Naše hry neopouštíme, kvalita Redfallu se zvedne, slibuje Bethesda
Bethesda se nyní soustředí především na Starfield, který oficiálně vyjde ve středu, byť je již dostupný v režimu předběžného přístupu. To ale neznamená, že by zapomněla na své předchozí hry.
- Pete Hines přislíbil, že se z Redfallu stane lepší hra
- Autoři připravují důležité aktualizace
- Jedním z cílů je režim umožňující hrát v 60 FPS
Řeč je o akci Redfall. Ta bohužel nedopadla příliš dobře, od upírů se zkrátka čekalo trochu víc. Šéf marketingu Pete Hines nicméně upozorňuje, že se kvalita hry časem zvýší.
„Nevzdáváme se a neopouštíme věci jen proto, že nezačaly dobře,” řekl v rozhovoru pro GamesIndustry.biz, když hodnotil nepovedený start Redfallu. „Launch The Elder Scrolls Online na PC nebyl bezchybný, ale zůstali jsme u toho. Nyní jde o šíleně populární multiplatformní [titul]. Stejné je to i s Falloutem 76,” řekl s tím, že podobně přistupují také k Redfallu.
Microsoft kvůli Redfallu studio Arkane nezavře. Stále má jeho plnou důvěru
Zástupci společnosti Xbox a potažmo i Microsoftu si v současnosti užívají pozornost a pozitivní odezvu médií a hráčů, které potěšila nabitá akce Xbox Games Showcase. V této souvislosti se tak snaží tak trochu zamést pod koberec katastrofální přijetí upírské akce Redfall od studia Arkane. Šéf Xbox Game Studios Matt Booty ale potvrdil, že to samotné vývojáře nijak neohrozí.
Hines dále uvedl, že vývojáři pracují na aktualizacích, které by měly doručit zásadní vylepšení, například možnost hrát v 60 snímcích za vteřinu. „Budeme se snažit, aby se z toho stala dobrá hra, protože z pozice first-party studia víme, že Game Pass je věčný. Za deset let se ke službě připojí další lidé a Redfall tam stále bude.”
Špatný stav hry krátce po vydání reflektoval i Phil Spencer, zklamaný šéf Xboxu se za něj dokonce veřejně omluvil. Nepovedený launch se logicky odrazil v prodejích. Studio Arkane sice uvedlo, že se do akce pustily miliony hráčů, Microsoft však reportoval „minimální” prodeje.