Velkolepá pustina. Bethesda brání vyprázdněné planety ve Starfieldu
Starfield sice obsahuje přes tisíc planet, jak ale nedávno upozorňoval Todd Howard, pouze 10 % z nich obsahuje život. Odvážné designové rozhodnutí nyní obhajuje úřadující ředitel Bethesda Game Studios.
- Vývojáři Starfieldu se snažili najít balanc mezi potěšením a autenticitou
- Ne každá planeta má působit jako Disney World, prohlásil Ashley Cheng
Ashley Cheng se k prázdným planetám vyjádřil V rozhovoru pro The New York Times. Studio se podle něj snažilo nastolit balanc mezi potěšením a autenticitou, přičemž dodal, že ne každá planeta má působit jako Disney World.
„Všichni se obávají, že prázdné planety budou nudné, ale když se astronauti vydali na Měsíc, nic tam nebylo. A rozhodně se nenudili.”
Starfield zažívá spíš pomalý rozjezd. Po nejednotných recenzích zatím netrhá ani rekordy v počtu hráčů
Mírně nejednotné recenze, ale všehovšudy silně nadprůměrné hodnocení. Takové je aktuální hodnocení Starfieldu, který se po letech čekání a odkladů nyní nachází jen několik dní od pádu embarga a něco málo přes den od návštěvy prvních hráčů. Už během 1. září totiž dostali svou příležitost křižovat galaxii majitelé vyšších edic Premium a Constellation. Ostatní hráči budou muset čekat až do 6. září, nicméně už nyní mohou sledovat číselný úspěch hry, který se k nám dostává.
Tvůrci zkrátka chtěli podtrhnout rozlehlost vesmíru a do jisté míry zachytit i jeho vyprázdněnost. Todd Howard ostatně s oblibou narážel na slova astronauta Buzze Aldrina, jenž se jako druhý muž prošel po Měsíci. Jeho krajinu tehdy označil jako „velkolepou pustinu”.