Starbreeze ruší vývoj offline režimu pro Payday 3
Studio Starbreeze přiznává, že už nepočítá s offline režimem pro poslední díl série Payday.
- Generální manažer Jonas Skantz přiznal, že na offline režim pro Payday 3 není prostor
- Vývojáři se soustředí na jiné herní prvky
Studio Starbreeze nedávno oznámilo, že ruší vývoj titulu s pracovním názvem Project Baxter – kooperativní akční hry zasazené do světa Dungeons & Dragons. Část zaměstnanců byla převelena ke značce Payday, někteří se museli s firmou rozloučit. Změn je však více.
Tvůrci potvrdili, že se Payday 3 nakonec nedočká slíbeného offline režimu. Generální manažer Jonas Skantz v nedávném streamu přiznal, že na něco takového momentálně není prostor.
Vývojáři Payday zrušili vývoj svojí fantasy hry
Ve Starbreeze se dějí velké změny. Jeden projekt byl zrušen, zaměstnanci propouštěni a studio míří novým směrem.
„Vím, že tým měl v tomto ohledu dobré úmysly, o tom není pochyb. A opravdu se snažil, aby se to podařilo, ale musíme si přiznat, jak se věci mají. S ohledem na to, kam se hra ubírá, to prostě není proveditelné.”
Jedním z hlavních důvodů je omezený počet lidí. Vedení chce zajistit, aby pracovali na věcech, které mají pro hru největší hodnotu, například na systému progrese a dalších klíčových herních prvcích. Další překážkou jsou omezení na straně aktualizačního procesu.
Přestože se vývojáři snaží hru zlepšovat, Payday 3 nadále zaostává za svým předchůdcem. Hra na Steamu po vydání dosáhla na vrchol v podobě necelých 78 tisíc souběžně hrajících lidí, zájem však po několika měsících výrazně opadl. Od konce roku 2023 se už hra nedostala nad hranici pěti tisíc.