Sucker Punch odhaluje technologie stojící za vizuální silou Ghost of Yōtei
Tvůrci Ghost of Yōtei prozradili, jak využili sílu PS5 a nové techniky k vytvoření dosud nejživějšího otevřeného světa studia Sucker Punch.
- Studio využilo nové techniky pro vegetaci, sníh i mraky
- Ray tracing zlepšuje globální osvětlení a stabilitu obrazu
- PS5 Pro přináší vyšší výkon a podporu PSSR upscalingu
Studio Sucker Punch Productions zveřejnilo obsáhlý článek o technologii, která pohání Ghost of Yōtei, duchovního nástupce Ghost of Tsushima. Vývojáři vysvětlují, jak se zaměřili na větší svobodu pohybu hráče, realističtější prostředí a plynulý výkon bez kompromisů.
Díky novému GPU systému dokáže hra renderovat obrovské množství vegetace a detailů i na velké vzdálenosti. Tvůrci vyvinuli také dynamickou deformaci sněhu, realistické efekty větru a systémy reagující na pohyb postavy i zbraní.
Recenze Ghost of Yotei, návratu samurajské ságy, kde se krása přírody střetává s krutostí boje
Mlžné hory, šumění bambusových hájů a ozvěna soubojů. Do takového světa vstupuje hráč v Ghost of Yotei. Nejde jen o cestu hrdinky Acu, ale o pozvání objevování, kde se každý krok krajinou může proměnit v zážitek.
Na vizuální úrovni Ghost of Yōtei využívá ray tracing pro globální iluminaci a nové techniky renderování oblaků a mlhy. Vylepšení výkonu umožňuje PS5 Pro, kde lze zapnout RTGI při 60 snímcích za sekundu. Studio rovněž implementovalo PSSR upscaling, který zlepšuje ostrost a stabilitu obrazu.
Sucker Punch se netají tím, že cílem bylo vytvořit svět, který působí živě a reaguje na hráče v každém detailu – od pohybu trávy po stopu v hlubokém sněhu.