Vývojáři Payday zrušili vývoj svojí fantasy hry
Ve Starbreeze se dějí velké změny. Jeden projekt byl zrušen, zaměstnanci propouštěni a studio míří novým směrem.
- Zrušení projektu Baxter, původně plánované D&D live-service hry
- Propouštění zhruba 44 zaměstnanců ve studiu Starbreeze
- Studio se chce plně soustředit na značku Payday a její rozšíření
Ve studiu Starbreeze dochází k zásadním změnám. Vývojáři oznámili, že ruší projekt Baxter, původně chystanou live-service hru na motivy Dungeons & Dragons. Rozhodnutí doprovází i propouštění přibližně 44 zaměstnanců.
Oficiálně jde o krok, který má uvolnit zdroje pro „akceleraci růstu“ hlavní značky Payday. Podle vyjádření studia se díky tomu má firma dostat do pozitivního cash-flow už příští rok, přestože zrušení Baxteru přinese účetní ztrátu ve výši více než 250 milionů švédských korun.
Autor Zaklínače popírá školy zaklínačů. Vznikly omylem
Svět Zaklínače se opět stal tématem diskuzí. Andrzej Sapkowski v nedávném rozhovoru otevřel otázku, která může překvapit i dlouholeté fanoušky.
Starbreeze plánuje do budoucna ještě víc sázet na „heist“ žánr – nejen skrze hlavní sérii, ale i prostřednictvím spin-offů, narativně zaměřených projektů či rozšíření na nové platformy. Dalším pilířem strategie mají být i zakázkové práce pro jiné vydavatele, například připravovaná spolupráce s PUBG.