Druhý díl Alana Wakea pohání engine Northlight, který posloužil jako základ pro Control
Studio Remedy Entertainment konečně potvrdilo, že chystá návrat Alana Wakea, s dvojkou se autoři chtějí více přiklonit k survival hororu. Pokračování by však mělo zaujmout i technickou stránkou.
- Základem druhého Alana Wakea je proprietární engine studia Remedy
- Sam Lake tvrdí, že půjde o nejhezčí hru, jakou kdy vytvořili
Kreativní ředitel Sam Lake v rozhovoru pro IGN potvrdil, že dvojku pohání proprietární engine Northlight, který posloužil i jako základní stavební kámen u her Quantum Break nebo Control. Technologii vývojáři použili i během přípravy singleplayerové kampaně pro střílečku CrossfireX, která vyjde už začátkem února.
Remedy oficiálně odhalují Alan Wake 2, bude výrazně hororovější než jednička
Dámy a pánové, je to tady. Geoff Keighley nelhal a na svou akci si opravdu připravil obrovské množství velkých oznámení. Hned na začátku představil řadu velkých titulů, po řadě spekulací se nakonec skutečně objevil například Alan Wake 2.
Před oznámením přitom zaznívalo, že by v Remedy pro změnu mohli využít Unreal Engine 5, vývoj ostatně financuje společnost Epic Games, která figuruje v roli vydavatele. Autoři ale upřednostnili Northlight, protože engine zkrátka už velmi dobře znají, což jim umožňuje soustředit se na konkrétní detaily a posunout je zase o kus dál. Lake dodal, že tentokrát ještě více záleží na atmosféře a stylizaci, i proto je pro vývojáře klíčové, že se mohou opřít o vlastní technologii.
Lake zvěrem prohlásil, že Alan Wake 2 bude tou nejkrásnější hrou, kterou Remedy vytvořilo. Na potvrzení těchto slov si ale ještě dlouho počkáme, dvojka by totiž měla vyjít až někdy v roce 2023.