Starbreeze ruší vývoj offline režimu pro Payday 3
i Zdroj: Starbreeze Studios / Deep Silver
PayDay 3 Novinka Starbreeze ruší vývoj offline režimu pro Payday 3

Starbreeze ruší vývoj offline režimu pro Payday 3

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Studio Starbreeze přiznává, že už nepočítá s offline režimem pro poslední díl série Payday.

Reklama

  • Generální manažer Jonas Skantz přiznal, že na offline režim pro Payday 3 není prostor
  • Vývojáři se soustředí na jiné herní prvky

Studio Starbreeze nedávno oznámilo, že ruší vývoj titulu s pracovním názvem Project Baxter – kooperativní akční hry zasazené do světa Dungeons & Dragons. Část zaměstnanců byla převelena ke značce Payday, někteří se museli s firmou rozloučit. Změn je však více.

Tvůrci potvrdili, že se Payday 3 nakonec nedočká slíbeného offline režimu. Generální manažer Jonas Skantz v nedávném streamu přiznal, že na něco takového momentálně není prostor.

Vývojáři Payday zrušili vývoj svojí fantasy hry
i Zdroj: Hasbro

Vývojáři Payday zrušili vývoj svojí fantasy hry

Ve Starbreeze se dějí velké změny. Jeden projekt byl zrušen, zaměstnanci propouštěni a studio míří novým směrem.

„Vím, že tým měl v tomto ohledu dobré úmysly, o tom není pochyb. A opravdu se snažil, aby se to podařilo, ale musíme si přiznat, jak se věci mají. S ohledem na to, kam se hra ubírá, to prostě není proveditelné.”

Jedním z hlavních důvodů je omezený počet lidí. Vedení chce zajistit, aby pracovali na věcech, které mají pro hru největší hodnotu, například na systému progrese a dalších klíčových herních prvcích. Další překážkou jsou omezení na straně aktualizačního procesu.

Přestože se vývojáři snaží hru zlepšovat, Payday 3 nadále zaostává za svým předchůdcem. Hra na Steamu po vydání dosáhla na vrchol v podobě necelých 78 tisíc souběžně hrajících lidí, zájem však po několika měsících výrazně opadl. Od konce roku 2023 se už hra nedostala nad hranici pěti tisíc. 


Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama