Katana a střelné zbraně. Rise of the Ronin představuje soubojový systém
Tvůrci nadcházejícího akčního RPG Rise of the Ronin se v novém vývojářském deníku zaměřují na soubojový systém, jehož jádrem je velmi akční hratelnost. Vývojáři ze studia Team Ninja zužitkovali veškeré zkušenosti z dříve vydaných titulů. Chybět nebudou chladné čepele či dobové střelné zbraně, ale přílišnou historickou přesnost nečekejte.
- Rise of the Ronin představuje soubojový systém
- Při boji budete potřebovat rychlé reakce
- Těšit se můžete na klasické dobové i střelné zbraně
- Hráči nemají očekávat historickou akurátnost, důraz je kladen na příběh a akci
Již 22. března se majitelé herní konzole PlayStation 5 dočkají akčního RPG Rise of the Ronin. Nejnovější počin talentovaných tvůrců z japonského studia Team Ninja nás vezme na dobrodružnou cestu válkou rozervaným Japonskem 19. století. Autoři nám nyní přinášejí detailní pohled na soubojový systém, který klade důraz na akční hratelnost a autenticitu pohybů.
Vývojáři kvůli soubojovému systému provedli extenzivní výzkum, který se zaměřuje na okolnosti historické éry, během které se Rise of the Ronin odehrává. Mimo chladných zbraní v podobě katan a čepelí se můžeme těšit i na střelné zbraně. Tvůrčí výzvou byla dle vývojářského deníku implementace systémů, které by takto odlišný arzenál propojovaly. Jelikož se jedná o opravdu akční titul, nemají hráči očekávat historickou akurátnost. V případě, že se do boje vydáte ve větším počtu, bude možné přepínat mezi postavami, a to přímo v průběhu boje. Pokud se naučíte číst styl protivníkova boje a máte rychlé reakce, hra vás při soubojích odmění formou pocitu zadostiučinění. Rise of the Ronin vychází již 22. března 2024, a to exkluzivně na herní konzoli PlayStation 5.