Beyond Good & Evil 2 podle Hendersona postrádá směr i vedení. Má působit ještě nedotaženější než v roce 2018
i Zdroj: Ubisoft
Beyond Good & Evil 2 Novinka Beyond Good & Evil 2 podle Hendersona postrádá směr i vedení. Má působit ještě nedotaženější než v roce 2018

Beyond Good & Evil 2 podle Hendersona postrádá směr i vedení. Má působit ještě nedotaženější než v roce 2018

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

14. 8. 2022 13:15

Zatímco Skull & Bones se nakonec blíží k možná i zdárnému vydání po četných restartech vývoje, jeho bratříček v podobě Beyond Good & Evil 2 zažívá odlišnou situaci. Pokračování oblíbené akce z roku 2003 má podle nových zdrojů insidera Toma Hendersona do vydání minimálně stejně daleko jako před lety. Už dříve přitom vyjádřil myšlenku, že je hra i šest let po oznámení teprve ve fázi pre-produkce.

Reklama

  • Tom Henderson po zhlédnutí interních materiálů usuzuje, že vývoj druhého dílu Beyond Good & Evil byl restartován
  • Hra je prý na pohled v ještě více rozdělaná než před čtyřmi lety

Henderson před měsícem oznámil, že začalo externí testován, které aspoň dává naději, že k vydání vůbec dojde. Dva zdroje následně Hendersonovi poskytly nové záběry ze hry. V návaznosti na dojem z videa a fotek nicméně insider napsal, že hra byla alespoň jednou kompletně přepracována, neboť působí ještě hůře než v roce 2018. Sám posléze dodal, že hra je de facto 15 let od oznámení stále roky daleko, čímž podpořil i prohlášení Jasona Schreiera z letošního roku.

Insider navázal i na ohlášení nové hlavní scénáristky, která se k projektu připojila teprve tento měsíc, stejně jako zopakoval slova bývalého ředitele vývoje Michela Ancela. Ten při svém odchodu z Ubisoftu totiž v roce 2020 tvrdil, že se projektu nejen skvěle daří, ale že jeho další vývoj není ani ohrožen. Od Ancelova odchodu se nicméně opak ukazuje pravdou. Od jeho odstoupení uplynuly už dva roky a o hře slýcháme oficiálně jen to, že je ve vývoji.

Některé zdroje Hendersona podporují také jeho pohled na věc, když uvádí, že se hra jeví nedotaženě, „roky vzdálené“ a že aktuálně „postrádá směr“. Jiný zdroj, který hru i hrál, zase uvedl, že projekt prý nyní působí natolik zmatečně, že při testu neměl častokrát ani tušení, co po něm hra chtěla.

Ve hře má rovněž fungovat i proces vytváření postavy, kde půjde měnit celkový vzhled charakteru i drobnosti. Insider popisuje, že jedna z takových předvoleb zahrnovala například předvolbu humanoidního žraloka, kdežto druhá pandu.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama