Nezávislé studio představilo ambiciózní akční hru Decrepit
Jämmerdal Games představilo nový akční projekt, který cílí na hráče hledající náročný postup, opakované průchody a důraz na systémovou hratelnost.
- Decrepit je first-person souls-like od Jämmerdal Games
- Každá smrt resetuje výbavu a startuje běh v jiné cele
- Hra nabízí taktický boj, omezené sloty výbavy a set bonusy podle archetypů
Jämmerdal Games ve spolupráci s Three Friends představili Decrepit, first-person akční hru inspirovanou souls-like principy, která míří na Steam. Titul vzniká pod vedením jediného vývojáře a staví na myšlence postupného učení se z chyb, nikoli na trvalém posilování postavy. Zájemci se už nyní mohou přihlásit do chystaného playtestu prostřednictvím oficiálních stránek.
Hra se odehrává v opuštěném hradě, odkud se hráč snaží uniknout. Každá smrt znamená ztrátu veškeré výbavy a návrat do náhodně zvolené cely v podzemí. Prostředí se sice nemění, ale startovní bod ano, což nutí hráče učit se rozložení hradu, zkratky a chování nepřátel. Odemčené výtahy a objevené průchody zůstávají aktivní, takže se postupně zkracuje cesta k cílům, které byly dříve nedosažitelné.
Soubojový systém klade důraz na načasování, práci se staminou a čtení nepřátelských útoků. Každá zbraň má vlastní vzory útoků a kouzla se plynule zapojují do boje zblízka. Výbava je omezená na tři sloty – zbraň, hůl a brnění – a jejich kombinace určuje herní styl. Sběrem kompletních sad pro archetypy jako Mage, Warrior či Rogue lze odemknout speciální bonusy, což podporuje adaptaci na vybavení, které hráč během běhu získá.