Sony si nechala patentovat systém vyšlapávání cest z Death Stranding
Společnost Sony získala patent na metodiku tvoření virtuální cest využitou v původně exkluzivním hitu Death Stranding Hidea Kodžimy. Americký patentový úřad tak nyní uznal, že ostatní firmy bez svolení Sony nesmí používat mechanismy na jejichž základě hry dokáží ve virtuálním světě vytvářet vyšlapané cestičky tam, kde hráči zpravidla pochodují.
- Nově uznaný patent přiznává Sony vynález systémů vyšlapávání cest v asynchronním multiplayeru
- Jde o technologii použitou v Death Stranding
Jako vynálezce je v patentu přímo uveden designér Hideo Kodžima. Pikantní je ale to, že se od vydání Death Stranding cesty Sony a Kodžimových Kojima Productions částečně rozešly. O patent bylo nicméně zažádáno ještě před původním vydáním hry, konkrétně 31. července roku 2019. Až nyní, po více než dvou letech, byl uznán a zaindexován.
Patent s plným názvem Terrain radar and gradual building of a route in a virtual environment of a video game (Čtení terénu a postupné vytváření cest ve virtuálním prostředí počítačové hry) konkrétně technologie definuje jako metodu ovlivňování světa tím, že v asynchronním prostředí určitou cestou opakovaně prochází větší množství hráčů. S tím, jak daným místem prochází více a více hráčů se otisk ve virtuálním světě stává čím dál výraznější.
Patent tím prakticky jistě naráží na působivou možnost, kdy se ve světě Death Strandingu objevují vyšlapané cesty tam, kde se hráči zpravidla pohybují. S tím, jak daným místem prošlo více Normanů Reedusů, je bahnitá cesta stále výraznější. Jméno hry se nicméně v patentu nikde neobjevuje.
Každopádně to znamená, že se vyšlapávání cest v asynchronním multiplayeru asi mimo tituly Sony jen tak neobjeví.