Propojený ekosystém. Výkonný ředitel Electronic Arts nastínil budoucnost Battlefieldu
Poslední díl série Battlefield moc dobrý dojem neudělal, značka má však i nadále nezastupitelné místo v portfoliu společnosti Electronic Arts. Jak to vypadá s její budoucností?
- Andrew Wilson promluvil o plánech se značkou Battlefield
- Dle jeho slov půjde o “reimaginaci Battlefieldu jako skutečně propojeného ekosystému”
Značku zmínil výkonný ředitel Andrew Wilson během hodnocení finančních výsledků za poslední čtvrtletí. K Battlefieldu se však vyjádřil pouze krátce, když hovořil o dalších titulech, na nichž týmy pod dohledem EA pracují. Přímo zmínil “reimaginaci Battlefieldu jako skutečně propojeného ekosystému”.
Svou představu už bohužel dále nerozvedl, o podobě propojeného ekosystému tedy můžeme jen spekulovat. Kreativci se možná inspirovali u konkurenční série Call of Duty, která těchto principů v posledních letech využívá.
Snaha o tvorbu ekosystémů a různých hubů se týká i dalších značek. V podobném duchu se mluvilo například o budoucnosti série Assassin’s Creed v souvislosti s projektem Infinity, otevřenou platformou, která měla zastřešovat celou řadu zážitků z různých historických epoch.
Vraťme se ale k Battlefieldu. Už během minulého roku jsme se dozvěděli, že další díl bude obsahovat příběhovou kampaň. DICE na ní spolupracuje se studiem Ridgeline Games, které vzniklo minulý rok v září pod záštitou EA. Tým vede Marcus Lehto, jenž se dlouho podílel na sérii Halo.