Redfall už běží v 60 FPS. Obsáhlá aktualizace přináší zásadní změny
Bethesda se zhruba před měsícem dušovala, že to s upírskou akcí Redfall nevzdává, přičemž přislíbila, že se z ní brzy stane lepší hra. Zážitek nyní skutečně vylepšuje skrze důležitou aktualizaci.
- Update pro Redfall odemyká režim výkonu
- Autoři přepracovali souboje, umělou inteligenci nepřátel, uživatelské rozhraní a mnoho dalších věcí
- PC verze by měla být o něco stabilnější
Asi nejvýznamnější novinkou je vyšší framerate v režimu výkonu. Vývojáři z Arkane splnili svůj slib a majitelům konzolí Xbox Series naservírovali možnost zahrát si v 60 snímcích za vteřinu.
Autoři upozorňují, že je svět nyní o něco pestřejší a již nepůsobí tak prázdně, jelikož se po něm pohybuje mnohem více krvesajů. Ti se navíc řídí vylepšenou umělou inteligencí.
Změny se týkají také soubojového systému, na zástupce z řad nepřátel nyní můžete zaútočit pěkně potichu ze zálohy, autoři navíc vylepšili asistenci při míření, uživatelské rozhraní a upravili možnosti v nastavení.
Myslelo se i na hráče na PC. Hra by nyní měla být mnohem stabilnější, a to napříč širokou škálou různých hardwarových konfigurací.
Je otázkou, zda se autorům podaří znovu přilákat hráče, kteří se dávno rozprchli do jiných virtuálních světů. V minulém týdnu se shodou okolností mluvilo o rekordně nízkých číslech na Steamu, upírům v jeden moment vzdorovali pouze tři lidé.