Druhý díl akce Hi-Fi Rush nabídne otevřenější svět
Krafton naznačil, jakým směrem se nyní ubírá studio Tango Gameworks, které pod jeho záštitou pracuje na pokračování rytmické rubačky Hi-Fi Rush.
- Autoři Hi-Fi Rush chtějí v rámci druhého dílu zapracovat na otevřenosti světa
- Dvojka by měla překonat očekávání fanoušků prvního dílu
- Když Krafton začal jednat o akvizici, pracovalo se na dvojce už zhruba půl roku
Chvíli se zdálo, že studio Tango Gameworks bude uzavřeno, a to navzdory skutečnosti, že udělalo velmi dobrý dojem skrze rytmickou akci Hi-Fi Rush. Nakonec se ale našel zachránce v podobě společnosti Krafton, která si tým převzala z područí Microsoftu pod vlastní křídla.
O akvizici v rozhovoru pro server GamesIndustry.biz promluvila Maria Park, vedoucí oddělení korporátního rozvoje v Kraftonu. Mimo jiné prozradila, že za poslední čtvrtletí navštívili až 300 studií, když hledali novou investiční příležitost. Krafton se snažil udržet co nejvíce původních zaměstnanců Tango Gameworks, ze 100 lidí jich přešlo zhruba 80. Uvolněné pozice by měly být obsazeny nejpozději začátkem příštího roku.
Krafton kupuje tvůrce Hi-Fi Rush
Japonské herní studio Tango Gameworks se nakonec uzavírat nebude. Tvůrce, kteří stojí např. za loňskou rytmickou akcí Hi-Fi Rush, odkoupila jihokorejská společnost Krafton.
Nutno poznamenat, že Krafton už má velmi široké portfolio, v němž se najdou například studia Bluehole, Neon Giant či PUBG Studios. Tango Gameworks je 13. úlovkem. Sluší se dodat, že vydavatelství spolu se studiem získalo pouze práva na značku Hi-Fi Rush, ostatní, včetně The Evil Within a Ghostwire: Tokyo, zůstaly Microsoftu. Vedení Xboxu údajně ve všem vyhovělo. „Mluvili jsme přímo s Philem Spencerem a máme jejich přímou podporu. Byl k potřebám týmu Tango neuvěřitelně vstřícný.”
Krafton pochopitelně bude chtít pokračovat v rozvoji značky Hi-Fi Rush. Během rozhovoru ostatně zaznělo, že tým už zhruba půl roku pracoval na dvojce, když se o něj vydavatelství začalo zajímat. Pokračování by mělo překonat očekávání fanoušků.
„Nyní chtějí doručit zážitek s otevřenějším světem. Nemyslím si, že to bude úplně otevřený svět, půjde ale o dynamičtější prostředí… A také bude mít pokročilejší technologie aplikované na rytmickou akci, aby [hra] působila více synchronizovaně,” dodala Park k plánům Tango Gameworks.