Beyond Good & Evil 2 získává šest let ve svém vývoji novou vedoucí scénáristku
i Zdroj: Ubisoft
Beyond Good & Evil 2 Novinka Beyond Good & Evil 2 získává šest let ve svém vývoji novou vedoucí scénáristku

Beyond Good & Evil 2 získává šest let ve svém vývoji novou vedoucí scénáristku

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

5. 8. 2022 09:40

Když jsme si ve spojení s Tomem Hendersonem připomínali, že od oznámení Beyond Good & Evil 2 uběhlo už šest let (čtrnáct, pokud počítáte první zmínku), nemělo důvod čekat, že o hře uslyšíme jakkoli brzy – a možná ani nikdy jindy, uvážíme-li současné směřování Ubisoftu a jeho nešvar rušení projektů. Ovšem opak je pravdou a my o hře po letech skutečně něco dozvídáme, i když ne úplně oficiální cestou. Novou informací se stává fakt, že došlo ke změně na pozici hlavního scénáristy.

Reklama

  • Beyond Good & Evil 2 získává novou hlavní scénáristku
  • Na pozici přichází Sarah Arellano, která vypomáhala u World of Warcraft nebo série Saints Row

Skutečnost, že se mění hlavní scénárista Beyond Good & Evil 2 neohlásil Ubisoft, ale přímo nová představitelka této pozice. Sarah Arellano, která dříve zastávala obdobnou pozici v Blizzardu (World of Warcraft) a ve studiu Volition (Saints Row), sdělila novinku na Twitteru. Před přechodem k Ubisoftu byla Arellano narativním designérem MOBA Vainglory, kterou vytvořilo studio Super Evil Megacorp v roce 2015. 

Abychom ovšem úplně neopustili současnost, způsob, jakým oznámení Arellano  podala, nesvádí až příliš k tomu, že by hra byla jakkoli daleko. Její slova se točila totiž výhradně ve znamení toho, že „nyní je na řadě ona“, což spolu s důležitostí pozice nesvádí k tomu, že můžeme hru očekávat někdy brzy.

Co se týče starších zpráv, není od věci udělat svižnou rekapitulaci toho, co víme. Beyond Good & Evil 2 bylo nad rámec náznaku z roku 2008, oficiálně oznámeno na E3 2017, kdy bylo zároveň představeno jako prequel prvního dílu s příslibem masivního otevřeného světa. Na E3 2018 jsme posléze viděli titul znovu, ač i zde se tak stalo bez gameplaye. Dostali jsme další filmovou ukázku, která tentokrát vyobrazila další postavy, včetně hrdinky prvního dílu, zdánlivě v roli padoucha.

Ubisoft souběžně lákal také na nikdy neuskutečněnou betu, která měla předvést nové kooperativní prvky v roce 2019. Vývoj se pak stal nicméně nečitelným, když jen rok nato projekt ztratil i svého ředitele. Od té doby potíže titulu proplouvají na povrch jedině neoficiálně, zatímco oficiálně se hra zmiňuje jen raritně, typicky ve finančních plánech Ubisoftu. Výhodou těchto oficiálních zpráv je nicméně aspoň to, že máme jistotu toho, že projekt nebyl prozatím zrušen.

Na začátku roku se situace stala o něco živější. Vyšla nová zpráva Bloombergu, která tvrdila, že je hra stále v předprodukci, zatímco Ubisoft hledal novou posilu pro vedení oddělení pro tvorbu animací. Poslední zprávu pak před tou stávající přinesl insider Tom Henderson. Ten v červnu krátce komentoval to, že je hra podle jeho zdrojů stále ve vývoji, i když se zdá, že velice raném.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama