Gamescomové dojmy z Hyenas a rozhovor s vývojáři - Rodí se před námi velký průšvih?
i Zdroj: Sega
Preview Hyenas Článek Gamescomové dojmy z Hyenas a rozhovor s vývojáři - Rodí se před námi velký průšvih?

Gamescomové dojmy z Hyenas a rozhovor s vývojáři - Rodí se před námi velký průšvih? | Kapitola 2

Radek Raudenský

Radek Raudenský

29. 8. 2022 14:00

Seznam kapitol

1. DOJMY Z UKÁZKY 2. ROZHOVOR S PRODUKTOVÝM ŘEDITELEM

Když jste se poprvé dozvěděli o Hyenas, co jste si pomysleli? Ano, teď předpokládejme, že o kompetitivní střílečce z dílen Segy vůbec víte, pokud ne, trochu vám jí představíme. Sega se v minulosti z velké části soustředila na své tradiční značky a nerada experimentovala. Nová strategie, za kterou možná stojí nové vedení, nebo snaha přizpůsobit se novým trendům v herním průmyslu, ale velí opačně – vydavatel se svými studii zkouší úplné novinky, příkladem budiž právě střílečka Hyenas. Asi největším překvapením oznámení Hyenas je fakt, že na něm pracuje studio Creative Assembly, tvůrci strategické série Total War.

Reklama

Hrej.cz: Právě jsme viděli gameplay z Hyenas – první otázka se tak týká vašeho týmu. Creative Assembly se v posledních letech soustředilo primárně na sérii Total War, tedy strategie. Odkud se vzal tým věnující se Hyenas? Jde o převzaté vývojáře, nebo o divizi se zkušenostmi ze stříleček?

Alex: Jasně, máš naprostou pravdu. Creative Assembly vystavělo okolo Total War široký rodokmen. Co se týče Hyenas, řekli jsme si zkrátka, že chceme udělat hru, kterou bychom rádi hráli. Když jsme pak přemýšleli o tom, co bychom mohli dále udělat, došlo právě na Hyenas. Co se týmu týče, jde o spoustu interních vývojářů, kteří mají velké zkušenosti s vývojem, a také kombinací dalších nových talentovaných lidí, které jsme pro tento vývoj nabrali.


Jak jste nám řekl, Hyenas je prostě hrou, kterou jste chtěli hrát, jak ale došlo na výběr motivů? Jde o zajímavou kombinaci popkultury, kde se sbírá merch, celý tým se pak přibližuje mladým. Šlo o váš nápad, nebo s ním přišla Sega?

Skvělá otázka. Když jsme začali s vývojem, měli jsme ve hře takové generické věci, jako jsou diamanty a zlaté cihly. Tehdy jsme si ale řekli „Proč by nás to mělo zajímat? Koho zajímají diamanty?“. V tu chvíli jsme přemýšleli nad tím, co by mohlo hráčům být blízké, co třeba milujeme. Navíc, máme k Hyenas určitý příběh, u kterého jsme si také řekli „Co by mohlo hráči emotivně rezonovat?“ Jde o tvorbu něčeho, kde si fanoušci řeknou „Jo, to to znám, to mě zajímá.“


Takže chcete rezonovat hráči a mluvit o tématech, která jsou jim velmi blízká?

Ano, jde především o to, aby se se hrou dokázali ztotožnit.


Věcí, která mě zarazila, bylo oblečení postav, které je poměrně explicitní, odhalující. Proč jste se rozhodli jít tímhle směrem?

V tuto chvíli máme šest postav, přičemž každá z nich je vlastní strhující osobnost, jde o unikátní postavu, která zkrátka vystupuje z davu. Máme tu drag queen, snipera – zkrátka jde o to, jak se budou dané postavy hrát a jak budou hráčům blízké. Myslím, že poukazuješ na Galaxii, postavu drag queen. Hodně jsme pracovali s komunitou drag tak, aby byla akurátní a reprezentovala danou komunitu. 


Takže jste se snažili reprezentovat určité skupiny a komunity v rámci moderní společnosti?

Ano, jde zkrátka o „relatable“ postavy, postavy, které rezonují hráči a fanoušky. 


Ve videu jsme viděli také NPC, které staticky stály na místě. Plánujete na této funkci ještě pracovat?

Záběry, které jste viděli, byly ještě z alphy, takže na hře se stále pracuje a určitě se zaměříme i na tuto oblast. Chceme ještě zapracovat na reakcích hlídačů, na tom, kde by se měli nacházet, jak budou reagovat při útoku. Zaměříme se na jejich hlídanou oblast i cestu, kterou by měli strážit.


Půjde o plně naceněnou, nebo free-to-play hru?

V tuto chvíli se ještě nebavíme o byznysovém modelu, nyní jde skutečně o to hru vytvořit a dokončit, pracovat na tématech, která rezonují hráči. Rozhodně se chceme ještě více soustředit na celkovou hratelnost, než začneme řešit toto téma.


Rozumím, tudíž v tuto chvíli jste ještě daleko od dokončení hry?

Teď jsme ve fázi, kdy máme základ hry, který chceme ukázat hráčům, vidět jejich reakce, slyšet jejich zpětnou vazbu.


Takže to znamená ano?

Konkrétní odpověď nám Honeysett sdělit nemohl, ale potvrdil, že by hra měla vyjít během příštího roku.

První
Poslední
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama