PlayStation Store by podle patentu mohl prezentovat dynamické informace šité na míru konkrétním uživatelům
Sony pravidelně zamyká své nápady do patentů, aby o po nich v případě jejich uvedení do praxe nesáhla konkurence. Ten poslední odkazuje na PlayStation Store, který by se do budoucna mohl dočkat zajímavých změn.
- Objevily se informace o novém patentu, který si začátkem roku zaregistrovala Sony
- Nápad se týká fungování obchodu PlayStation Store
- Popis konkrétních her by měl vycházet z aktuálních sezón a updatů
- Informace se zároveň přizpůsobují tomu, co daný uživatel ve hře zažil
Patent byl zaregistrován začátkem roku. Z popisu vyplývá, že by se konkrétní tituly v digitálním obchodě měly prezentovat trochu jiným stylem. Karta s hrou bude zohledňovat probíhající sezónu, updaty a další klíčové detaily, zkrátka aktuální informace. A to se hodí, obzvlášť pak v případě live service titulů (Fortnite, Apex Legends).
To ale není vše. Počítá se také s tím, že záznam bude šitý na míru konkrétnímu uživateli, popis se tedy mění na základě toho, co už ve hře zažil, případně kteří kamarádi se již pustili do hraní.
To vše ve výsledku znamená, že dva různí lidé mohou v nabídce vidět zcela odlišné informace. Podobně ostatně fungují například internetové prohlížeče, které přizpůsobují výsledky vyhledávání konkrétním uživatelům. Je samozřejmě otázkou, zda se patent dočká své realizace, také se může stát, že se na něj rychle zapomene.