Další mrtvá hra? Novinka z The Game Awards fanoušky pořádně naštvala
Velká premiéra na The Game Awards se měla stát triumfem, místo toho ale vyvolala vlnu posměchu a tisíce disliků. Highguard, nová střílečka od veteránů z Respawnu, narazila hned při svém debutu.
- Finální oznámení na The Game Awards letos byla střílečka Highguard
- Hráči okamžitě zaplavili sítě nenávistí
U The Game Awards platí jedno nepsané pravidlo. Diváci si často zapamatují hlavně úplný závěr. Právě poslední oznámení má ideálně odpálit internet, vyvolat vlnu nadšení a stát se tématem následujících dnů. Za poslední roky jsme viděli několik opravdu působivých „ještě jedna věc“ okamžiků, které nám přinesly oznámení jako Intergalactic: The Heretic Prophet, Monster Hunter Wilds nebo Final Fantasy 16, ale letošní finální world premiere bohužel moc nezabrala.
Tou hrou je Highguard. Nový free-to-play hero shooter, který se snaží prorazit jako úplně nová značka. Za Highguard stojí studio Wildlight Entertainment, které není na scéně dlouho, ale rozhodně není složené z nováčků. Tým tvoří 61 vývojářů, kteří dříve pracovali ve studiu Respawn Entertainment a mají za sebou zkušenosti se sérií Titanfall i hitem Apex Legends.
Část publika si navíc v prvních okamžicích myslela, že sleduje něco úplně jiného. Horské scenérie na pódiu a atmosféra oznámení vyvolaly spekulace o The Elder Scrolls VI, které ale rychle vzaly za své. Když Geoff Keighley odhalil skutečný název hry, přišlo vystřízlivění, a s ním i zklamání části diváků. Reakce hráčů se velmi rychle přelily na YouTube. Oficiální trailer z kanálu The Game Awards má výrazně víc negativních hodnocení než pozitivních a podobně dopadly i verze na dalších herních kanálech. Poměr lajků a disliků je napříč platformami překvapivě jednotný, což naznačuje, že nejde o náhodný výkyv, ale o obecně vlažný zájem.
Na sociálních sítích už se objevují názory, že je Highguard odsouzená k neúspěchu ještě před vydáním a Highguard označují za „nový Concord“.