SimBin představuje svoji novou technologii Lizard
Švédská vývojářská společnost SimBin se dnes rozhodla vyrukovat s představením své zbrusu nové interně vyvinuté technologie, jež nese název Lizard engine. Jak stojí v tiskové zprávě, tak jde o kompletní technologii (DirectX 9 kompatibilní) obsahující veškeré nástroje a komponenty potřebné k vývoji AAA her. To znamená, že Lizard obsahuje fyzikální engine, renderovací jednotku, síťový prvek, nástroje pro tvorbu zvuků, animací, uživatelského rozhraní a tak dále. Tvůrci ze SimBin tak nebudou muset utrácet za third-party middleware řešení, poněvadž si všechno vytvořili sami. Navíc je Lizard engine naprogramován v platformově nezávislém C++ jazyce, takže je Lizard engine možné použít k vývoji her pro PC, Xbox 360 i PlayStation 3. Nemusí jít přitom pouze o hry závodní. Tvůrci ze SimBin se nebrání možnosti, že Lizard engine použijí i pro tvorbu jiných než závodních her. Ukázka Lizard enginu v "akci" je k vidění na screenshotu vedle textu.