Microsoft kvůli Redfallu studio Arkane nezavře. Stále má jeho plnou důvěru
i Zdroj: Arkane Studios / Bethesda Softworks
Redfall Novinka Microsoft kvůli Redfallu studio Arkane nezavře. Stále má jeho plnou důvěru

Microsoft kvůli Redfallu studio Arkane nezavře. Stále má jeho plnou důvěru

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

16. 6. 2023 13:47

Zástupci společnosti Xbox a potažmo i Microsoftu si v současnosti užívají pozornost a pozitivní odezvu médií a hráčů, které potěšila nabitá akce Xbox Games Showcase. V této souvislosti se tak snaží tak trochu zamést pod koberec katastrofální přijetí upírské akce Redfall od studia Arkane. Šéf Xbox Game Studios Matt Booty ale potvrdil, že to samotné vývojáře nijak neohrozí.

Reklama

  • Arkane nehrozí uzavření kvůli neúspěchu Redfallu
  • Mají důvěru a možnost hru opravovat

V rozhovoru pro magazín Axios, který se jinak točil právě kolem dobrého směru, kterým se v současnosti Xbox ubírá, Booty potvrdil, že Microsoft rozhodně neplánuje nechat studio zavřít. Podle něj jde o současný plán, který vyplývá i z toho, že se vývojáři k problémům postavili čelem. V současnosti tak pracují na řadě záplat a vylepšení, první aktualizace ostatně vyšla před několika dny a přinesla objemný balík oprav. Microsoft prý Arkane plně podporuje v tom, aby nakonec hru spravili do podoby, ve které si ji původně vysnili.

Recenze - Redfall je bohužel tuctová a nedotažená střílečka
i Zdroj: Arkane Studios / Bethesda Softworks

Recenze - Redfall je bohužel tuctová a nedotažená střílečka

2. 5. 2023 02:01
2

Upíři z vás rychle vysají všechnu krev. Redfall z vás rychle vysaje všechen zájem o další hraní

Magazín Eurogamer upozorňuje na to, že Booty se svým kolegou Philem Spencerem v posledních den Redfall záměrně nezmiňovali při ohlédnutí za aktuálním repertoárem first-party titulů platformy. Pochvalovali si totiž výsledky Hi-Fi Rush, Minecraft Legends, Age of Empires i slibné a blížící se Forza Motorsport a Starfield.

Agentura Bloomberg nedávno zveřejnila informace, podle kterých probíhal vývoj Redfallu velmi chaoticky a z týmu vypudil více než dvě třetiny vývojářů, kteří pracovali na předchozí hře studia (Prey). Zavírat celé studio Arkane by ale bylo hodně nefér řešení i kvůli tomu, že na hře pracovala pobočka v Austinu. Za oceňovanou sérií Dishonored nebo povedeným Deathloopem přitom stojí sídlo ve francouzském Lyonu.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama