Hogwarts Legacy se rozšíření nedočká. Hit ze světa Harryho Pottera jde kvůli škrtům stranou
Warner Bros. stoplo plánované DLC i vylepšenou edici, přestože šlo o jeden z největších úspěchů posledních let. Finanční problémy studia ale zasáhly i ty projekty, které měly budoucnost jistou.
- Warner Bros. prý zrušilo neoznámené DLC i definitivní edici Hogwarts Legacy
- Důvodem jsou finance a slabý obsah rozšíření
- Přitom šlo o jediný projekt, který Warner Bros. v poslední době vyšel
Od vydání Hogwarts Legacy uběhly téměř dva roky. Tehdy to byl pro Warner Bros. obrovský úspěch, a to v době, kdy podobných hitů mělo studio naprosté minimum. Proto se víceméně počítalo s tím, že na úspěch naváže třeba příběhovým rozšířením nebo vylepšenou edicí hry.
Definitivní edice Hogwarts Legacy má nabídnout až 15 hodin nového obsahu
Insider promluvil o plánech ohledně Hogwarts Legacy. Dodatečný obsah údajně rozšíří základní příběh a nabídne nové vedlejší aktivity a předměty.
Jenže jak teď zjistil novinář Jason Schreier z Bloombergu, ani jednoho se nakonec nedočkáme. Podle jeho informací Warner Bros. oba projekty zrušilo a plánované DLC i definitivní edici, která měla dorazit někdy během roku 2025.
Hlavním důvodem mají být pokračující finanční potíže firmy, které ještě zhoršil nepovedený rok 2024. Rozhodnutí údajně padlo v rámci širší restrukturalizace herní divize. Interně navíc panovaly obavy, že rozšíření nebude obsahově dost silné na to, aby si obhájilo svou cenu. Vývoj přitom prý měli na starosti tvůrci z Avalanche i Rocksteady a příběhově se mělo zaměřit na postavu, která byla z původní hry vyškrtnuta.
Zrušení projektů ale působí o to překvapivěji, že Hogwarts Legacy je jednou z mála her, které Warner Bros. opravdu vyšly. Jenže když se podíváme na další herní pokusy studia, začíná být jasné, že jde o hlubší problém. Warner Bros. se tak ocitá v těžké situaci. Ve vývoji má minimum titulů, rozpočet dostává jednu ránu za druhou a i úspěšné značky teď končí pod tlakem škrtů.
Peníze, nebo život. Když kreativita prohraje proti korporátním tabulkám
Propouštění, zavírání studií a restrukturalizace se staly smutnou normou. Některé ztráty však bolí víc než jiné. Konec Monolith Productions, jednoho z nejkreativnějších studií posledních dekád, patří mezi ty nejtěžší.
Suicide Squad: Kill the Justice League skončil fiaskem a poškodil reputaci Rocksteady. Multiplayerová hra MultiVersus byla nejprve pozastavena, znovu spuštěna a nakonec definitivně ukončena. A jako poslední rána přišlo zrušení projektu Wonder Woman spolu s uzavřením studia Monolith Productions.