Námořní RPG Skull and Bones je opět bez kreativního ředitele. Zpráva naznačuje, jak to vypadá s termínem vydání
Další zpráva ohledně problematického vývoje námořní akce Skull and Bones referuje o zásadní změně ve vedení celého projektu. S vývojem se loučí Elisabeth Pellen.
- Elisabeth Pellen opouští singapurskou pobočku Ubisoftu
- Z pozice údajně odchází předčasně
- Ubisoft podle všeho stále nerozhodl o termínu vydání
O změně informoval magazín Kotaku. Elisabeth Pellen působila v roli kreativní ředitelky, k projektu se připojila zhruba před pěti lety, kdy dostala za úkol restartovat vývoj a nastavit nový směr. „To se jí podařilo, Skull and Bones nyní naplňuje její vizi – přinést hráčům jedinečný zážitek z akčního RPG, které se odehrává na moři,” řekl k jejímu odchodu mluvčí Ubisoftu. Pellen se vrací do centrály v Paříži.
V komentáři dále zaznělo, že na skvěle odvedenou práci poukazuje také pozitivní zpětná vazba k nedávné uzavřené betě. Na připomínky ze strany hráčů chce Ubisoft spoléhat i po vydání hry, celkový zážitek hodlá i nadále vylepšovat.
Sluší se dodat, že jde se na pozici kreativního ředitele vystřídali již tři lidé. Kotaku se v této souvislosti opírá o své zdroje, které tvrdí, že Pellen odchází předčasně, na projektu se údajně měla podílet minimálně do konce roku. Zpráva také upozorňuje, že Ubisoft zatím nestanovil ani interní termín vydání.