Ubisoft uklidňuje fanoušky Beyond Good and Evil, vývoj dvojky stále pokračuje
Ubisoft dal již několikrát jasně najevo, že se nebojí sestřelit problematické projekty. Minulý rok šlo o čtyři hry (Splinter Cell VR, Ghost Recon Frontline a dvě blíže neznámé), letos jsme se dozvěděli o dalších třech (neoznámené tituly). Nečeká náhodou podobný osud také druhý díl Beyond Good and Evil?
- Ubisoft okomentoval Beyond Good and Evil 2
- Hra je stále ve vývoji
- Autoři údajně tvrdě pracují, aby naplnili nemalé ambice
Zatím to tak nevypadá, alespoň tedy dle vyjádření zástupce Ubisoftu, který se k situaci kolem Beyond Good and Evil 2 vyjádřil ve stručném komentáři pro server PCGamesN. Vývoj stále pokračuje a tým i nadále tvrdě maká, aby naplnil ambiciózní příslib, k němuž se před lety přihlásil.
Beyond Good & Evil 2 podle Hendersona postrádá směr i vedení. Má působit ještě nedotaženější než v roce 2018
Zatímco Skull & Bones se nakonec blíží k možná i zdárnému vydání po četných restartech vývoje, jeho bratříček v podobě Beyond Good & Evil 2 zažívá odlišnou situaci. Pokračování oblíbené akce z roku 2003 má podle nových zdrojů insidera Toma Hendersona do vydání minimálně stejně daleko jako před lety. Už dříve přitom vyjádřil myšlenku, že je hra i šest let po oznámení teprve ve fázi pre-produkce.
Nic víc jsme se bohužel nedozvěděli, fanoušci ale zajisté rádi uslyší, že se na hře stále pracuje. Zároveň je třeba připomenout, že prakticky stejné vyjádření zaznělo už několikrát. Dle neoficiálních zpráv to navíc vypadá, že na tom projekt není nejlépe. Údajně trpí na absenci jasné vize, čemuž nepřispěl ani odchod kreativního ředitele Michela Ancela. V minulém roce se proslýchalo, že byl vývoj zřejmě restartován, reakce testerů navíc poukazovaly na chaotický design a další nedostatky.
Co z toho vyplývá? Minimálně to, že si na pokračování ještě pořádně dlouho počkáme.