Daň za svobodu. Bethesda obhajuje nedostatky a chyby ve Starfieldu
Hry od Bethesdy jsou známé tím, že v den vydání nejsou v nejlepším stavu, byť zrovna Starfield dorazil v celkem slušné formě. Nějaké ty chybky se ale i tak najdou.
- Pete Hines vnímá chyby ve Starfieldu jako daň za obrovskou svobodu, kterou hra poskytuje
- Nedostatky podle něj výrazně nenarušují herní zážitek
K tématu se vyjádřil Pete Hines v rozhovoru pro magazín GamesIndustry.biz. Podle šéfa marketingu jde o naprosto přirozenou věc, přítomnost chyb vnímá jako daň za obrovskou míru svobody, kterou hra nabízí.
Vytvořte si vlastní planetu ve Starfieldu. Pete Hines odkrývá potenciál modifikací
Ještě před vydáním Starfieldu je jasné, že půjde o splněný sen všech lidí, kteří se baví tvorbou modifikací. Možnosti zřejmě budou opravdu široké.
„Přijímáme chaos,” prohlásil, přičemž dodal, že sice mohli hrát na jistotu, pokud by vytvořili svázanější, a tím pádem také méně zabugovanou hru. Místo toho se ale rozhodli jít do jistého rizika. „To, o co se snažíme opřít, je svoboda hráčů. Ano, tu a tam se vyskytne nějaká drobnost, kdy váš společník může stát někdy až příliš blízko vás, nicméně svobodu, kterou získáte, a věci, které se díky tomu stanou, naprosto milujeme a přijímáme.”
Pro Hinese je důležité, že nedostatky nenarušují celkový dojem, jenž je pozitivní. „Samozřejmě, že jsou tu chyby. Ale ubírá vám to na zážitku? Nebo máte konzistentní a zábavnou hru, kterou prostě nemůžete přestat hrát?”
Na otázku celkem jasně odpovídají recenze, z nichž vyplývá, že Starfield i přes jisté problémy nabízí slušný zážitek. Na serveru Metacritic se v rámci PC verze dostal na 88 bodů, průměrná známka v případě konzole Xbox Series X dosahuje na číslo 87.