Propojený ekosystém. Výkonný ředitel Electronic Arts nastínil budoucnost Battlefieldu
i Zdroj: Electronic Arts
Novinka Propojený ekosystém. Výkonný ředitel Electronic Arts nastínil budoucnost Battlefieldu

Propojený ekosystém. Výkonný ředitel Electronic Arts nastínil budoucnost Battlefieldu

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Poslední díl série Battlefield moc dobrý dojem neudělal, značka má však i nadále nezastupitelné místo v portfoliu společnosti Electronic Arts. Jak to vypadá s její budoucností?

Reklama


  • Andrew Wilson promluvil o plánech se značkou Battlefield
  • Dle jeho slov půjde o “reimaginaci Battlefieldu jako skutečně propojeného ekosystému”

Značku zmínil výkonný ředitel Andrew Wilson během hodnocení finančních výsledků za poslední čtvrtletí. K Battlefieldu se však vyjádřil pouze krátce, když hovořil o dalších titulech, na nichž týmy pod dohledem EA pracují. Přímo zmínil “reimaginaci Battlefieldu jako skutečně propojeného ekosystému”.

Svou představu už bohužel dále nerozvedl, o podobě propojeného ekosystému tedy můžeme jen spekulovat. Kreativci se možná inspirovali u konkurenční série Call of Duty, která těchto principů v posledních letech využívá.

Vzniká Assassin’s Creed Infinity. Další díl bude spíše platformou s různými historickými epochami
i Zdroj: Hrej.cz

Vzniká Assassin’s Creed Infinity. Další díl bude spíše platformou s různými historickými epochami

Agentura Bloomber dnes přišla s informacemi o dalším díle populárních open-world akcí Assassin’s Creed. Projekt s prozatimním názvem Infinity se bude od svých předchůdců odlišovat, má totiž představovat spíše otevřenou platformu, do které bude postupně přibývat rozmanitý obsah z různých historických epoch. Hra tak má být podobná Fortnite, GTA V nebo připravovanému Halo Infinite.

Snaha o tvorbu ekosystémů a různých hubů se týká i dalších značek. V podobném duchu se mluvilo například o budoucnosti série Assassin’s Creed v souvislosti s projektem Infinity, otevřenou platformou, která měla zastřešovat celou řadu zážitků z různých historických epoch.

Vraťme se ale k Battlefieldu. Už během minulého roku jsme se dozvěděli, že další díl bude obsahovat příběhovou kampaň. DICE na ní spolupracuje se studiem Ridgeline Games, které vzniklo minulý rok v září pod záštitou EA. Tým vede Marcus Lehto, jenž se dlouho podílel na sérii Halo.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama