Ředitel studia Motive prozradil, jak to vypadá s vývojem akční adventury s Iron Manem
Patrick Klaus se vyjádřil k chystanému Iron Manovi. Vše evidentně probíhá podle plánu.
- Studio Motive dosáhlo důležitého milníku v přípravě projektu s Iron Manem
- Na hře pracuje samostatný tým
- Zatím stále není jasné, kdy bude připravena na vydání
Studio EA Motive se naposledy podepsalo pod povedený remake Dead Space, jenž vyšel během minulého roku. Z aktuálního oznámení vyplývá, že se připojí ke kolektivu studií, která společně připravují budoucnost série Battlefield (DICE, Ripple Effect a Criterion Games). Jak to ale bude s chystaným Iron Manem?
Ředitel studia Patrick Klaus oznámil, že vývoj akční adventury nebude nijak ovlivněn. Na projektu pracuje samostatný tým. „Souběžně pokračuje vývoj našeho projektu s Iron Manem, který vedou Olivier Proulx (výkonný producent) a Ian Frazier (kreativní ředitel),” vysvětlil Klaus. „Tým letos zajistil velký pokrok, dosáhl významného interního milníku a položil pevný základ pro další cestu. Iron Man je pro Motive důležitou prioritou, jsem velmi hrdý na práci, kterou jsme dosud vykonali.”
V říjnu loňského roku jsme se dozvěděli, že je projekt stále v předprodukční fázi. Interní engine Frostbite tentokrát zůstal stranou, jako základ poslouží Unreal Engine 5. Pracovní nabídky napovídaly, že by mohlo jít o hru s otevřeným světem, bližší informace však chybí.