Phil Spencer zdůrazňuje důležitost klasického prodeje her, i nadále výrazně přispívá k úspěchu značky Xbox
Game Pass se stal jednou z hlavní zbraní Xboxu, která mu přináší značnou konkurenční výhodu. Phil Spencer nicméně připomíná, že stále funguje i klasický prodej her mimo tuto službu.
- Šéf Xboxu vyzdvihl důležitost retailového prodeje
- I nadále patří mezi pilíře úspěchu značky Xbox
Šéf Xboxu o Game Passu promluvil v rámci GDC 2022. Prozradil, že za úspěchem značky Xbox nevidí jeden jediný byznys model. Game Pass je sice úspěšnou službou, připomněl ale, že i nadále velmi dobře funguje klasický prodej her v rámci retailu, který k úspěchu taktéž významně přispívá.
Na toto téma se často baví i s vývojáři, kteří pro Xbox tvoří obsah. Často totiž nabývají mylného dojmu, že pro platformu nebudou atraktivní, pokud odmítnou umístit svou hru do předplatitelské služby. Něco takového ale Spencer rezolutně odmítá.
Tvůrci se však Game Passu většinou nevyhýbají, krom jistého výdělku je velkým lákadlem také široká základna hráčů, která začátkem letošního roku čítala více než 25 milionů předplatitelů.