Warzone 2.0 přilákal za prvních pět dní 25 milionů hráčů, hodnocení na Steamu se ale zhoršuje
i Zdroj: Activision
Novinka Warzone 2.0 přilákal za prvních pět dní 25 milionů hráčů, hodnocení na Steamu se ale zhoršuje

Warzone 2.0 přilákal za prvních pět dní 25 milionů hráčů, hodnocení na Steamu se ale zhoršuje

Radek Raudenský

Radek Raudenský

22. 11. 2022 12:36

O velkém úspěchu Warzone 2.0 jsme vás informovali už v předchozích novinkách. Na Steamu se do hry pravidelně pouštěly statisíce hráčů, celkové statistiky ale chyběly. Naštěstí na sebe nenechal Activision dlouho čekat a po pěti dnech od vydání ukazuje, že Warzone 2.0 byl skutečně jedním z nejočekávanějších titulů letošního roku.

Reklama

  • Warzone 2.0 potvrzuje svou popularitu
  • Hra za prvních pět dnů přilákala 25 milionů hráčů

Na sociálních sítích jsme se dozvěděli, že během prvních pěti dnů do hry zamířilo 25 milionů hráčů. Tím se hra stala vůbec nejrychleji rostoucím titulem a překonal tím i Apex Legends, které stejný počet hráčů ohlásilo až týden po vydání. Původní Warzone dosáhl na 30 milionů hráčů během prvních desíti dnů.

I když si Warzone 2.0 připisuje takto masivní úspěchy, rozhodně není hra bez chybiček. Už od vydání měl populární spin-off na Steamu smíšené hodnocení, které se nyní dokonce proměnilo na spíše záporné. Hráči si stěžují na celou řadu funkcí a vlastností, jako je třeba sbírání vybavení nebo hlasitost kroků, taktéž se jim nelíbí optimalizace. I přes to se ale počet hráčů neustále zvyšuje a v sobotu střílečka opět překonala svůj all-time peak na Steamu, který se posunul na téměř 489 tisíc hráčů v jednu chvíli.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama