede poměrně často k vynucené kooperaci hráčů, kteří nejenže nemají zájem komunikovat, ale ani nejsou ochotni být u klávesnice.