Různá měřítka, rozmanité žánry. Šéf PlayStation Studios nastínil strategii ohledně live-service her
i Zdroj: Sony
Novinka Různá měřítka, rozmanité žánry. Šéf PlayStation Studios nastínil strategii ohledně live-service her

Různá měřítka, rozmanité žánry. Šéf PlayStation Studios nastínil strategii ohledně live-service her

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

2. 5. 2023 11:15

Velké vydavatelské domy i nadále vykazují slabost pro live-service model, příkladem může být společnost Sony, která do něj pumpuje nemalé peníze v rámci několika projektů. Tuto strategii nyní přibližuje Hermen Hulst.

Reklama

  • Live-service model je podle Hermena Hulsta složitější, než se na první pohled může zdát
  • Na základě tohoto modelu vznikají v Sony tituly různých měřítek a žánrů

Šéf PlayStation Studios se na toto téma rozpovídal v rozhovoru pro magazín GameIndustry.biz. Především se snažil zdůraznit, že se pod pojmem “live-service” může skrývat mnoho významů.

Sony si od Bungie slibuje zejména know-how, plánuje vytvářet velké multiplatformní, live-service hry
i Zdroj: Hrej.cz

Sony si od Bungie slibuje zejména know-how, plánuje vytvářet velké multiplatformní, live-service hry

Včerejší oznámená akvizice studia Bungie jen dovršila už tak nabitý leden, který tradičně patřil mezi nejnudnější herní…

1. 2. 2022 19:05

“Je zde jisté nebezpečí, které vyplývá z toho, že označení ‘live-service’ používáme jako obecný termín - jako kdyby šlo o jeden žánr, nebo dokonce byznys model. PlayStation Studios pracují na rozmanitých hrách, které mohou být označeny jako live-service,” řekl s tím, že se od sebe často liší v měřítku, žánru, ale i v plánech ohledně způsobu distribuce hráčům. “Zároveň vytváříme hry pro různá publika. Vzhledem k naší historii jsem si jistý, že se nám daří stavět světy a příběhy, které fanoušci PlayStationu milují.”

Hulst také zmínil, že si moc dobře uvědomuje, jaká je na trhu v této oblasti konkurence. To je i důvod, proč Sony hodně dbá na kvalitu produkovaných her.

Společnost Sony v posledních letech učinila hned několik akvizic, jejichž cílem bylo zajistit talentované týmy se zkušenostmi v této oblasti. Šlo například o studia Bungie, Haven a naposledy o Firewalk. Začátkem minulého roku bylo oznámeno, že PlayStation Studios do března roku 2026 vyprodukují minimálně deset live-service titulů.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama