Iron Man od EA Motive nepoběží na Frostbitu. Jeho pohonem bude Unreal Engine 5
Iron Man, kterého v současné době vyvíjí studio EA Motive jako další krok Electronic Arts zpátky k singleplayerovému hraní, bude poháněn Unreal Enginem 5. Technologie Epicu byla zmíněna přímo na oficiálních stránkách Electronic Arts v rámci náboru dalších zaměstnanců. V části zvukového softwaru je např. zmíněno, že povinností vývojářů v této části bude navrhovat a vyvíjet pokročilé zvukové systémy, nástroje a potrubí, implementovat a integrovat zvukové prostředky, optimalizovat zvukové systémy a další. V části inzerátu věnované integraci a implementaci je pak jasně uvedeno, že integrace těchto prostředků proběhne v Unreal Enginu 5.
- Iron Man připravovaný studiem EA Motive vyjde na Unreal Enginu 5
- Informaci prozradily nové nabídky práce, kde je engine explicitně zmíněn
- Tom Henderson také připomíná, že hra vstoupila do produkce v únoru a že vývoj pokračuje dobře
„Hledáme vysoce kvalifikovaného a zkušeného vývojáře zvukového softwaru, který se připojí k našemu dynamickému týmu pracujícímu na připravované AAA videohře Iron Man vyvíjené na Unreal Engine 5," uvádí se v pracovním inzerátu.
Název enginu je dále také výslovně zmíněn v sekcích odpovědnosti a kvalifikace, přičemž podobné nabídky byly už na začátku tohoto roku. Tehdy se sice řeklo jen to, že hra bude vyvíjena pomocí sady nástrojů Epic Games, nicméně i to svádělo k tomu, že zřejmě půjde o Unreal Engine 5.
Motive začínají pracovat na svém titulu s Iron Manem. Příběhem poháněná akce vstoupila do produkční fáze
Superhrdinská hra od autorů Dead Space Remaku vstupuje do další fáze vývoje. Electronic Arts, které pro studio Motive slouží jako vydavatel, už loni v září oznámilo, že jeho příští hra vstupuje do předprodukce a že se bude týkat postavy Iron Mana. Nyní se dozvídáme více z toho, kde přesně vývojáři ve v tomto vývoji jsou. Na singleplayerové hře, která podle oficiální informace zpracuje jednu z nejvíce ikonických postav Marvelu, se nyní již začíná pracovat. Oficiálně už také delší dobu víme, že na vývoji spolupracuje i Marvel, resp. Disney.
Je-li to pravda, současně by to také tedy znamenalo, že Iron Man bude vedle čerstvého Jedi: Survivor další vlaštovkou EA (a první hrou Motive vůbec), která nevyužije proprietární Frostbite, ale externí nástroje jiné společnosti – v tomto případě Epicu.
Star Wars Battlefront 2 – pro který Motive dělalo singleplayer jakožto pomoc pro DICE, kteří dělali multiplayer – byl totiž na Frostbitu založen také a ani jinde tomu nebylo jinak. Později vydané Star Wars Squadrons nebo ještě nověji remake Dead Space vyšel na Frostbitu také, a tedy aktuální změna bude skutečně obratem ve vývoji Motive.