Iron Man od EA Motive nepoběží na Frostbitu. Jeho pohonem bude Unreal Engine 5
Iron Man, kterého v současné době vyvíjí studio EA Motive jako další krok Electronic Arts zpátky k singleplayerovému hraní, bude poháněn Unreal Enginem 5. Technologie Epicu byla zmíněna přímo na oficiálních stránkách Electronic Arts v rámci náboru dalších zaměstnanců. V části zvukového softwaru je např. zmíněno, že povinností vývojářů v této části bude navrhovat a vyvíjet pokročilé zvukové systémy, nástroje a potrubí, implementovat a integrovat zvukové prostředky, optimalizovat zvukové systémy a další. V části inzerátu věnované integraci a implementaci je pak jasně uvedeno, že integrace těchto prostředků proběhne v Unreal Enginu 5.
- Iron Man připravovaný studiem EA Motive vyjde na Unreal Enginu 5
- Informaci prozradily nové nabídky práce, kde je engine explicitně zmíněn
- Tom Henderson také připomíná, že hra vstoupila do produkce v únoru a že vývoj pokračuje dobře
„Hledáme vysoce kvalifikovaného a zkušeného vývojáře zvukového softwaru, který se připojí k našemu dynamickému týmu pracujícímu na připravované AAA videohře Iron Man vyvíjené na Unreal Engine 5," uvádí se v pracovním inzerátu.
Název enginu je dále také výslovně zmíněn v sekcích odpovědnosti a kvalifikace, přičemž podobné nabídky byly už na začátku tohoto roku. Tehdy se sice řeklo jen to, že hra bude vyvíjena pomocí sady nástrojů Epic Games, nicméně i to svádělo k tomu, že zřejmě půjde o Unreal Engine 5.
Je-li to pravda, současně by to také tedy znamenalo, že Iron Man bude vedle čerstvého Jedi: Survivor další vlaštovkou EA (a první hrou Motive vůbec), která nevyužije proprietární Frostbite, ale externí nástroje jiné společnosti – v tomto případě Epicu.
Star Wars Battlefront 2 – pro který Motive dělalo singleplayer jakožto pomoc pro DICE, kteří dělali multiplayer – byl totiž na Frostbitu založen také a ani jinde tomu nebylo jinak. Později vydané Star Wars Squadrons nebo ještě nověji remake Dead Space vyšel na Frostbitu také, a tedy aktuální změna bude skutečně obratem ve vývoji Motive.