Redfall už běží v 60 FPS. Obsáhlá aktualizace přináší zásadní změny
Bethesda se zhruba před měsícem dušovala, že to s upírskou akcí Redfall nevzdává, přičemž přislíbila, že se z ní brzy stane lepší hra. Zážitek nyní skutečně vylepšuje skrze důležitou aktualizaci.
- Update pro Redfall odemyká režim výkonu
- Autoři přepracovali souboje, umělou inteligenci nepřátel, uživatelské rozhraní a mnoho dalších věcí
- PC verze by měla být o něco stabilnější
Asi nejvýznamnější novinkou je vyšší framerate v režimu výkonu. Vývojáři z Arkane splnili svůj slib a majitelům konzolí Xbox Series naservírovali možnost zahrát si v 60 snímcích za vteřinu.
Autoři upozorňují, že je svět nyní o něco pestřejší a již nepůsobí tak prázdně, jelikož se po něm pohybuje mnohem více krvesajů. Ti se navíc řídí vylepšenou umělou inteligencí.
Naše hry neopouštíme, kvalita Redfallu se zvedne, slibuje Bethesda
Bethesda se nyní soustředí především na Starfield, který oficiálně vyjde ve středu, byť je již dostupný v režimu předběžného přístupu. To ale neznamená, že by zapomněla na své předchozí hry.
Změny se týkají také soubojového systému, na zástupce z řad nepřátel nyní můžete zaútočit pěkně potichu ze zálohy, autoři navíc vylepšili asistenci při míření, uživatelské rozhraní a upravili možnosti v nastavení.
Myslelo se i na hráče na PC. Hra by nyní měla být mnohem stabilnější, a to napříč širokou škálou různých hardwarových konfigurací.
Je otázkou, zda se autorům podaří znovu přilákat hráče, kteří se dávno rozprchli do jiných virtuálních světů. V minulém týdnu se shodou okolností mluvilo o rekordně nízkých číslech na Steamu, upírům v jeden moment vzdorovali pouze tři lidé.